دلایل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) + آموزش آنبن (Unban)

بن شدن اکانت کلش اف کلنز

سوپرسل می‌تواند بنا به دلایل مختلف اکانت شما را در بازی کلش اف کلنز بن یا همان Ban کند. در این مقاله قصد داریم که مروری بر دلایل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) داشته باشیم و روش های آنبن شدن (Unban) یا رهایی از محدودیت بن را برایتان شرح دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بن شدن اکانت کلش اف کلنز – BAN

بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) به عنوان یک بازی بسیار پرطرفدار در سراسر دنیا، ضوابط و قوانین خاصی دارد که تمام گیمرها باید از آن پیروی کنند. متاسفانه اغلب ما ایرانی‌ها بنا به دلایل مختلف از جمله عدم آشنایی با زبان انگلیسی و عدم مطالعه قوانین این بازی، گاها به طور ناخواسته یا عمدی قوانین آن را زیر پا می‌گذاریم! در این شرایط است که گرفتار پیغامی با مضمون You Have Been Banned خواهیم شد!

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

بن شدن اکانت کلش اف کلنز

بن شدن یا همان Ban در بازی کلش اف کلنز می‌تواند بنا به دلایل مختلفی رخ دهد. در این مقاله قصد داریم که به معرفی شایع‌ترین و اصلی‌ترین دلایل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) بپرداخته و آموزش آنبن (Unban) یا رهایی از بن را هم تحت هر یک از شرایط مذکور خدمتتان شرح دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بن شدن اکانت کلش از چت یا گلوبال چت

بن شدن از چت جهانی یا گلوبال چت (Global Chat) یکی از شایع‌ترین دلایل بن شدن کاربران است. اقدامات مختلفی وجود دارند که ممکن است منجر به بن شدن شما از گلوبال چت بازی کلش اف کلنز شوند. برای مثال صحبت کردن به زبان عجیب و غیرقابل درک و اسپم کردن دو نمونه از اصلی ترین این دلیل‌ها محسوب می‌شوند.  پس هیچوقت در گلوبال چند یک متن یا پیام را پشت سر هم ارسال نکنید.

همچنین اگر شما در گلوبال چت از الفاظ رکیک استفاده کنید و سایر کاربران شما را ریپورت کنند هم از گلوبال چت بن خواهید شد. ظاهرا اگر تعداد ریپورت ها به 7 نفر برسد، اکانت شما بن می‌شود. بن شدن از گلوبال چت عموما موقت و 24 ساعته است، بنابراین بهترین روش رهایی از این نوع بن یا آنبن شدن صبر کردن خواهد بود. پس سه دلیل اصلی بن شدن از گلوبال چت شامل موارد زیر هستند:

  • صحبت کردن به زبان عجیب و غیر قابل درک
  • اسپم کردن پیام
  • استفاده از الفاظ رکیک و ریپورت شدن توسط 7 کاربر

بن شدن اکانت کلش اف کلنز

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

بن شدن موقت اکانت کلش به دلیل ساخت طرح های بی‌شرمانه و مسخره در مپ

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است منجر به بن موقت شما شوند، مربوط به ساخت طرح های بی‌شرمانه و مسخره در مپ یا همان نقشه بازی می‌شود. برای مثال اگر دیوارچینی خود را به گونه‌ای انجام دهید که شکلی مسخره یا توهین آمیز و رکیک داشته باشد، شک نکنید که سوپرسل شما را بن خواهد کرد. عموما در این شرایط بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) یک الی هفت روزه خواهد بود. کاربر در این نوع بن تا 1 الی 7 روز قادر به اجرای بازی کلش اف کلنز و ورود به اکانت خود نخواهد بود و با پیغام You Have Been Banned مواجه می‌شود.

اما چگونه از این نوع بن خارج شویم؟ برای خروج از این نوع بن که بن موقت نامیده می‌شود باید منظر بمانید تا دوره بن تعیین شده از سوی سوپرسل یا همان پشتیبانی بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) تمام شود. سپس به محض اینکه وارد اکانت خود شدید، طرح مپ را تغییر دهید و سعی کنید که بدون حاشیه بازی کلش اف کلنز را انجام دهید. اگر سوپرسل پس از بن موقت بفهمد که شما همچنان از طرح های بی‌شرمانه قبلی در مپ خود استفاده می‌کنید، ممکن است اکانت شما را برای همیشه بن کند. اکانتی که برای همیشه در کلش اف کلنز بن شود، هیچ‌وقت قابل بازگشت نخواهد بود.

