بازیابی رمز جیمیل در صورت فراموشی رمز جیمیل

بازیابی رمز جیمیل

بازیابی رمز جیمیل در صورت که شما با مشکل فراموشی رمز جیمیل مواجه هستید مسئله نگران کننده ای نیست چرا که بازیابی جیمیل در گوگل امکان پذیر است.  فراموش کردن رمز جیمیل یکی از مسائلی میباشد که کاربران برای بازیابی حساب خود باید اطلاعاتی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم در مورد فراموشی رمز جیمیل و بازیابی رمز جیمیل صحبت کنیم. با موبایل کمگ همراه باشید.

مقدمه‌‌ای در رابطه با فراموشی رمز جیمیل

شاید برایتان عجیب به نظر برسد که فردی  رمز عبور یا رمز جیمیل خود را فراموش کند، اما باور کنید که در طول روز افراد زیادی با این مشکل رو به رو می‌شوند. اگر بنا به هر دلیل شما هم رمز جیمیل خود را فراموش کرده‌اید، نگران نباشید چرا که با طی کردن چند مرحله ساده قادر به بازیابی رمز جیمیل فراموش شده خود خواهید بود.

در این مقاله قصد داریم که در رابطه با فراموش کردن رمز جیمیل و نحوه بازیابی حساب جیمیل صحبت کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی و دانلود برنامه SHAREit برای موبایل و کامپیوتر

نحوه بازیابی رمز جیمیلی که پسورد آن را فراموش کرده‌اید

در صورت فراموش کردن پسورد جیمیل خود می‌توانید با طی کردن مراحل زیر نسبت به بازیابی آن اقدام کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه بازیابی پسورد فراموش شده اکانت جیمیل مراجعه کنید.
  • آدرس ایمیل اکانت را وارد کنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید.
  • در این مرحله جیمیل از شما می‌خواهد که آخرین رمز عبوری که به خاطر می‌آورید را در فیلد موجود وارد کنید. این روش یکی از روش‌هایی است که گوگل برای تایید هویت شما به عنوان صاحب آن اکانت به کار می‌گیرد. اگر چیزی به ذهنتان می‌رسد آن را وارد و بر روی گزینه Next کلیک کنید اما اگر هیچ چیزی به ذهنتان نمی‌رسد بر روی گزینه Try different question کلیک کنید تا روش دیگری برای صحت هویت شما به عنوان صاحب اکانت جیمیل مورد نظر در پیش گرفته شود.

بیشتر بخوانید: فناوری 5G چیست؟

هر زمان که شما بر روی گزینه Try different question کلیک کنید، یک روش جدید برای تایید هویت شما از سوی گوگل ارائه می‌شود. شما باید حداقل یکی از روش‌هایی که گوگل به منظور تایید هویت شما به عنوان صاحب اکانت جیمیل نیاز دارد را به شکل صحیح تکمیل کنید. در غیر این صورت قدر به بازیابی رمز عبور اکانت خود نخواهید بود. روش‌هایی که توسط گوگل ارائه می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید به شرح زیر هستند:

