تعمیرات آیفون XS Max اپل در موبایل کمک

درخواست تعمیرات آیفون (اپل)

سوالات متداول

آنچه که می‌خواهید درباره آموزش تعمیرات آیفون XS Max بدانید

تعمیرات آیفون XS Max به دلیل قیمت زیادی که قطعات این گوشی دارند و حساسیت بالایی که دستگاه از آن برخوردار است بسیار مهم و حائز اهمیت می‌شود. اکیدا توصیه داریم تعمیر این گوشی حساس به هر تعمیرکاری واگذار نشود. در ادامه بیشتر در مورد تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) در مرکز موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات اپل صحبت می‌کنیم.

تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max)

آیفون ایکس اس مکس اپل یکی از جدیدترین و گران قیمت ترین آیفون های این شرکت است که مثل دیگر گوشی های موبایل ممکن است بنا به هر دلیل نیازمند تعمیر شود. در تعمیر این آیفون باید دقت بالایی صرف گردد چون گوشی نام برده شده یک گوشی معمولی نیست. به همین جهت توصیه می‌شود که تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) به هیچ وجه به دست تعمیرکاران عادی واگذار نشود و حتما در مراکز قابل اعتمادی مثل موبایل کمک و نمایندگی اپل انجام گیرد. شرکت اپل در طراحی iPhone XS Max ظرافت بالایی صرف کرده و این موضوع سبب می‌شود که تعمیر آن سخت تر گردد.

در تعمیر آیفون XS Max اپل  باید از تجهیزات پیشرفته و مدرن استفاده به عمل آید تا استرس و تنش های حین تعمیر به حداقل برسد. متاسفانه اغلب تعمیرکاران معمولی اصلا به ابزارهای مناسبی برای تعمیر موبایل دسترسی ندارند و گاها از روش های عجیب برای انجام تعمیرات استفاده می‌کنند. بکارگیری ابزارهای مناسب سبب خواهد شد که نتیجه تعمیر از نظر کیفی در بالاترین سطح ممکن قرار گیرد و در نتیجه بهترین بازده را داشته باشد. با واگذاری تعمیرات تخصصی آیفون XS Max به کارشناسان موبایل کمک می‌توانید یک تعمیر مطمئن، سریع، کم هزینه و بدون دردسر را تجربه کنید.

رایج ترین تعمیرات iPhone XS Max

در این بخش می‌خواهیم مروری بر رایج ترین تعمیرات آیفون XS Max اپل داشته باشیم و نکات مهمی که باید در رابطه با هر یک از این تعمیرات بدانید را هم برایتان شرح دهیم. فراموش نکنید با واگذاری تعمیرات آیفون خود به مرکز موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات اپل می‌توانید از ضمانت کیفیت تعمیرات و همچنین اورجینال بودن قطعات بهره‌مند شوید:

تعویض ال سی دی آیفون XS Max: تعویض ال سی دی تقریبا رایج ترین تعمیر آیفون ایکس اس مکس است که بنا به دلایل مختلفی انجام می‌شود اما به جرئت می‌گوییم در 70 درصد مواقع تعویض LCD این گوشی به دلیل افتادن دستگاه از دست کاربر و شکستن انجام می‌شود. بنابراین همیشه سعی کنید به خوبی مراقب آیفونتان باشید تا ضربه و فشاری به آن وارد نشود و شما را مجبور به تعویض ال سی دی گوشی نکند. تعویض ال سی دی آیفون XS Max در مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل درخواست بالایی دارد چون در این مرکز اورجینال بودن ال سی دی جدیدی که در iPhone نصب می‌شود تضمین شده خواهد بود و کمترین هزینه هم در قبال این تعمیر دریافت می‌گردد.