بن شدن موقت اکانت کلش به دلیل توضیحات نامربوط کلن

برخی از کاربران بازی کلش اف کلنز ادعا می‌کنند که کاملا بی‌دلیل اکانت آن‌ها بن شده است! اما باید بدانید که این مسئله غیرممکن است و دلیل آن عدم توجه ما به قوانین سوپرسل محسوب می‌شود. یکی از قوانینی که سوپرسل در مورد آن به شدت سخت‌گیری می‌کند مربوط به توضیحات کلن می‌شود. توضیحات کلن نباید نامربوط و غیراخلاقی باشند. اگر شما در کلنی عضو شوید که توضیحات نامربوط و غیراخلاقی دارد، سوپرسل می‌تواند شما را بن کند. به بیان دیگر نوشتن توضیحات نامربوط برای کلن منجر به بن شدن تمام اعضای آن کلن خواهد شد.

بن کردن سوپرسل در این شرایط عموما در بار نخست برای 48 ساعت رخ می‌دهد. اگر پس از گذشت این مدت زمان باز هم مشکل یاد شده پابرجا بود، بن شما در مرتبه دوم یک هفته‌ای صورت می‌پذیرد. در نهایت اگر به این مسئله توجه‌ای نشود، ممکن است بن شدن اکانت کلش اف کلنز شما به بن دائمی یا همیشگی تبدیل شود که در این شرایط دیگر اکانت خود را برای همیشه از دست داده‌اید. پس از جوین شدن (Join) یا ملحق شدن به کلن هایی که در توضیحات خود اصطلاحات نامفهوم و زشت به کار برده‌اند دوری کنید. این کار تنها ره حل جلوگیری از بن شدن به دلیل مذکور است.

بن شدن اکانت کلش به دلیل داشتن چند اکانت

شاید این موضوع برای شما اصلا جالب نباشد، اما باید بدانید که استفاده از بیش از یک اکانت در هر گوشی یا تبلت خلاف قوانین سوپرسل است. پس اگر از چند اکانت در دستگاهتان استفاده می‌کنید، نباید از بن شدن احتمالی اکانت هایتان شکایتی داشته باشید چرا که سوپرسل به وضوح در منوی توضیحات قوانین خود اشاره داشته که این امر خلاف قوانین و مقررات بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) است.

البته باید اشاره کنیم که در اغلب موارد سوپرسل نمی‌تواند بفهمد که شما در گوشی یا تبلت خودتان از چند اکانت استفاده می‌کنید، اما اگر این امر صورت پذیرد، بنی که با آن مواجه می‌شوید به احتمال زیاد یک بن همیشگی یا دائم خواهد بود و به طور عادی راهی برای رهایی از این نوع بن وجود ندارد. مگر اینکه ضمن تماس با سوپرسل آن‌ها را متقاعد کنید که از چند اکانت استفاده نمی‌کنید که موفقیت شما در این امر بعید به نظر می‌رسد. چرا که سوپرسل فقط در شرایطی گیمرها را بن همیشگی می‌کند که از نقض قوانین مطمئن باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های سامسونگ

بن شدن به دلیل استفاده از برنامه هایی همچون بلواستکس (Bluestacks)

با توجه به توضیحات و قوانین سوپرسل، اجرای کلش اف کلنز از طریق نرم افزارهای شبیه سازی همچون بلواستکس هم غیرقانونی است. البته افراد بسیار کمی ضمن استفاده از این شبیه سازها با مشکل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) مواجه شده‌اند، اما اگر بدشانس باشید، ممکن است که آن فرد شما باشید و دیگر راهی برای بازگرداندن اکانت کلش خود پیش رویتان وجود نداشته باشد. در این شرایط عموما بنی که صورت می‌پذیرد یک بن همیشگی است، اما دیده شده که گاها بن موقت هم برای این مسئله ارائه شده و سوپرسل راه حل‌هایی را پیش روی کاربران قرار داده است.

بن شدن به دلیل خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز

یکی دیگر از قوانین رسمی سوپرسل که مطلقا توسط ما ایرانی‌ها نقض شده مربوط به غیرقانونی بودن خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز می‌شود. توضیحات مربوط به این موضوع را می‌توانید با مراجعه به منوی تماس با سوپرسل بازی کلش اف کلنز و انتخاب گزینه My Account و سپس Can I buy, sell or share accounts? بخوانید.

