آموزش تصویری حذف اکانت شیائومی – DELETE MI (XIAOMI) ACCOUNT

حذف اکانت شیائومی (Xiaomi)

اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت اختصاصی خود در سایت شیائومی (Xioami) را غیر فعال کنید، این مقاله بهترین راهنمای ممکن را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت شیائومی (Xiaomi) یا می اکانت (MI Account) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حذف اکانت شیائومی (Xiaomi)

شما برای استفاده از خدمات شیائومی می‌توانید یک اکانت اختصاصی بسازید. این اکانت با اصطلاح می اکانت (MI Account) شناخته می‌شود و قابلیت‌های خاصی را در اختیارتان قرار خواهد داد. اما این احتمال وجود دارد که بنا به دلایل خاصی تمایل داشته باشید که نسبت به حذف اکانت شیائومی (Xiaomi) یا همان می اکانت (Mi Account) خود اقدام کنید. در این شرایط تکلیف چه می‌شود؟ چگونه می‌توانیم اکانت شیائومی خود را رسما حذف کنیم؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

حذف اکانت شیائومی (Xiaomi) فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری و قدم به قدم نحوه انجام این عمل و حذف اکانت شیائومی (Xiaomi) یا همان می اکانت (MI Account) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحدش پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش حذف اکانت شیائومی (Xiaomi) یا می اکانت (Mi Account)

حذف اکانت شیائومی (Xiaomi) یا می اکانت (MI Account) پروسه چندان پیچیده‌ای را به همراه ندارد. شما به راحتی می‌توانید نسبت به انجام این عمل و حذف اکانت شیائومی (Xiaomi) خود اقدام کنید. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

حذف اکانت شیائومی (Xiaomi)

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به سایت شیائومی و بخش حذف اکانت آن مراجعه کنید. دقت کنید که مشخصات اکانتی که قصد دارید حذف شود را در این بخش وارد نمایید و در آن لاگین شوید.

حذف اکانت شیائومی (Xiaomi)

به محض اینکه وارد اکانت خود شدید، پنچره پاپ آپ مشابه با عکس فوق نمایان می‌شود. تیک گزینه موجود را زده و بر روی گزینه Delete Account کلیک کنید.

حذف اکانت شیائومی (Xiaomi)

در این شرایط پیغامی نمایان می‌شود که باید بر روی گزینه YES کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه یک ایمیل برای آدرس ایمیل ثبت شده در اکانت شیائومی شما ارسال می‌گردد.

حذف اکانت شیائومی (Xiaomi)

حال در سایت شیائومی یک فیلد نمایان می‌شود که باید کدی در آن وارد گردد. این کد برای ایمیل اکانت شما ارسال شده است. بنابراین به بخش اینباکس ایمیل خود بروید و ایمیل دریافتی از سوی شیائومی را باز کنید. کد موجود در این ایمیل را کپی و در فیلد سایت شیائومی پیست (Paste) نمایید. سپس بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

حذف اکانت شیائومی (Xiaomi)

نهایتا در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Delete Account را انتخاب کنید.

حذف اکانت شیائومی (Xiaomi)

با مشاهده پیغامی که در عکس فوق می‌بینید، حذف اکانت شیائومی (Xiaomi) یا همان می اکانت (MI Account) با موفقیت به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:  گارانتی رسمی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری و قدم به قدم نحوه حذف اکانت شیائومی (Xiaomi) یا همان می اکانت (MI Account) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحدش پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت ال سی دی iPhone 6s Plus

قیمت ال سی دی سامسونگ M20

Samsung S10 Plus قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (19)

guest
19 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ناصر
ناصر
2 سال گذشته

