معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برتر

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی یکی سال‌هاست که یکی از موضوعات داغ بین ما ایرانی‌هاست! برای این کار نیز ما همیشه دنبال پیدا کردن راه‌های مختلف بودیم. با ورود گوشی‌های هوشمند به خانه‌های ما، سروکله یک روش جدید برای آموزش زبان انگلیسی پیدا شد؛ اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی! فرقی نمی‌کند که برای تحصیل بخواهید زبان بخوانید یا برای مهاجرت و یا أصلا برای دل خودتان! ما بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان را برایتان لیست کردیم تا بتوانید از بین آنها بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان را پیدا کنید.

در ادامه این مقاله 15 برنامه رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی را به شما معرفی می‌کنیم. این برنامه‌ها هم برای اندروید در دسترس هستند و هم برای iOS. اگر دنبال دانلود اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی هستید با ما همراه باشید.

اپلیکیشن FluentU؛ برنامه آموزش زبان انگلیسی برتر

برنامه FluentU یکی از پر مخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی است که برای سیستم عامل iOSو اندروید عرضه شده است. با این برنامه می‌توانید با دیدن فیلم و موسیقی، آگهی‌های تبلیغاتی، اخبار و حتی موزیک ویدئو زبان انگلیسی یاد بگیرید! این ویژگی جذاب ایت برنامه باعث می‌شود کاربران دایره لغات خودشان را در حوزه‌های مختلف بیشتر کنند. این برنامه بعد از تماشای هر ویدیو یا گذراندن دوره آموزشی، یک کوییز یا تست از شما خواهد گرفت تا هم بتوانید سطح خودتان را بسنجید و هم بهتر مسائل آموزش زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

برنامه آموزش زبان انگلیسی

دانلود FluentU برای اندروید

دانلود FluentU برای iOS

 

اگر دنبال یک برنامه برای تقویت زبان عمومی انگلیسی یا به اصطلاح General هستید، برنامه FluentU  یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی است که می‌توانید پیدا کنید.

اپلیکیشن Rosetta Stone

دنبال بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی هستید؟ شک نداشته باشید که Rosetta Stone یکی از اولین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. در این برنامه، یادگیری زبان را با تکیه بر توضیحاتی تجربه می‌کنید که مبتنی بر یک زبان دیگر (زبان محلی کاربر) هستند. برای مثال اگر به زبان فرانسوی مسلط باشید، توضیحات لغات و عبارت انگلیسی توسط برنامه Rosetta Stone به زبان انگلیسی برایتان نمایش داده می‌شود. این برنامه برای یادگیری لغات و عبارت پایه‌ای از راهنمای تصویری هم استفاده می‌کند. خوشبختانه اپلیکیشن Rosetta Stone با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

دانلود RosettaStone برای اندروید

دانلود RosettaStone برای iOS

 

در حال حاضر اپلیکیشن Rosetta Stone قابلیت آموزش 23 زبان زنده دنیا را دارد؛ انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی، پرتقالی و … . برنامه آموزش زبان انگلیسی Rosetta Stone علاوه بر نسخه موبایل، نرم‌افزار مخصوص ویندوز و مک نیز دارد.

اپلیکیشن آموزش زبان زبانشناس؛ یک برنامه ایرانی و عالی!

زبانشناس یک برنامه ایرانی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. در این برنامه سطوح آموزشی مختلفی ارائه شده‌اند تا کاربران با توجه به سطح آشنایی خود بتوانند در آن ها شرکت داشته باشند. فرقی نمی‌کند چقدر زبان می‌دانید؛ کافیست زبانشناس را دانلود کنید تا با روش‌های خلاقانه و جذاب آن انگلیسی یاد بگیرید! از ویژگی‌های خوب این برنامه یادگیری زبان مانند یادگیری کودک، روش دیداری-شنیداری و یادگیری ناخودآگاه گرامر است. برنامه زبانشناس برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس است.

