مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر با Chrome IG Story

مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر با افزونه Chrome IG Story

متاسفانه در حالت عادی مشاهده استوری اینستاگرام (Instagram Story) از طریق نسخه تحت وب آن وجود ندارد، اما ترفندی خاص قادر به انجام این عمل خواهید بود. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر با افزونه Chrome IG Story مرورگر کروم بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر (Instagram Story)

اینستاگرام هم اکنون یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود است که کاربران متعددی دارد. یکی از قابلیت‌هایی که در اینستاگرام ارائه شده، اینستاگرام استوریز نام دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می‌توانید از مقاله استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) و نکات استفاده از آن استفاده کنید.

قابلیت استوریز یا استوری (Story) مانند بسیاری دیگر از ویژگی‌های اینستاگرام فقط در اپلیکیشن اختصاصی آن ارائه شده است، بدین معنا که شما با مراجعه به سایت اینستاگرام و نسخه تحت وب آن قادر به استفاده از قابلیت استوری نخواهید بود. اما این مشکل از طریق یک ترفند خاص و جالب برطرف می‌شود! در این ترفند باید از مرورگر کروم و افزونه Chrome IG Story استفاده شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر با افزونه Chrome IG Story مرورگر کروم بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه استفاده از افزونه Chrome IG Story

راه اندازی افزونه Chrome IG Story به سادگی صورت می‌پذیرد. به محض اینکه این افزونه را در مرورگر گوگل کروم نصب کنید و وارد نسخه تحت وب اینستاگرام شوید، قادر به مشاهده استوری های آن خواهید بود. برای استفاده از افزونه مذکور به شرح زیر عمل کنید:

  • مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) کامپیوتر یا لپ تاپ خود را اجرا کنید.
  • به منوی اضافه کردن افزونه ها (Add Extensions) مراجعه کنید. برای انجام این کار می‌توانید بر روی آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست مرورگر کلیک و گزینه Settings را انتخاب کنید. سپس از منوی سمت چپ، بر روی گزینه Extensions کلیک نمایید و نهایتا در بخش زیرین صفحه بر روی گزینه Get more extensions کلیک کنید.
  • پس از اجرای منوی جستجوی افزونه ها باید نام افزونه Chrome IG Story را وارد و جستجو کنید.

مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر با افزونه Chrome IG Story

  • با کلیک بر روی گزینه Add to Chrome این افزونه را دانلود و به مرورگر کروم اضافه کنید. اگر در سرچ نتونستید این افزونه را پیدا کنید، می‌توانید از لینک زیر برای دانلود این افزونه استفاده نمایید.
  • حال با کلیک بر روی این قسمت به سایت اینستاگرام بروید و وارد اکانت خود شوید.

مشاهده خواهید کرد که استوری های اینستاگرام (Instagram Stories) در منوی فوقانی صفحه نمایش داده می‌شوند. با کلیک بر روی هر یک از استوری ها از طریق کامپیوتر و مرورگر کروم قادر به مشاهده آن‌ها خواهد بود.

مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر با افزونه Chrome IG Story

آموزش ویدئویی مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر با Chrome Ig Story

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ اپل 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر با افزونه Chrome IG Story مرورگر کروم پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین iPhone 8

قیمت ال سی دی سامسونگ A6 2018

قیمت دوربین iPhone 7 Plus

 

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (11)

guest
11 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
غزل
غزل
4 سال گذشته

گزینه ……get mor ext رو چرا ندارم

ک.ن
ک.ن
5 سال گذشته

درست نمیشه

Nader
Nader
5 سال گذشته

سلام پخش زنده ، igروبا کامپیوتر نگاه میکنم تصویر افقی راه حلی داره

مریم علایی
مریم علایی
5 سال گذشته

سلام
بعضی از استوری هارو که میخوام باز کنم مینویسه can not share privaty story.
تصویر میاد ولی صداش نیست .اگه میشه لطف کنید کمکم کنید

پدرام
پدرام
5 سال گذشته

سپاس فراوان