تعمیر یا تعویض ال سی دی S8 Plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض ال سی دی S8 Plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض ال سی دی S8 Plus سامسونگ – G955 | موبایل کمک

گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S8 Plus) یکی از گوشی های پرطرفدار این شرکت است که از ال سی دی 6.2 اینچی بهره می‌برد. اگر تاچ ال سی دی گلکسی S8 Plus شما خراب شد، نگران نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی S8 پلاس را با صرف کمترین قیمت و هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ S8 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا هزینه تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی S8 پلاس بالاست؟

ال سی دی گلکسی S8 پلاس سامسونگ یک ال سی دی 6.2 اینچی و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) و بدون حاشیه است! یعنی ال سی دی این گوشی تمام ویژگی های نوآورانه و برتری که منجر به افزایش قیمت و هزینه تولید ال سی دی می‌شوند را به همراه دارد. طبیعی است که در این شرایط قیمت تاچ ال سی دی s8 plus بالا باشد. به همین سبب تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی S8 پلاس هم افزایش می‌یابد. جالب است بدانید که تاچ ال سی دی Galaxy S8 Plus گران ترین قطعه‌ای است که در این گوشی بکار رفته، بنابراین اگر به تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی S8 پلاس نیاز پیدا کردید باید هزینه گزافی را برای انجام این تعمیر آماده کنید. خوشبختانه در این شرایط بحرانی سرویس موبایل کمک امکان تعویض ال سی دی گلکسی S8 پلاس را با صرف کمترین هزینه ممکن میسر کرده است!

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ  

 

قیمت تاچ ال سی دی s8 plus - قیمت ال سی دی s8 plus

 

دلایل و عوامل خراب شدن تاچ و ال سی دی Galaxy S8 Plus کدامند؟

عوامل متعددی می‌توانند منجر به خرابی تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ شوند اما در این بین برخی عوامل نسبت به سایر موارد شایع تر هستند. تجربه نشان داده که عموما تاچ ال سی دی گلکسی S8 پلاس خود به خود و بدون دلیل دچار مشکل نمی‌شود. در اغلب موارد وارد شدن ضربه به موبایل منجر به آسیب دیدن تاچ و ال سی دی می‌شود. در برخی شرایط دیگر فشار یا آب خوردگی منجر به بروز اختلال در عملکرد تاچ ال سی دی گلکسی S8 پلاس خواهد شد. البته گلکسی S8 Plus به دلیل طراحی ضد آبی که دارد به شدت در برابر نفوذ آب مقاومت است، اما اگر بنا به هر دلیل آب به داخل این گوشی سامسونگ نفوذ کند و به مجموعه تاچ و ال سی دی آن برسد، شک نکنید که این قطعات را دچار مشکل خواهد کرد. بنابراین اصلی ترین دلایل فعلی خراب شدن تاچ ال سی دی اس 8 پلاس مربوط به وارد شدن ضربه به دستگاه یا تحت فشار قرار گرفتن آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus 

 

برای تعویض LCD سامسونگ S8 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

در چه صورت امکان تعمیر ال سی دی گلکسی S8 پلاس بدون نیاز به تعویض کل تاچ و ال سی دی وجود دارد؟

در برخی شرایط ممکن است در اثر ضربه یا فشاری که به گوشی وارد شده، فقط گلس روی ال سی دی آن بشکند و تاچ و پنل سوپر آمولد آن سالم باشند. در این شرایط کاربر علیرغم شکستگی های محسوسی که روی ال سی دی مشاهده می‌کند، به راحتی و بدون مشکل قادر به استفاده از آن خواهد بود و هیچ مشکلی در نمایش تصویر و تاچ گوشی ایجاد نمی‌شود و شخص مجبور به تعمیر گلکسی اس 8 پلاس نمی شود. در اینگونه شرایط احتمالا می‌توان فقط با تعویض گلس روی LCD گلکسی اس 8 پلاس مشکل را برطرف کرد و دیگر کل مجموعه تاچ و LCD را تعویض نکرد. انجام این تعمیر نیاز به ابزارها و دستگاه های تخصصی دارد و منجر به کاهش هزینه تعمیر می‌شود. اگر با شرایط این چنینی رو به رو هستید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک برای تعمیر ال سی دی S8 پلاس خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 پلاس چقدر زمان می‌برد؟

تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی S8 plus خیلی راحت نیست و نیاز به دقت بالایی دارد. سامسونگ قطعات سخت افزاری این گوشی را با ظرافت خاصی در کنار هم چیده، بنابراین در حین باز کردن و بستن این قطعات باید دقت زیادی به عمل آید. طبق تخمین ما اگر سرعت عمل یک تعمیرکار مناسب باشد و به ابزارهای لازم برای تعمیر گوشی هم دسترسی داشته باشد، احتمالا ظرف 120 دقیقه تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی S8 پلاس تکمیل می‌شود. اگر می‌خواهید تعمیر تاچ ال سی دی S8 پلاس شما در سریع ترین زمان ممکن انجام گیرد، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

قیمت تاچ ال سی دی s8 plus - قیمت ال سی دی s8 plus

بیشتر بخوانید: خرید گوشی موبایل

 

با موبایل کمک تعمیر و تعویض تاچ و LCD گلکسی S8 Plus را با کمترین هزینه انجام دهید!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی سامسونگ S8 پلاس را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید و از ضمانت هم بهره‌مند شوید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان عزیز از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند و به همین سبب تمام تعمیراتی که توسط آن ها صورت می‌گیرد شامل گارانتی خواهد بود. پس با موبایل کمک می‌توانید تعمیرات موبایل خود را با کمترین هزینه و اطمینان کامل از کیفیت تعمیر صورت گرفته انجام دهید. به منظور ثبت سفارش تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.  

بیشتر بخوانید: 

قطعات سامسونگ اس 8 پلاس

قیمت تاچ ال سی دی S8 Plus

قیمت ال سی دی S8 Plus

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