سلام گوشیمو ریست کردم بعدش که راه انداز اولیه اومد به مرحله ای رسیدم که رمز اکانت شیامی را ازم خاست ولی من فراموش کرده بودم بردم گوشی را موبایل فروشی مبلق یک میلیون خورده ای دادم سه روز هم صبر کردم و بعد می اکانت از روی گوشی برداشته شود و برداشته شد حالا میخام بدونم اگر مجدد برم می اکانت بسازم باز هم بعد ریست فکتوری ازم رمز می اکانت رو باید بزنم و رمز قبول نمیکنه یا باز باید برم موبایل فروشی فلان تومان بدم که برام حذف کنن یا مشکلی پیش نمیاد چون بی می اکانت نیاز دارم ؟ مبلق یک میلیون هشتصد دادم طرف بهم گفت سرویس حذف جهانی می اکانت اسمش به نظر شما چیکار کنم می اکانت بزارم نزارم اگر بزارم باید مجدد ببرم باز دوباره مبلق مذکور بدم برا حذف یا چی؟

MM
MM
1 سال گذشته
پاسخ به  ناصر

چرا رفتی گوشی فروشی خودت هم می تونی به صورت مجانی بدون دادن پولی تو سایت MI account به صورت رایگان اکانت رو حذف کنی یا رمز قبلی رو عوض کنی
ولی باید اطلاعات موبایلی رو که اکانت رو روش ثبت کردی به علاوه شماره موبایل(در صورت موجود)،تاریخ ثبت اکانت و بعد اون باید ۳ روز صبر کرد تا اطلاعات اکانت بازیابی بشه

مجتبی سراقی
مجتبی سراقی
1 سال گذشته
پاسخ به  MM

من شماره موبایل ندارم چقدر هزینه میشه برداشت

محیا رنجبر
محیا رنجبر
2 سال گذشته

سلام من گوشیم رو ریست کردم و از من mi account خواست که رمزش رو فراموش کرده بودم بعد با یه گوشی دیگه رفتم تو سایت i.mi.com و اشتباهی یک اکانت دیگه ساختم با یه رمز دیگه. الان گوشیم هیچ گزینه ای برای خارج شدن از اون اکانت قبلی نداره و فقط رمز میخواد. باید چکار کنم؟؟

احمد
احمد
1 سال گذشته
پاسخ به  محیا رنجبر

مال منم همین جوری شده میشه راهنمایی کنید

سعید
سعید
1 سال گذشته
پاسخ به  محیا رنجبر

سلام خسته نباشید من گوشی شیامی poco ازتوی برنامه دیوارخریداری کردم وندونستم که حساب می داره وهیچ اطلاعاتی ازفروشنده ندارم آیاحساب میتوان حذف کرد هزینش چقدره اگرمیتونی حذف کنی آدرس بده بیام خدمدت

سعید
سعید
1 سال گذشته
پاسخ به  سعید

دقیقن مشکل گوشی منم همینه ازداخل سایت دیوار گوشی pocx3خریدم ندونستم که حساب می داره میخوام تنظیمات کارخانه کنم حساب ازمن میخواد متاسفانه دسترسی به طرف وشماره تماس ندارم هزینه حذف کردن داعمی چقدره بیارم خدمدتون

علی پناهی
علی پناهی
2 سال گذشته

سلام من خواستم گوشیمو ریسیت کنم حالا ریسیت شده ولی اکانت ام ای رو میخواد گذر وازشو یادم رفته چکار کنم

الی صاحبی
الی صاحبی
2 سال گذشته

سلام من میخوام حساب mi حذف کنم ولی وقتی مراحلش رو طی میکنم، از آخر می نویسه خطا، یابنده دستگاه خاموش نمیشود دوباره گذرواژه خود را وارد کنید، حالا چیکار کنم ک حذف بشه، من میخوام گوشیم ریست کنم

Spring
Spring
3 سال گذشته

سلام،وقتتون بخیر
من دوتا گوشی شیائومی خریدم و واسه هر دو تو مغازه mi account ساختن حالا روی هر دو گوشی پیغام
Find device cant activate simcard
میاد،این پیغام مربوط به mi account هست یا مشکل رجیستری؟
ممنون میشم جواب بدید