اپلیکیشن زبانشناس

دانلود زبانشناس برای اندروید

دانلود زبانشناس برای iOS

برنامه زبانشناس بسته‌های آموزشی زیادی برای شما آماده کرده تا با هر سلیقه و هر سطح از زبان انگلیسی بتوانید به یادگیری زبان بپردازید. اگر فکر می‌کنید بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی حتما باید خارجی باشد، این برنامه را دنلود کنید تا شاید نظرتان عوض شود! اگر می‌خواهید با این برنامه بیشتر آشنا شوید و بخش‌های مختلف آن را ببینید مطلب معرفی و دانلود برنامه زبانشناس : یادگیری زبان انگلیسی را بخوانید.

اپلیکیشن TOFEL English Vocabulary Cards

مگوش Magoosh همیشه بهترین برنامه‌های آموزش زبان را می‌سازد. برنامه‌های مگوش بین زبان‌آموزان و به ویژه داوطلبان آزمون آیلتس و تافل طرفداران زیادی دارد. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های مگوش، TOFEL English Vocabulary Cards است. این برنامه برای آموزش لغت با استفاده از فلش کارت طراحی شده است و در نوع خودش جزو بهترین‌هاست.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی

دانلود TOFEL Flashcards برای اندروید

دانلود TOFEL Flashcards برای iOS

اگر می‌خواهید لغات مورد نیاز آزمون آیلتس و تافل را یاد بگیرید این برنامه یکی از بهترین گزینه‌های شماست. مگوش برای هر نیاز شما یک اپلیکیشن عالی دارد. این فقط یک نمونه از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی مگوش است.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Memrise؛ تقویت اسپیکینگ

اپلیکیشن Memrise به واقع یکی از قوی‌ترین کاندیداهای کسب عنوان بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی محسوب می‌شود! این برنامه که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد بستری فراهم کرده تا کاربران با یادگیری لغات مختلف، زبان انگلیسی را بهتر بیآموزند. دوره‌های آموزشی که در این برنامه ارائه شده‌اند توسط خود کاربران آن ساخته می‌شوند و شما می‌توانید ضمن شرکت در هر دوره، رتبه کسب شده خودتان را با سایر افراد مقایسه کنید.

یادگیری زبان انگلیسی

دانلود Memrise برای اندروید

دانلود Memrise برای iOS

ویژگی بسیار خوب این برنامه برای زبان‌آموزان، امکان مکالمه با افراد Native در هر زبان است. بای استفاده از این ویژگی می‌توانید تلفظ لغات خودتان را به انگلیسی‌ زبان‌ها بیشتر کنید. البته این برنامه فقط برای آموزش زبان انگلیسی نیست و بیش از 20 زبان زنده را پشتیبانی می‌کند. اگر دنبال یک برنامه آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و … می‌گردید تا اسپیکینگ شما را قوی کند، این اپلیکیشن را از دست ندهید!

برنامه آموزش زبان انگلیسی  LearnEnglish Grammar

اگر برای یادگیری گرامر دنبال یک برنامه کامل و جامع هستید به سراغ اپلیکیشن گرامر   British Council بروید. بریتیش کنسول را همه با آزمون آیلتس می‌شناسند. این موسسه همیشه در برنامه‌های آموزشی پیشرو بوده و روش‌های نوینی برای آموزش زبان انگلیسی خلق می‌کند. برنامه آموزش گرامر انگلیسی British Council با استفاده از بازی، کویز و متریال‌های فرآوان یادگیری گرامر را بسیار ساده کرده است.

