معرفی و دانلود برنامه بله : امور بانکی با این مسنجر

معرفی برنامه بله

برنامه بله این امکان را فراهم آورده تا علاوه بر ارسال پیام، کاربران بتوانند امور بانکی خود نظیر کارت به کارت، پرداخت قبوض و دریافت شارژ را نیز توسط این برنامه پیام رسان انجام دهند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه بله بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن بله

امروزه اپلیکیشن های پیام رسان از محبوبیت بسیاری بالایی در میان کاربران برخوردارند. از این رو شاهد افزایش تعداد این نوع اپلیکیشن ها هستیم. اپلیکیشن بله نیز جزو اپلیکیشن های پیام رسان به حساب می‌آید. با این وجود از قابلیت‌هایی بهره می‌برد که آن را از سایر اپلیکیشن های هم نوع خود متمایز می‌سازد. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن بله به تمامی قابلیت‌های یک پیام رسان نظیر ارسال پیام، فایل صوتی، عکس، ویدئو و تشکیل گروه و کانال دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

علاوه بر امکان دسترسی به قابلیت‌های ذکر شده در فوق، انجام امور بانکی نظیر کارت به کارت، پرداخت قبوض و دریافت شارژ نیز توسط این برنامه پیام رسان امکان‌پذیر است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن بله بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه بله

در صورتی که برای اولین بار برنامه بله را اجرا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا شماره همراه خود به منظور دریافت کد تایید در کادر مربوطه وارد نمایید.

معرفی برنامه بله

پس از ورود به برنامه بله، با لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت راست می‌توانید به امکانات این برنامه نظیر استیکرها، ایجاد کانال و گروه دسترسی داشته باشید.

معرفی برنامه بله

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

در قسمت بانک من با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود می‌توانید به راحتی به انجام تراکنش‌های مالی خود بپردازید.

معرفی برنامه بله

به منظور انجام امور بانکی توسط برنامه بله در صفحه اصلی، آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. سپس در کادر نمایان شده گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که این امکانات زیر نظر بانک مرکزی در اختیار کاربران قرار گرفته است. بنابراین نیازی به نگرانی در رابطه با امنیت اطلاعات کارت‌ بانکی خود نخواهید داشت.

معرفی برنامه بله

علاوه بر امکان نصب برنامه بله بر روی دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف، استفاده از نسخه تخت وب این برنامه از طریق مرورگر نیز امکان‌پذیر است.

[majical-btn text=”لینک ورود به نسخه تحت وب برنامه بله” href=”https://web.bale.ai” icon=”internet-explorer” color=”#b2cd30″][/majical-btn]

معرفی برنامه بله

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه بله پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه در حین ارسال پیام، به انجام تراکنش‌های مالی خود را بپردازند و در زمان خود نیز صرفه‌جویی کنند. به منظور دانلود برنامه بله می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان ارسال پیام، فایل صوتی، عکس و ویدیو
  • امکان تشکیل گروه و کانال
  • خرید کارت شارژ
  • پرداخت قبوض
  • انتقال وجه کارت به کارت

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

درب پشت iPhone SE 2020

تاچ ال سی دی iPhone 11

قطعات گوشی آیفون SE

تعمیرات موبایل

پيام رسان بله (گفتگو +پرداخت)
نام پيام رسان بله (گفتگو +پرداخت)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده النون (بنیان نوآوری الکترونیک)

نظرات کاربران (9)

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
وحیده
وحیده
5 سال گذشته

من با برنامه بله دوتا قبض پرداخت کردم رسید نداد ک نوشت ک ناموفقه ولی از حسابم پول برداشت شده ولی قبض انگار پرداخت نشده الان ۴ روزه ک پولم ب حساب برنمیگرده چ میشه کرد؟

سعید
سعید
6 سال گذشته

سلام خسته نباشید
من برنامه بله رو برای سیستم عامل ویندوز نصب کردم برنامه رو که باز کردم ازم نام و جنسیت رو خواست تکمیل کردم و روی گذینه ارسال کلیک کردم اما وارد برنامه نمیتونم بشم . باید چکار کنم؟مشکل کجاست

m
m
6 سال گذشته

من شارژ گرفتم پولو از حسابم کم کرد ولی پیام خالی بهم داد شماره پشتیبانیم سرچ زدم پیدا نکردم

کمیسر
کمیسر
6 سال گذشته

#بله_به_راحتی
عالی بود
ممنون

فرهاد
فرهاد
6 سال گذشته

سلام

لطفا بفرمایید نحوه دریافت رمز یکبار مصرف برای حسابی که متصل به برنامه بله میباشد، به چه صورت است؟!