بن شدن اکانت کلش اف کلنز

سوپرسل در توضیحات خود اشاره می‌کند که به دلیل عدم امکان تضمین موفق بودن پروسه خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز، قوانین خود را به گونه‌ای تنظیم کرده که هر اکانت خرید و فروش ده این بازی به طور مستقیم قابل بن باشند. پس اگر اکانت کلش اف کلنزی بخرید و سوپرسل از این موضوع مطلع شود باید با اکانت خود خداحافظی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 پلاس

بن شدن به دلیل تقلب در بازی و استفاده از ربات هایی همچون Xmodgames

استفاده از ربات ایکس مود گیم (Xmodgame) هم می‌تواند منجر به بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) شود. استفاده از این ربات ها در واقع نوعی تقلب است، اما با این حال تقریبا تمام افراد از آن استفاده می‌کنند. عموما در این شرایط بن اکانت به طور دائم یا همیشگی صورت می‌پذیرد و به این راحتی‌ها قادر به آنبن کردن اکانتتان نخواهید بود. برخی گزارش‌ها حاکی از این بوده که ضمن تماس با سوپرسل و ابراز پشیمانی، می‌توانید اکانت خود را آنبن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بن شدن اکانت کلش اف کلنز

جمع‌بندی

موارد فوق از اصلی‌ترین موضوعاتی هستند که ممکن است منجر به بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) شما شوند. بنابراین بهتر است با آن‌ها آشنا باشید. با توجه به قوانین سوپرسل می‌توانیم بگوییم که تقریبا 80 تا 90 درصد ما ایرانی‌ها قوانین آن را نقض می‌کنیم، پس اگر اکانتمان بن شود تقریبا هیچ حقی مبنی بر آنبن کردن آن نخواهیم داشت. با این وجود بهتر است در هر شرایط شانس خود را امتحان کنید و با سوپرسل تماس گرفته و اظهار پشیمانی نمایید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تماس با سوپرسل از مقاله  استفاده کنید.  اگر با زبان انگلیسی آشنایی مناسبی ندارید، توصیه می‌کنیم که حتما برای تماس با سوپرسل از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک راهنمایی بخواهید. ضمنا در بخش نظرات همین مقاله هم می‌توانید تجربه‌های خود را با سایر کاربران اشتراک گذاری کنید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قیمت ال سی دی آیفون 6

تاچ ال سی دی جی 3 2016

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (280)

guest
280 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
طاهر سلیمان
طاهر سلیمان
1 سال گذشته

سلام. مخلص.. من چند اکانت دارم که همه در یک کلن که مال خودم هست مشغول بازی ام.. با توجه به اینکه چند اکانت برروی گوشی، اینجور که میگید تخلف هست، پس چرا تو سوپرسل مینویسه میتوانید بین اکانتها جابجا شوید؟؟
دوم، با توکه به مساله اخیر فیلتر شدن نت و کلش در ایران.. من با فیلتر شکن وارد میشدم.. یهو نتونستم وارد بشم.. به محض ورود دوباره می انداخت بیرون… یه برنامه همزاد ساختم،، جیمل پسورد هارو دوباره وارد کردم… الانم با فیلتر شکن بازی میکنم… میخاستم ببینم امکان بن شدن اکانتام هست؟؟

حمید رضا
حمید رضا
1 سال گذشته

سلام خسته نباشید بخاطر شرایط کشور از فیلتر شکن استفاده میکنم امکان داره بخاطر فیلتر شکن اکانت رو بن کنن؟!

کیان منصوری
کیان منصوری
1 سال گذشته

سلام آیا با فیلتر شکن بریم کلش بن نمیشیم

محسن غریب
محسن غریب
1 سال گذشته

سلام خسته نباشید من کلنم یه نفرو اشتباها لیدر کردم و کلنو کلا کیک کرد و ازم دزدید من میتونم ثابت کنم چند سال لیدر کلن بودم با توجه به اینکه یک بار اسم کلنو عوض کردم و اخریشم همین مرکز مسابقه شرکت کردم میشه کمکم کنید ممنون از لطف شما

مهدی
مهدی
1 سال گذشته
پاسخ به  محسن غریب

خیر کاری از دست شما بر نمیاد

Mika
Mika
1 سال گذشته

من واردش میشم مینویسه شما تحریم شدید چه کنم