اپلیکیشن گرامر زیان

دانلود LearnEnglish Grammar برای اندروید

دانلود LearnEnglish Grammar برای iOS

LearnEnglish Grammar با رصد روند پیشرفت شما، بهترین تست‌ها و تمیرین‌ها را برای افزایش سطح گرامر شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

برنامه آموزش زبان انگلیسی Open Language

اپلیکیشن Open Language یادگیری زبان انگلیسی را با گذراندن دوره‌های خاصی امکانپذیر می‌کند که هر یک شامل شرایط و ضوابط منحصر به فردی خوش است؛ برای مثال در یک دوره شما زبان انگلیسی را برای ارائه و سخنرانی تمرین خواهید کرد و در دوره دیگر مکالمات روزمره را دنبال می‌کنید. دوره‌هایی که در برنامه Open Language ارائه شده‌اند بسیار متنوع و دقیق هستند و به شدت در یادگیری زبان انگلیسی موثر واقع می‌شوند.

اپلیکیشن یادگیری زبان

دانلود Open Language برای اندروید

برنامه Open Language تنها برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است. پس آیفوت‌بازها نمی‌توانند از این برنامه آموزش زبان انگلیسی استفاده کنند.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Beelingu

خواندن یک متن انگلیسی همیشه یکی از جنبه‌های مهم یادگیری زبان انگلیسی بوده است. وقتی برای آزمون‌های بین‌المللی زبان آماده شوید اهمیت خواندن یا ریدینگ را بیشتر از همیشه متوجه خواهید شد. برای همین ما یک برنامه عالی برای ریدینگ را به شما معرفی می‌کنیم. Beelingu یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی عالی برای اندروید و آیفون خواهد بود. هدف این برنامه تقویت زبان انگلیسی از راه مطالعه و خواندن متون است.

دانلود آموزش زبان انگلیسی

دانلود Beelinguapp برای اندروید

دانلود Beelinguapp برای iOS

 این برنامه هم ریدینگ شما را خوب است هم لیسنینگ شما را قوی خواهد کرد. زیرا برای هر متن یک فایل صوتی نیز وجود دارد تا شما را در خواندن متن کمک کند.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Busuu

یکی دیگر از بهترین برنامه‌هایی که می‌توانید از آن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید، برنامه Busuu خواهد بود. این برنامه در مقایسه با برنامه های پیشین یک تمایز عمده دارد! وجه تمایز این برنامه مربوط به امکان صحبت کردن با سایر کاربران و انگلیسی زبانان محلی می‌شود! یعنی شما با برنامه Busuu می‌توانید ضمن صحبت کردن با افرادی که با صورت محلی انگلیسی صحبت می‌کنند و دیگر کاربران برنامه، قابلیت صحبت کردن یا اصطلاحا اسپیکینگ انگلیسی خود را تقویت کنید. خوشبختانه این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

اپ آموزش زبان

دانلود Busuu برای اندروید

دانلود Busuu برای iOS

البته Busuu در حقیقت یک پلتفرم آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی است و زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، ژاپنی، روسی، ایتالیایی و … را برای آموزش پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Duolingo

برنامه Duolingo هم طی چند وقت اخیر به شدت در بین علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی محبوب شده است. البته دلیل این محبوبیت کارایی بالای این اپلیکیشن در آموزش زبان انگلیسی است. این برنامه زبان انگلیسی را با تکیه بر زبان‌های مختلف دیگری مثل آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی و غیره به کاربر آموزش می‌دهد. این مسئله سبب شده که Duolingo در سراسر دنیا محبوب شود و کاربران زیادی در هر کجای دنیا از این اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنند.

یادگیری آنلاین زبان

دانلود Duolingo برای اندروید

دانلود Duolingo برای iOS

اگر به دنبال یک اپلیکیشن قدرتمند آموزش زبان هستید، توصیه می‌کنیم حتما برنامه Duolingo را امتحان کنید. این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری داشته و به صورت کاملا رایگان منتشر شده است.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Hello English

