بازیابی آدرس ایمیل و جیمیل فراموش شده

بازیابی جیمیل

اگر بنا به هر دلیل آدرس ایمیل سرویس جیمیل یا یوزرنیم خود را فراموش کرده‌اید، نگران نباشید. گوگل این امکان را فراهم کرده تا در صورت فراموش کردن آدرس ایمیل جیمیل قادر به بازیابی آدرس ایمیل و جیمیل خود باشید. در این مقاله قصد داریم در مورد فراموش کردن آدرس ایمیل جیمیل و نحوه بازیابی جیمیل صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ساخت اپل آیدی رایگان با ۱+۳ روش عملی!

مقدمه‌ای در رابطه با فراموش کردن آدرس ایمیل جیمیل و بازیابی جیمیل

اگر به خاطر داشته باشید پیش ز این در مقاله در صورت فراموش کردن پسورد جیمیل چه کنیم؟ آموزش بازیابی پسورد فراموش شده جیمیل در رابطه با فراموش کردن رمز عبور یا همان پسورد اکانت جیمیل صحبت کردیم  و نحوه بازیابی پسورد جیمیل را شرح دادیم. اما پسورد تنها موضوعی نیست که ممکن است کاربران آن را فراموش کنند! در برخی شرایط دیده شده که افرادی آدرس ایمیل اکانت جیمیل خود را فراموش کرده‌اند! به نظر شما در صورت فراموش کردن آدرس ایمیل جیمیل باید چه کنیم؟

بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس؛ باشگاه شگفت‌انگیز صداها!

خوشبختانه گوگل امکان بازیابی جیمیل را فراهم می‌کند. برای انجام این کار باید مراحلی طی شود که در این مقاله قصد داریم آن‌ها را شرح دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بازیابی یوزرنیم یا ایمیل فراموش شده سرویس جیمیل

اگر بنا به هر دلیل ایمیل یا یوزرنیم اکانت جیمیل خود را فراموش کردید، به منظور بازیابی جیمیل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه راهنمای بازیابی یوزرنیم یا ایمیل فراموش شده سرویس جیمیل مراجعه کنید.
  • در این شرایط با پیغام Enter any recovery email or phone number associated with your account مواجه می‌شوید. باید در فیلد ارائه شده آدرس ایمیل ریکاوری یا شماره تماسی که مربوط به اکانت جیمیل فراموش شده شما می‌شود را وارد و بر روی گزینه Next کلیک کنید.
  • در مرحله بعد گوگل از شما درخواست می‌کند تا نام و نام خانوادگی که برای اکانت جیمیل خود تعیین کرده بودید را وارد کنید. در این شرایط دو حالت ممکن است رخ دهد:

حالت اول: اگر نام و نام خانوادگی اکانت خود را به خاطر می‌آورید، به ترتیب نام و نام خانوادگی اکانت جیمیل مورد نظر را در دو فیلد ارائه شده وارد کنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

حالت دوم: اگر نام و نام خانوادگی تعیین شده برای اکانت خود را به خاطر نمی‌آورید باید بر روی گزینه Try another way to sign in کلیک کنید.

  • در مرحله بعد که آخرین مرحله بازیابی یوزرنیم فراموش شده جیمیل محسوب می‌شود هم ممکن است دو حالت مختلف ارائه شود.

حالت اول: در حالت اول پیغام Get a verification code by text message at: 0938 …….. بر روی مرورگرتان نمایان می‌شود. اگر این پیام را دریافت کردید و شماره تماس اکانت جیمیل شما در دسترستان قرار دارد، بر روی گزینه Get a verification code کلیک کنید تا کد تاییدی برای شماره مورد نظر پیامک شود. با وارد کردن این کد در فیلد ارائه شده قادر به بازیابی اکانت جیمیل فراموش شده خود می‌شوید. پس از این روش فقط در شرایطی می‌توانید استفاده کنید که به شماره تماس ریکاوری اکانت جیمیل خود دسترسی داشته باشید

حالت دوم: اما اگر به شماره تماس مورد نظر دسترسی ندارید، باید بر روی گزینه Try another way to sign in کلیک کنید. در این شرایط ایمیل یا همان یوزرنیم اکانت گوگل نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید با وارد کردن پسورد اکانت و کلیک بر روی گزینه Sign in وارد اکانت خود شوید.

بنابراین اگر در صورت فراموش کردن آدرس ایمیل جیمیل باید مراحل فوق را به منظور بازیابی یوزرنیم فراموش شده خود طی کنید. اگر احساس می‌کنید که بنا به هر دلیل اکانت جیمیل شما هک شده یا فرد سودجویی در حال استفاده از آن است و شما با وارد کردن رمز عبور صحیح اکانت قادر به ورود به آن نیستید، می‌توانید از روش‌های معرفی شده در مقاله “آموزش بازیابی اکانت جیمیل هک شده از طریق ریست کردن پسورد جیمیل” استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: خاموش کردن 5G در اندروید

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در رابطه با فراموش کردن آدرس ایمیل جیمیل و نحوه بازیابی جیمیل و یوزرنیم فراموش شده پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (159)

guest
159 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
رحیم الله رحمانی
رحیم الله رحمانی
1 سال گذشته

سلام من رمزی امیلم رافراموش کردم میتانین کمک کونین

بدبخت شدم
بدبخت شدم
1 سال گذشته

گزینه یک راه دیگه را انتخاب کن رو برای من نداشت😭😭

Farhad
Farhad
1 سال گذشته

رمزم یادمه ایمل یادم نیست

Shukrya
Shukrya
1 سال گذشته

سلام من یگ جیمیل دیگر ساخته بودم اما پسورد آن فراموشم شده حالا چی کار کنم

Hbaloch
Hbaloch
1 سال گذشته

نمیتونم به حساب جیمیل وصل بشم حساب پشتیبان رو ندارم فراموش کردم چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین رمز دو‌مرحله ام فعال کرده بودم