تم ساز موبایل کمک: بهترین روش برای ساختن تم تلگرام دسکتاپ

ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop)

تلگرام چندی پیش یک به روز رسانی عمده را برای نسخه دسکتاپی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام ارائه کرد که به موجب آن امکان استفاده از تم های مختلف به این برنامه اضافه شد. در این مقاله قصد داریم که به معرفی و آموزش استفاده از سایت اختصاصی تم ساز موبایل کمک به عنوان بهترین روش موجود برای ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop) با تم ساز موبایل کمک

چندی پیش تیم تلگرام یک به روز رسانی یا آپدیت عمده را برای نسخه دسکتاپی برنامه تلگرام اضافه کرد که قابلیت‌های متنوعی را به این برنامه افزود. امکان سنجاق یا پین کردن گفتگوها، حذف پیام‌های ارسال شده از دستگاه مقصد و غیره برخی از ویژگی‌های جدید ورژن 1.0 تلگرام دسکتاپ است. اما در این بین اصلی‌ترین ویژگی که به نسخه جدید تلگرام دسکتاپ اضافه شده بود را می‌توان قابلیت تخصیص تم دانست! در تلگرام دسکتاپ 1.0 کاربران می‌توانند تم برنامه را تغییر دهند و حتی بنا به سلیقه شخصی خود برای تلگرام دسکتاپ تم اختصاصی بسازند. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله “آموزش ساخت تم برای دسکتاپ تلگرام (Telegram Desktop)” به آموزش نحوه ساخت تم برای تلگرام دسکتاپ اشاره کرده بودیم، اما هم اکنون قصد داریم که به معرفی روش ساده‌تری برای ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop) بپردازیم که برای اولین بار در ایران توسط تیم موبایل کمک طراحی و در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop)

در روش پیشینی که معرفی کردیم، تغییر رنگ‌های تم تلگرام دسکتاپ امر دشواری بود اما هم اکنون با روش جدیدی که قصد معرفی آن را داریم، می‌توانید به راحتی تمام بخش‌ها و رنگ‌های مختلف تم اختصاصی خود را شخصی‌سازی نمایید. تیم موبایل کمک برای ساده‌تر شدن فرآیند ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop) یک سایت واسط تحت عنوان “تم ساز موبایل کمک: بهترین روش برای ساختن تم تلگرام دسکتاپ” را تهیه کرده است که با مراجعه به آن می‌توانید بدون نیاز به سپری کردن پیچیدگی‌های پیشین نسبت به ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop) اقدام کنید. در ادامه نحوه استفاده از سایت تم ساز موبایل کمک را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

آموزش ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop) با استفاده از تم ساز موبایل کمک

استفاده از تم ساز موبایل کمک بسیار ساده است و هیچ پیچیدگی را به همراه ندارد. شما حتی بدون نیاز به توضیحات ما و تنها با مراجعه به این سایت هم قادر به ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop) خواهید بود. برای انجام این عمل و ساختن تم تلگرام دسکتاپ با استفاده از تم ساز موبایل کمک مراحل زیر را طی کنید:

ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop)

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به سایت تم ساز موبایل کمک مراجعه کنید. به سمت پایین صفحه بروید. مشاهده خواهید کرد که چند تم را به صورت نمونه قرار داده‌ایم تا در صورت تمایل آن‌ها را دانلود کنید. از این تم‌ها که عبور کنید به بخش با عنوان “تم ساز” می‌رسید.

ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop)

در این بخش فرمی ارائه شده که با استفاده از آن می‌توانید رنگ‌های مختلف مد نظرتان را برای بخش‌ها و آیتم‌های متنوع تم اختصاصی خود مشخص کنید. بنابراین دیگر لازم نیست که برای مشخص کردن رنگ‌های تم تلگرام دسکتاپ از فایل نوت‌پد پیشین و دستورات پیچیده آن استفاده نمایید.

ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop)

همانطور که می‌بینید در عکس سمت راست نمونه‌ای از شماتیک یک تم در تلگرام دسکتاپ نمایش داده شده و شماره‌هایی از 1 الی 9 برای بخش‌ها و آیتم‌های متنوع آن لحاظ گردیده است. در سمت چپ هم شماره‌هایی از 1 الی 9 به همراه توضیحات هر بخش ارائه شده و در کنار هر یک از آن‌ها یک کادر رنگی وجود دارد. با کلیک بر روی این کادر می‌توانید رنگ هر بخش را مشخص کنید.

ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop)

در مرحله آخر هم یک نام برای تم تلگرام دسکتاپ خود تایپ کنید و با کلیک بر روی آیکون “ساخت تم”، تم تلگرام دسکتاپ مورد نظرتان ساخته می‌شود. به همین راحتی می‌توانید از طریق تم ساز موبایل کمک نسبت به ساختن تم تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop) اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی تم ساز موبایل کمک پرداختیم و نحوه استفاده از آن به منظور ساختن تم برای تلگرام دسکتاپ (Telegram Desktop) را به شما عزیزان آموزش دادیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت قاب پشت iPhone XS

ال سی دی Samsung A70

قطعات اس 10

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ZHRA
ZHRA
4 سال گذشته

سلام ، خوب لینک سایت رو نذاشتین که، اون اینتون آبیه ولی لینک روش نیست