اپلیکیشن Hello English توسط شورای آمریکا برای آموزش زبان انگلیسی به افراد غیربومی توسعه داده شده است. در این برنامه روند بسیار جالبی برای یادگیری زبان ارائه شده و در برخی از درس‌ها و تست‌ها شما در انیمیشنی ظاهرا می‌شوید و باید مکالمه خاصی را انجام دهید! در این برنامه بیش از 30 درس مختلف برای تقویت قدرت مکالمه به زبان انگلیسی ارائه شده است. تمرین‌هایی که در این برنامه آموزش زبان انگلیسی برای شما آماده شده می‌تواند بهترین محک برای سنجش توانایی‌های شما باشد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

دانلود Hello English برای اندروید

دانلود Hello English برای iOS

یکی از ویژگی‌های جالب برنامه سلام انگلیسی استفاده از هوش مصنوعی برای آموزش زبان به شماست. خوشبختانه برنامه Hello English با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

برنامه آموزش زبان انگلیسی برتر SpeakingPal

اگر واقعا به دنبال بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی هستید، توصیه می‌کنیم حداقل یک بار هم که شده اپلیکیشن فوق‌العاده SpeakingPal را امتحان کنید. این برنامه که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد، به شیوه بسیار عالی و با درس‌های مختلفی نحوه مکالمه انگلیسی و استفاده از عبارات خاص مورد نیاز در شرایط گوناگون را به شما آموزش می‌دهد. برای مثال شما در اپلیکیشن SpeakingPal مکالماتی مثل مکالمه در کتابخانه، مکالمه برای رزرو هتل، مکالمه در بانک، مکالمه در مطلب دکتر و غیره همگی به صورت جداگانه و تصویری آموزش داده می‌شوند.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی

دانلود SpeakingPal برای اندروید

دانلود SpeakingPal برای iOS

در این برنامه 6000 کلمه یاد می‌گیرید، بیش از 150 سناریو و موضوع کاربردی زبان را تمرین می‌کنید و می‌توانید از 2000 ویدئوی آموزشی گفتگوی افراد انگلیسی زبان استفاده کنید.

برنامه آموزش زبان انگلیسی ؛ اپلیکیشن Voxy

اپلیکیشن Voxy برای هر فرد علاقمند به یادگیری زبان در هر سطحی که باشد مناسب است. مراحل آموزش و یادگیری زبان در این برنامه بسیار متنوع هستند و با توجه به سطح و اهداف کاربر دسته‌بندی شده‌اند. خوشبختانه برنامه Voxy با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

learning english

دانلود Voxy برای اندروید

دانلود Voxyبرای iOS

محیط کاربری زیبا و استفاده آسان از این برنامه قطعا یکی از نقاط قوت آن است. برنامه آموزش زبان Voxy با توجه به تنوع بالای موضوعاتش تا مدت‌ها شما را سرگرم آموزش زبان خواهد کرد!

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی English Conversation Practice

برنامه English Conversation Practice یکی از برنامه های پر مخاطب آموزش زبان انگلیسی محسوب می‌شود که کاربران دستگاه های اندرویدی از آن استفاده می‌کنند. هدف این برنامه بیشتر بر روی تقویت قدرت اسپیکینگ یا صحبت کردن کاربر معطوف شده است. اگر دنبال تقویت اسپیکینگ خود به ویژه برای آزمون آیلتس و تافل هستید این برنامه یک دستیار خوب و عالی برای شما خواهد بود.

زبان

دانلود English Conversation Practice برای اندروید

دوره‌هایی که در این برنامه آموزش زبان انگلیسی گنجانده شده است با تمرکز روی مکالمه، زبان شما را تقویت می‌کند. ویژگی مثبت این برنامه تنوع بالای دروس آن است. در محیط این برنامه مکالمات تمرینی زیادی برای شرایط و موقعیت های خاص ارائه شده است.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی پک آموزش زبان انگلیسی

آخرین برنامه ای که در لیست 15 برنامه آموزش زبان انگلیسی برتر ما جای گرفته هم یک اپلیکیشن ایرانی است که پک آموزش زبان انگلیسی نام دارد. با استفاده از این برنامه هم می‌توانید زبان انگلیسی را در سطوح مختلف بیاموزید و اصطلاحات مختلف را فرا بگیرید. تنوع دروس و برنامه‌های آموزشی این برنامه آنقدر بالا هست که شما را از برنامه‌های دیگر بی‌نیاز کند!

دانلود پک آموزش زبان انگلیسی برای اندروید

اگر دنبال یک برنامه ایرانی و حرفه‌ای برای آموزش و تقویت زبان انگلیسی هستید این برنامه را از دست ندهید!

آموزش زبان با اپلیکیشن رایگان!

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 15 برنامه آموزش زبان انگلیسی برتر برای موبایل پرداختیم. لیست بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی شامل اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS بود. اگر شما هم برنامه‌ای برای یادگیری زبان سراغ دارید آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (10)

guest
10 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Masi
Masi
2 سال گذشته

سلام وقت شما بخیر ، برنامهBritish councle grammar رو قبلا از سایت شما دانلود کردم و خیلی عالی بود، متاسفانه مجبور شدم گوشیم رو ریست کنم و حالا ک اومدم دانلود کنم دیگه از پلی استور دانلود نمیشه…ممنون میشم کمکم کنید

علمی اجتماعی شمیلا
علمی اجتماعی شمیلا
3 سال گذشته

سلام. خسته نباشید. نمی دانم چرا افرادی که می خواهند زبان به دیگران یاد دهند چند باره کاری می کنند مرتب همان کلمات را در درسهای مختلف تکرار می کنند برای مکالمه چنان تند حرف می زنند انگار نه انگار که دارند آموزش می دهند. از دید من که علاوه بر این که فوق لیسانس روان شناسی هستم سالها در دبیرستان‌های تهران ادبیات و زبان فارسی تدریس کرده ام بهتر است آرام و شمرده کلمات بیان شود و اول و آخر کلمه کاملا مشهود باشد. همین طور در مکالمه بین دو یا چند نفر به جای این که با سرعت برق و باد حرف بزنند آرام و آهسته و با تانی با یکدیگر صحبت کنند و نیازی به تکرار مکررات نیست زیرا خود فرد اگر بخواهد می تواند برگردد و دوباره بشنود. اگر کلماتی که گفته می شود نوشته هم شود صد برابر بیشتر موثر خواهد بود. اول از همه حروف الفبا و اعداد باید تدریس شود. سپس کلمات ابتدایی که افراد در خانه از صبح تا شب با افراد خانواده بیان می کنند. بعد اسامی وسایل منزل و اندامها و اعضای بدن و لباسها و میوه ها و حیوانات و مشاغل ور نگها. نحوه جمع بستن و منفی کردن و سوالی کردن. افعال. حروف اضافه بیان جملات از سلام و احوال پرسی گرفته تا وضعیت آب و هوا و افراد خانواده و… در واقع گرامر و صفت و مضاف و قید و جملات مجهول و شرطی و… شاید در آخر کار بیشتر به درد بخورد. دلم می خواست این را برای مؤسساتی مانند نصرت و… بیان می کردم تا زحماتشان هدر نرود. من اگر امکاناتش را داشتم فکر می کنم که می توانستم بهترین روش‌های آموزش را ارائه دهم. ممنون از زحمات شما و دیگران در آموزش هر زبانی.

farshad
farshad
3 سال گذشته

ظاهرا memrise اموزش انگلیسی برای فارسی زبان ها نداره !!!!!!!!

عباس خسروی
عباس خسروی
4 سال گذشته

سلام منهم به همه ی دوستان پیشنهاد می کنم یکبار اپلیکیشن های EnglishX3 رو بررسی کن واقعا جوابه

فریده صفدری
فریده صفدری
4 سال گذشته

با سلام وخسته نباشید یه برنامه اموزش زبان انگلیسی به فارسی هست که لغت ومیده بعد چهار. تا گزینه فارسی گذاشته که شما باید درست از تو. اونا انتخاب کنی من دنبال اون برنامه هستم لطفا منو راهنماییدکنید