فعال کردن USB Debugging در گوشی‌های اندروید

فعال کردن USB Debugging

آیا شما هم تا به حال با مشکل وصل نشدن گوشی به رایانه مواجه شده‌اید؟ در این مطلب، قصد داریم نحوه فعال کردن USB Debugging را در گوشی‌های اندروید آموزش دهیم. در ادامه با موبایل کمک همراه باشید.

اگر نیاز به فعال کردن USB Debugging پیدا کرده‌اید خیلی راحت می‌توانید به منوی Developer Options دسترسی پیدا کنید. USB debugging فقط برای برنامه‌نویسان نیست بلکه برای روت کردن گوشی، استفاده از دستورات ADB، نصب کاستوم رام و بسیاری تنظیمات دیگر کاربرد دارد. نحوه فعال کردن USB Debugging در نسخه‌های مختلف اندروید متفاوت می‌باشد. با ما همراه باشید تا به آموزش فعال کردن USB Debugging در گوشی‌های اندروید بپردازیم.تعمیرات سامسونگ

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

فعال کردن USB Debugging در اندروید جینجر برد (2.3 تا 2.3.7)

برای فعال کردن USB Debugging در اندروید 2.3 (جینجر برد) به مسیر Settings > Applications > Development > USB Debugging رفته و مطابق تصویر زیر، تیک USB Debugging را فعال کنید.

فعال کردن USB Debugging اندروید 2.3

فعال کردن USB Debugging در اندروید بستنی حصیری و جلی بین (4 تا 4.1.2)

برای فعال کردن USB Debugging در اندروید 4 و 4.1 به مسیر Settings > Developer Options > USB Debugging رفته و مطابق تصویر زیر، تیک USB Debugging را فعال و دکمه تایید یا OK را لمس نمائید.

فعال کردن USB Debugging اندروید 4.0

فعال کردن USB Debugging در اندروید جلی بین 4.2 و کیت کت (4.2 تا 4.4.2)

همانطور که می‌دانید در اندروید ۴.۲ منوی Developer Options در تنظیمات گوشی مخفی می‌باشد. برای ظاهر کردن Developer Options، به مسیر Settings > About phone رفته و بروی Build Number چندین بار پشت سرهم کلیک کنید تا عبارت You are now a developer نمایان شود. برای آموزش فعال کردن و نمایان کردن گزینه Developer Options، آموزش فعال‌سازی Developer Options و USB Debugging در اندروید را مطالعه نمایید.
به تنظیمات گوشی برگشته و خواهید دید که منوی Developer Options اضافه شده است. حالا خیلی راحت می‌توانید در این قسمت گزینه USB Debugging را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های گوشی سامسونگ در تهران

فعال کردن USB Debugging

فعال کردن USB Debugging

فعال کردن USB Debugging در اندروید لالی پاپ (5.0)

برای فعال کردن USB Debugging در اندروید 5 نیز مطابق با اندروید کیت کت مراحل طی خواهد شد. ابتدا باید Developer Options را ظاهر کرده و سپس USB Debugging را فعال نمایید که برای درک بهتر می‌توانید از تصاویر زیر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات lcd موبایل

فعال کردن USB Debugging اندروید 5.0
فعال کردن USB Debugging

تعمیرات سامسونگ

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

فعال کردن USB Debugging در اندروید مارشمالو (6.0) و اندروید نوقات (7.0)

برای فعال کردن USB Debugging در اندروید 6 و 7 نیز مطابق با اندروید 5 (لالی‌پاپ) مراحل طی خواهد شد. ابتدا باید Developer Options را ظاهر کرده و سپس USB Debugging را فعال نمایید که برای درک بهتر می‌توانید از تصاویر زیر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

  تعمیر گوشی گلس شکسته سامسونگ

 

نظرات کاربران (29)

guest
29 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Rezamehdikhani
Rezamehdikhani
1 سال گذشته

باعرض سلام،لطفا آموزش فعال کردن پورت یو اس بی گوشیهای سامسونگ j6 اندروید ۱۰ را نیز بفرمائید خیلی متشکرم

جوان
جوان
2 سال گذشته

سلام
این راهنمائی برای زبان انگلیسی هست در گوشی های ما که به زبان فارسی هست رو راهنمائی کنین به کدوم قسمت ها باید فعال بشوند همه سایتها همین اموزش انگلیسی گذاشتن

دانیال نباتی
دانیال نباتی
2 سال گذشته
پاسخ به  جوان

خب شما از مهندسی معکوس استفاده کن. تنظیمات گوشیت رو بذار حالت انگلیسی بعد مرحله به مرحله دستورات این سایتو دنبال کن تا به مرادت برسی. بعدشم تنظیماتو برگردون به فارسی تا بشه همون عبدالکریم اول … به همین سادگی و خوشمزگی

سینا ناشناس
سینا ناشناس
3 سال گذشته

مرسی عالی بود من چند وقت بود دنبالش مکشتم

Reza
Reza
3 سال گذشته

سلام چطوری برای a12sرو فعال کنیم خواهشا راهنمایی کنید

Mary sadeghi
Mary sadeghi
3 سال گذشته

سلام گوشی من htc1 هستش وتمام مراحل انجام دادم USB debugging فعال شده ولی بازم گوشیم به کامپیوتر وصل نمیشه و otg هم کار نمیکنه چیکار کنم؟ ممنون از راهنماییتون.