نگاهی به تغییرات تلگرام ۳.۶ قابلیت‌های جدید کانال تلگرام

نسخه تلگرام 3.6

کانال تلگرام در حال همه گیر شدن هستند و روزانه بیش از 400,000,000 بازدید دارند. تلگرام امروز با عرضه نسخه 3.6 این برنامه، قابلیت‌های جدیدی را معرفی کرد که کانال‌ها و ربات‌ها را به ابزارهایی قدرتمندتر برای ارتباط با مخاطبان شما تبدیل می‌کنند. با موبایل کمک همراه باشید.

کانال تلگرام ورژن 2.0 بروزرسانی کانال‌های تلگرام و قابلیت‌های جدید

لینک مخصوص هر پست در کانال تلگرام

منوی اشتراک گذاری سریع در کانال‌ها، حال به شما اجازه کپی کردن لینک مختص به یک پست را می‌دهد. می‌توانید این لینک‌ها را به دوستانتان خارج از تلگرام بفرستید یا در دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. با کلیک روی این لینک‌ها، کانال تلگرام باز شده و پیامی که لینک آن را ارسال کرده اید هایلایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در تهران

لینک مخصوص هر پست در کانال تلگرام

پیام‌های بی صدا برای اعضای کانال

گاهی اوقات مطمئن نیستید که آیا اکنون زمان مناسبی برای ارسال پست در کانال تلگرامتان است یا خیر؛ یا اینکه آیا این پست آنقدر مهم هست که همه را مطلع کنید؟ خوشبختانه در نسخه جدید تلگرام می‌توانید پیام‌های بی صدا ارسال کنید که با ارسال آن‌ها دستگاه مخاطبین شما به صدا در نمی‌آید. اگر ادمین یک کانال هستید، برای بی صدا کردن پست‌ها کافیست علامت زنگ که در نوار نوشتن قرار گرفته را لمس کنید تا روی آن خط کشیده شود و ملاحظه می‌کنید که پست ارسالی شما در کانال بصورت بی صدا برای کاربران ارسال شده است.

پیام های بی صدا برای اعضای کانال

امضای ادمین در برای ادمین کانال تلگرام

گاهی مهم است که بدانیم چه کسی (کدام ادمین کانال) یک پست را ارسال کرده است. در نسخه جدید تلگرام می‌توانید گزینه امضای ادمین را فعال کنید تا هر پست حاوی نام ادمین ارسال کننده آن نیز باشد. البته نام ادمین به پروفایل او لینک نخواهد شد. وارد تنظیمات کانال خود شوید و گزینه Sign Messages را فعال کنید.

امضای ادمین در برای ادمین کانال تلگرام

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

امضای ادمین در برای ادمین کانال تلگرام

ویرایش پیام در کانال‌ها و سوپر گروه‌های تلگرام

غلط املایی داشتید؟ کلمه ای را جا انداختید؟ می‌خواهید پست خود را کامل‌تر کنید؟ از امروز به آسانی می‌توانید پیام های خود را پس از ارسال نیز ویرایش کنید. کافیست پیام خود را لمس کنید (در iOS دوبار)، سپس گزینه Edit را انتخاب کنید. این قابلیت در سوپر گروه‌ها و کانال‌ها در دسترس است.

کلید به اشتراک گذاری سریع برای ربات‌های تلگرام

در تلگرام ربات‌های فراوانی وجود دارد که بسیار مفید هستند و اطلاعات و محتوای مورد نیاز ما را در یک چشم به هم زدن در اختیارمان قرار می‌دهند. در نسخه 3.6 تلگرام اشتراک گذاری لینک‌ها، تصاویر، و ویدیوهایی که از ربات‌های تلگرام دریافت می‌کنید به مراتب آسان‌تر شده است. دیگر نیازی نیست از صفحه ربات خارج شوید. کافیست کلید اشتراک گذاری در کنار هر پست را زده و مخاطب خود را انتخاب کنید تا پست مورد نظر برای او ارسال شود.

کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی

مشاهده استیکرها در سایز بزرگ‌تر

در نسخه‌های قبلی تلگرام این امکان را داشتید که استیکرها را قبل از ارسال در اندازه بزرگ‌تر مشاهده کنید. اما در تلگرام 3.6 این قابلیت در همه جای برنامه، از جمله در صفحه پیشنهاد استیکر، هنگام تایپ یک شکلک، و در پنجره نمایش استیکرها هنگام انتخاب گزینه Add to Stickers کار می‌کند. کافیست انگشت خود را روی استیکر نگه داشته تا نمای بزرگتری از آن را مشاهده کنید.

کانال تلگرام

 بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت دوربین پشت آیفون 7

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A7 2018

قطعات گوشی A8 2018

تعمیرات موبایل

منبع Telegram
برچسب‌ها: تلگرام

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments