حل مشکل ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز

لود نشدن بازی کلش اف کلنز

عده‌ای از کاربران اندرویدی در حین استفاده از بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) با مشکلات عجیبی همچون کرش شدن بازی، گیر کردن در لودینگ یا افتادن بیرون از آن مواجه می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به آموزش حل مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) هم اکنون تقریبا محبوب‌ترین بازی آنلاین و استراتژی موجود به شمار می‌رود. طی چند وقت اخیر عده‌ کثیری از کاربران دستگاه‌های اندرویدی از بروز مشکلات خاصی در اجرای بازی Clash of Clans خبر داده‌اند! بنا به گزارش آن‌ها بازی کلش اف کلنز با مشکلاتی همچون کرش شدن بی‌دلیل، گیر کردن در صفحه لود و خارج شدن خودکار از بازی همراه است! بروز این مشکلات آزاردهنده این گیمرها را کلافه کرده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بنابراین لازم دانستیم که مقاله‌ای اختصاصی ارائه و در آن به روش هایی اشاره کنیم که باید به منظور رفع مشکلات مذکور از آن‌ها استفاده شود. بنابراین در این مقاله به آموزش حل مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

حل مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز

حداقل شرایط مورد نیاز برای اجرای کلش اف کلنز:

قبل از اینکه راه حل های مورد نظرمان را شرح دهیم باید به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی کلش اف کلنز در دستگاه اندرویدی اشاره کنیم. دستگاه شما برای اجرای صحیح بازی باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • حداقل اندروید 4.0.3 بر روی آن نصب باشد.
  • دستگاه حداقل از رم 0.5 گیگابایتی (رم پیشنهادی 1 گیگابایت) بهره‌مند باشد.
  • وضوح تصویر نمایشگر دستگاه حداقل 800 در 480 پیکسل باشد.

اگر شرایط فوق در دستگاه اندرویدیتان برقرار است و با مشکل اجرایی کلش اف کلنز مواجه هستید، راه حل‌هایی که در ادامه شرح می‌دهیم را مرور کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

قدم اول: کلش اف کلنز را از گوگل پلی استور (Google Play Store) یا کافه بازار دانلود کنید!

این احتمال وجود دارد که بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را از منبع غیر قابل اعتمادی دریافت و در دستگاهتان نصب کرده باشید و آلوده بودن آن به بدافزار منجر به بروز مشکلاتی همچون کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی شده باشد. پس یک بار بازی کلش اف کلنز را از دستگاه حذف و آن را از طریق گوگل پلی استور یا کافه بازار دانلود و بر روی دستگاه نصب کنید. دقت داشته باشید که پیش از حذف بازی، حتما باید اکانت گوگل شما با آن سینک شده باشد تا اطلاعاتتان از دست نرود و محتوای بازی در جیمیل شما ذخیره گردد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه سینک کردن اکانت گوگل به کلش اف کلنز (Clash of Clans) از مقاله آموزش فعال کردن جیمیل در کلش اف کلنز و سیو بازی در جیمیل استفاده کنید.

قدم دوم: حافظه کش و دیتای بازی را حذف کنید!

اگر با طی کردن “قدم اول” مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز برطرف نشد، توصیه می‌کنیم که حافظه کش (Cache) و دیتای (Data) بازی را حذف کنید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

  • به منوی تنظیمات یا همان Settings دستگاه بروید.
  • گزینه Apps یا Applications را انتخاب کنید.
  • بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را از لیست انتخاب کنید.
  • گزینه Clear Cache را لمس کنید.
  • گزینه Clear Data را لمس و سپس گزینه OK را لمس نمایید.

حل مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز

حال بار دیگر وارد بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) شوید و وضعیت آن را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

قدم سوم: فضای خالی حافظه دستگاه را بررسی کنید!

برای اینکه بتوانید بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را بدون مشکل در دستگاه اجرا کنید، لازم است تا حافظه آن حداقل 500 مگابایت فضای خالی داشته باشد. پس با مراجعه به مسیر زیر، وضعیت حافظه داخلی دستگاه اندرویدی خود را بررسی کنید:

  • به بخش Settings گوشی بروید.
  • گزینه Storage را انتخاب کنید.
  • فضای خالی موجود در حافظه داخلی دستگاه را بررسی کنید. این فضا باید حداقل حجم 500 مگابایتی را به همراه داشته باشد.

حل مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز

پس اگر حافظه داخلی گوشی شما فضای کمتر از 500 مگابایت را ارائه کند، ممکن است با مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) مواجه شوید. برای رفع این مشکل می‌توانید فایل ها و اپلیکیشن های غیر ضروری را از حافظه داخلی گوشی پاک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

قدم چهارم: ارتباط اکانت گوگل با کلش را قطع کنید!

اگر با طی کردن مراحل فوق همچنان مشل شما برطرف نشد، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا ارتباط مابین اکانت گوگل و بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) قطع شود:

  • به منوی اپلیکیشن های دستگاه اندرویدی بروید.
  • برنامه Google Settings را اجرا کنید.
  • گزینه Connected Apps را انتخاب کنید.
  • در لیست، بازی Clash of Clans را انتخاب کنید.
  • گزینه Disconnect را لمس کنید.
  • در پنجره پاپ آپ هم گزینه Disconnect را انتخاب کنید.

حل مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز

پس از انجام این کار بار دیگر بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را اجرا کنید. اگر مشکل شما حل شد، باید اقدامات زیر را قبل از وصل کردن دوباره اکانت کلش به جیمیل انجام دهید:

  • گوگل پلی استور (Google Play Store) و گوگل پلی سرویس (Google Play Services) را آپدیت کنید.
  • حافظه کش و دیتای گوگل پلی استور و گوگل پلی سرویس را حذف نمایید.

بعد از اینکه موارد فوق را انجام دادید، وارد بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) شوید و اکانت گوگل خود را از طریق منوی تنظیمات بازی بار دیگر سینک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون SE 2020

قدم پنجم: تنظیمات زمان و تاریخ دستگاه خود را بررسی کنید!

در برخی شرایط دیده شده که تنظیم نبودن صحیح تاریخ و زمان در گوشی یا تبلت منجر به بروز مشکل و اختلال هایی در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) شده است. بنابراین با مراجعه به مسیر زیر تنظیمات زمان و تاریخ دستگاه را بررسی و در صورت نیاز تصحیح کنید:

  • وارد بخش Settings شوید.
  • گزینه Date & Time را انتخاب کنید.
  • زمان و تاریخ را بررسی و در صورت نیاز تصحیح نمایید. توصیه می‌کنیم که گزینه‌های Automatic date & Time و Automatic Time Zone را در این قسمت فعال نمایید.

بعد از انجام این کار، بازی کلش اف کلنز را اجرا و موضوع را بررسی کنید.

قدم ششم: به شبکه اینترنت دیگری متصل شوید!

اگر با انجام دادن تمام مراحل و موارد فوق همچنان کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) باقی ماند، توصیه می‌کنیم که حتما به یک شبکه اینترنت دیگر متصل شوید و سپس وارد بازی کلش اف کلنز گردیده و وضعیت آن را بررسی نمایید. اگر مشکل رفع شد، احتمالا مشکل از DNS سرویس دهنده اینترنت شماست.

لود نشدن بازی کلش اف کلنز

با استفاده از اپلیکیشن‌هایی نظیر DNS Changer می‌توانید DNS را تغییر داده و مشکل را برطرف کنید.  انجام این کار به صورت دستی هم امکانپذیر است. برای کسب اطلاعات دقیق و بیشتر در مورد نحوه انجام این عمل، تماسی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در تهران

قدم هفتم: از ابزارهای تغییر IP استفاده کنید!

یکی دیگر از راه حل هایی که توصیه می‌کنیم بازده آن را هم بررسی کنید، مربوط به استفاده از ابزارهای تغییر IP می‌شود. در بسیاری از موارد دیده شده که با به‌کارگیری این ابزارهای مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) برطرف می‌شود.

قدم هشتم: فکتوری ریست دستگاه

اگر با طی کردن تمام مراحل فوق همچنان مشکل اجرایی بازی Clash of Clans در دستگاه شما باقی ماند، احتمالا این مسئله با خود دستگاه ارتباط دارد. پیشنهاد ما در این شرایط انجام یک فکتوری ریست (Factory Reset) و بازگرداندن اطلاعات دستگاه به حالت پیش فرض کارخانه است. البته قبل از انجام این کار باید حتما اکانت گوگل خود را با کلش اف کلنز سینک کنید تا محتوای آن از دست نرود. بنابراین ممکن است در برخی شرایط قادر به پذیرفتن ریسک فکتوری ریست نباشید.

لود نشدن بازی کلش اف کلنز

بعد از اینکه دستگاه را فکتوری ریست کردید، کلش اف کلنز (Clash of Clans) را دانلود و اجرا کنید. اکانت گوگل خود را با آن سینک نموده و وضعیت اجرای بازی را بررسی نمایید. اگر با مشکل یا سوالی مواجه شدید، تماسی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:  معتبرترین گارانتی اپل در ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به شرح روش های موجود برای حل مشکل کرش شدن ، بیرون افتادن و لود نشدن بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

دوربین پشت آیفون 7

تاچ ال سی دی ام 30 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (287)

guest
287 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
گیسو
گیسو
1 سال گذشته

سلام، امروز یهویی دیدم ک دو تا از پادگانهام از مپ حذف شدن و اصلا جزو ساختمونهام نمایش داده نمیشن! تو قسمت چالشهای فصل دو تا آیتم پادگان اومده ک تیک خورده و روش نوشته «پاکسازی شده»،یهویی فیلد چالشهای فصل هم ۵۰،۰۰۰ تا پرشد و کلی جم بهم داد، نمیدونم چ اتفاقی افتاده!من هنوز تاون ۶ هستم و امتیاز چالشم ۵۰۰۰ تا هم نشده! گیج شدم، چطور میتونم پادگانها رو برگردونم ب مپم؟

پاسخ

مرتضی
مرتضی
1 سال گذشته
پاسخ به  گیسو

داداش از این به بعد ۲ پادگان بیشتر نداریم
از من ۴ تا پادگان حذف شده

میلاد
میلاد
1 سال گذشته

سلام .من از وقتی که آپ ۶ خرداد ۱۴۰۱ رو انجام دادم بعد از لود شدن می پره بیرون از بازی .انروید من ۸ هست و خوب بود بعد آپ اینجوری شده

فرهاد
فرهاد
1 سال گذشته

سلام مال من هم میزنم که باز بشه هنوز میخاد باز بشه میپره بیرون حتی صفحه لودینگ رو هم نمیاره قبل این بروز رسانی اردیبهشت خوب بود هم آپدیت اومد اینجوری شد مدل گوشی هم شیامی نوت هشته

سامان رضایی
سامان رضایی
2 سال گذشته

سلام من تازه نصب کردم ولی وقتی میرم داخل میگه بروز رسانی و هیچ بروز رسانیم وجود نداره لطفا بگید چیکار کنم

امیر
امیر
2 سال گذشته

سلام.
روش های بالا رو انجام دادم ولی لود نمیکنه.وقتی وارد بازی می شم اون پایین می نویسه لودینگ بعد نمیاره اما وقتی با فیلتر شکن می رم میاره.بازی کلش رویال هم همین طور ولی ۲روژ قبل راحت میآورد.
لطفا راهنمایی کنید.