قابلیت ساخت و تغییر تم تلگرام با نسخه موبایل

ساخت و تغییر تم تلگرام

تلگرام امروز در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که امکان ساخت و تغییر تم تلگرام را برای نسخه اندرویدی این اپلیکیشن پیام‌رسان ارائه کرده است و به زودی نسخه iOS این مسنجر هم به قابلیت نامبرده شده مجهز می‌شود. با موبایل کمک همراه باشید.

سرانجام تلگرام پشتیبانی از تم را به نسخه موبایلی اپلیکیشن پیام رسان محسوب خود اضافه کرد. هم اکنون چیزی در حدود 85 درصد از کاربران نسخه اندرویدی برنامه تلگرام قادر به ساخت و تغییر تم در این مسنجر هستند. آن دسته از کاربرانی هم که هنوز قابلیت ساخت و تغییر تم تلگرام را ندارند، به زودی و به موجب آپدیتی که ارائه می‌شود قادر به دستیابی به این ویژگی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل

تلگرام اشاره می‌کند که فعلا قابلیت ساخت و تغییر تم تلگرام برای نسخه اندرویدی این اپلیکیشن پیام رسان عرضه می‌شود و سپس نوبت به نسخه آی او اسی و سایر پلتفرم‌ها می‌رسد. بنابراین در حال حاضر کاربران نسخه iOS این اپلیکیشن قادر به ساخت و تغییر تم تلگرام نخواهند بود و باید منتظر انتشار به روز رسانی باشند. همچنین ممکن است ارائه به روز رسانی جدید نسخه اندرویدی تلگرام هم در برخی مناطق با کمی تاخیر انجام شود، اما در هر حال به زوی تمام کاربران نسخه اندرویدی این اپلیکیشن پیام رسان محبوب قادر به ساخت و تغییر تم تلگرام می‌شوند.

تغییر تم تلگرام

به منظور تغییر تم تلگرام کافیست که به منوی تنظیمات (Settings) این اپلیکیشن مراجعه کنید و سپس گزینه Themes را انتخاب نمایید. تیم توسعه دهنده تلگرام اشاره می‌کند که در منوی تغییر تم این اپلیکیشن یک تم اختصاصی و تیره رنگ را ضمیمه کرده‌ایم که می‌تواند مشکل افرادی که از تم روشن فعلی تلگرام ناراضی هستند را رفع کند. بدون تردید استفاده از این تم تیره در محیط‌های تاریک تجربه‌ای دلپذیرتر را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

ساخت و تغییر تم تلگرام

ساخت تم تلگرام

اما همانطور که اشاره کردیم، تلگرام قابلیت ساخت و تغییر تم را در مسنجر محبوب خود ارائه کرده است. بنابراین شما و هر کاربر دیگری قادر هستید تا بنا به سلیقه شخصی خود برای نسخه موبایلی تلگرام تم بسازید. بدین منظور یک ابزار اختصاصی تحت عنوان “Theme Editor” یا “ابزار ویرایش تم” در نسخه موبایل برنامه تلگرام ارائه شده است. با استفاده از این ابزار، به راحتی و از طریق خود تلگرام قادر به ساخت تم های جدید و ارسال آن‌ها برای دوستان خود می‌شوید. تلگرام اشاره می‌کند که عقیده زیادی به آزادی عمل دارد و به همین دلیل برنامه تلگرام را به صورت متن باز (Open Source) ارائه کرده و همواره کاربران را قادر به ساخت ابزارهای اختصاصی و مورد پسندشان می‌کند. ساخت تم تلگرام هم دقیقا مشابه با ساخت ربات و استیکرها می‌تواند بنا به سلیقه شخصی شما و بدون هیچ محدودیت خاصی صورت پذیرد.

شما کاربران عزیز کماکان می‌توانید برای نسخه دسکتاپ تلگرام نیز از سرویس تم‌ساز تلگرام موبایل کمک استفاده نمایید.

ساخت و تغییر تم تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون تهران

در نهایت هم تلگرام کانال @Themes را معرفی کرده و اشاره می‌کند که این کانال منبع مناسبی به منظور مشاهده تم‌های جدیدی است که کاربران این اپلیکیشن پیام رسان طراحی کرده‌اند. در این کانال مجموعه‌ای از تم‌های مناسب و جالب ساخته شده برای نسخه دسکتاپ و موبایل تلگرام ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت دوربین پشت آیفون ایکس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A2 کور

قطعات گوشی A10

تعمیرات موبایل

منبع telegram
برچسب‌ها: تلگرام

نظرات کاربران (7)

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علیرضا
علیرضا
5 سال گذشته

سلام وقت بخیر
من دنبال تم night blue که داخل تلگرام ایکس هستش برای تلگرام میخوام ولی نمیدونم این تم چجوری درست کنم میشه لطفا تم night blue به جیمیلم ارسال کنین؟
مرسی

كياوش
كياوش
6 سال گذشته

سلام من گوشیم آیفون ۷هست ولی تو تلگرام من قسمتی به نام تم وجود نداره

Hadise
Hadise
6 سال گذشته
پاسخ به  كياوش

سلام من گوشیم آیفون ٧ولی اصلا تو تنظیمات تلگرام گزینه ای به نام تم وجود نداره تازه هم اپدیتش کردم میشه راهنمایی کنید لطفا

Esi.Hd
Esi.Hd
6 سال گذشته

آیا میشه تم دسکتاپ رو کاری کنیم که بشه روی که فرمتشattheme بشه

elmira.falaki@yahoo.com
elmira.falaki@yahoo.com
6 سال گذشته

سلام
من دوستم رنگ نوشه هاى بالاى صفحه ى تلگرامشزمثل وضعیت انلاین بودن فرد رنگش تغیر کرده. بنفسه و گوشیش هم مثل خودم اپله
اما نمیدونم چطور این کارو کرده من نگاه هم کردم نسخه ى جدیدى برأى اپدیت تلگرام نبود که این قابلیت رو داشته باشه. ممنون میشم راهنمایم کنید

افسانه
افسانه
7 سال گذشته

سلام.من تم مورد نظرو وقتی باز میکنم ی صفحه بنام مشاهده گر HTML باز میشه و نمیتونم تمو اضافه کنم

مهدی
مهدی
7 سال گذشته
پاسخ به  افسانه

شما تم مخصوص دسکتاپ باز کردی که متاسفانه تم دستکتاپ با تم اندروید سازگار نیست و فایل html باز میشه.
به کانال رسمی تم تلگرام برو زیر هر فایل دانلود تم پسوندشونو زده atthem دانلود کن و لذت ببر.