  • روش Enter the last password you remember: در این روش شما باید آخرین رمز عبوری که به خاطر می‌آورید را در فیلد موجود وارد کنید. عموما اغلب افراد قادر به استفاده از این روش نیستند چرا که به هیچ وجه پسورد خود را به خاطر ندارند.
  • روش Get a prompt on your “Smartphone” and tap Yes to sign in: این روش زمانی ارائه می‌شود که اکانت گوگل شما در گوشی هوشمندتان فعال باشد. در این شرایط با کلیک بر روی گزینه Send Prompt یک پیغام پاپ آپ بر روی نمایشگر گوشی هوشمندتان نمایان خواهد شد و شما با لمس گزینه Yes از طریق گوشی قادر به ورود به اکانت خود و بازیابی رمز عبور آن خواهید بود.
  • روش Get a verification code by text message or phone call at: •••• ••• ••12: در این روش گوگل یک کد تایید را برای شماره تماسی ارسال می‌کند که شما به عنوان شماره تماس ریکاوری اکانت جیمیل خود تعیین کرده بودید. این کد می‌تواند به صورت پیام متنی یا صوتی برای شماره مورد نظر ارسال شود. پس از دریافت این کد و وارد کردن آن در فیلد موجود قادر به بازیابی پسورد فراموش شده خود خواهید بود.
  • روش Recovery email: در این روش گوگل به ایمیل ریکاوری که برای اکانت جیمیل خود تعریف کرده بودید یک ایمیل ارسال می‌کند. با ورود به آن ایمیل ریکاوری و کلیک بر روی لینک ارائه شده قادر به بازیابی پسورد اکانت جیمیل خود خواهید شد.
  • روش When did you create this Google Account?: در این روش شما باید تاریخ دقیق ساخت اکانت جیمیل خود که پسورد آن را فراموش کرده‌اید را وارد کنید.

بنابراین هر کدام از روش های فوق که برایتان مقدور است را مورد استفاده قرار دهید و در شرایط فراموشی رمز جیمیل از آن استفاده کنید. روش‌هایی همچون ارسال کد تایید به شماره تماس و ارسال لینک بازیابی رمز عبور به ایمیل ریکاوری از جمله‌ بهترین روش‌هایی هستند که می‌توانید به منظور بازیابی رمز جیمیل خود استفاده کنید.

بازیابی رمز جیمیل در صورت فراموش کردن رمز جیمیل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با فراموش کردن پسورد جیمیل و نحوه بازیابی حساب جیمیل صحبت کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین پشت آیفون 6 پلاس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ نوت 8

قطعات گوشی Note 9

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (224)

guest
224 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علیرضا سعادتی راد
علیرضا سعادتی راد
1 سال گذشته

سلام دوست عزیز
من رمز جیمیلم فراموش کردم و پس از این مراحل یک کد به شماره همراهم ارسال میکنه که به درستی کد رو بهش میدم ووارد نمیشه ودر مرحله بعد میگه یک کد هم برای همون جیمیل رمز فراموش شده ارسال کردیم و کد رو بده
اخه یکی نیست بگه در حالتی که جیمیل رمزش فراموش شده من چطور کد رو بهتون بدم
داخل این جیمیل ۵میلیون تومان بیتکوین ۳۰۰۰دلاری که تا امروز تغریبا ۶. ۷برابر شده گیر کرده یعنی حدود ۳۰میلیون تومان امروز توش هست
من خیلی تلاش کردم ونشد و۳ساله قید شو زدم چنانچه عزیزی بتونه راهنمایی کنه وبتونم واردش بشم انصافا نصف از بیت کوین داخلشو بهش میدم

ااااااااااااا
ااااااااااااا
1 سال گذشته

من دوتا جیمیل داشتم
گوگل فکر میکنه من نیستم و خارجم کرده
هرچی هم رمز رو میزنم نمیاد امکان دار دزدیده شده باشه
و اون یکی رو از سیستم خارج کردم چجوری برش گردونم

امیر حسن نتاج
امیر حسن نتاج
1 سال گذشته

تزتزتزتزرترترترتتر

محمد امین
محمد امین
1 سال گذشته

جیمیل منو دزدیدن تمام اطلاعاتم توش هست الان برداشتن شماره بازیابی رو عوض کردن هر کاری میکنم نمیتونم متصل بشم باید چیکار کنم

aziziamza04
aziziamza04
1 سال گذشته
پاسخ به  محمد امین

برادر عزیز لطفاً این جمیل یک آیدی وصل است لگر این جمیل را برم کودش را دریافت کنین بسیار خوش میشم لطفاً این را پیدا کنین

محسن چگینی
محسن چگینی
1 سال گذشته

سلام من جیمیلم پاک شده تائید دومرحله ایش رو سیمکارتمه ولی تأئید سه مرحله ای هم داره ک رو همون جیمیلمه کسی می‌تونه کمکم کنه