تعویض گلس ال سی دی آیفون XS Max: تعمیر رایج بعدی که در آیفون ایکس اس مکس اپل زیاد انجام می‌شود و هر مرکز تعمیراتی هم از پس انجام آن بر نمی‌آید مربوط به تعویض گلس خواهد بود. تعویض گلس ال سی دی iPhone XS Max پروسه‌ای است که در آن شیشه روی LCD دستگاه تعویض خواهد شد و خود تاچ و LCD در جای خود باقی می‌مانند. برای انجام این تعمیر باید از دستگاه های خاصی استفاده شود که مدرن ترین آن ها در مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل تهران وجود دارند. این تعمیر فقط در شرایطی قابل انجام خواهد بود که علیرغم شکستگی های روی صفحه نمایش موبایل، تاچ و LCD آن بدون مشکل کار کنند.

تعویض باتری آیفون XS Max: تعویض باتری هم یکی دیگر از شایع ترین تعمیراتی است که در iPhone XS Max شاهد انجام آن هستیم. مهم ترین نکته‌ای که باید در انجام این تعمیر به آن دقت شود مربوط به اورجینال بودن باتری جدیدی خواهد بود که در دستگاه نصب می‌گردد. متاسفانه استفاده از باتری های غیر اورجینال و تقلبی از سمت تعمیرکاران بسیار رواج یافته و این مسئله می‌تواند در دراز مدت به آیفون آسیب بزند. اما در مرکز موبایل کمک وقتی باتری تعویض شود، باتری جدید با ضمانت اورجینال بودن در گوشی متقاضی نصب خواهد شد تا خیال وی از بابت کیفیت باتری و اورجینال بودن آن راحت باشد. با توجه به نقش مهم باتری در عملکرد و بازده گوشی اکیدا توصیه داریم که تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس اپل را فقط در مرکز موبایل کمک انجام دهید.

تعویض قاب شکسته آیفون XS Max: در تعمیر آیفون ایکس اس مکس باید دقت خیلی زیادی صرف گردد و از مدرن ترین تجهیزات استفاده به عمل آید، در غیر این صورت نتیجه تعمیر رضایت بخش نخواهد بود. این روال باید در تعویض قاب شکسته گوشی هم مورد توجه قرار گیرد. شکستگی قاب آیفون XS Max هم در اثر ضربه و وارد شدن فشار به گوشی ایجاد می‌شود. عموما افتادن گوشی از دست کاربر است که منجر به شکستن قاب پشت آیفون خواهد شد. در مرکز موبایل کمک تعویض قاب شکسته iPhone XS Max اپل با کمترین هزینه و قیمت انجام می‌شود. بنابراین این تعمیر را هم می‌توانید به تیم موبایل کمک بسپارید و از انجام بی‌دردسر و کم هزینه آن لذت ببرید.

نکات مهم در تعمیر آیفون XS Max اپل

به دلیل حساسیت بالای آیفون XS Max اپل باید به نکات خاصی در تعمیر آن توجه داشت. شما به عنوان یک کاربر و متقاضی تعمیرات باید سعی کنید تعمیر گوشی خود را به مراکز تعمیری بسپارید که به این نکات توجه دارند و تعمیر آیفون را با بهترین کیفیت ممکن امکانپذیر می‌نمایند. برخی از مهم ترین نکاتی که باید در تعمیر آیفون XS Max به آن ها توجه کنید به شرح زیر هستند:

  • تجهیزات و ابزارهای تعمیر: به هیچ عنوان تعمیر iPhone XS Max را به تعمیرکاری که از ابزارها و تجهیزات مناسب استفاده نمی‌کند واگذار نکنید. برای تعمیر این آیفون باید از ابزارهای مدرن استفاده شود، در غیر این صورت مطمئن باشید تعمیر با کیفیتی روی گوشی شما انجام نخواهد شد. در مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل از مدرن ترین تجهیزات بری انجام تعمیرات بر روی آیفون XS Max استفاده می‌شود.
  • اورجینال بودن قطعات: متاسفانه نصب و جا زدن قطعات غیر اورجینال از ال سی دی گرفته تا باتری و غیره به عنوان قطعه اورجینال در گوشی به یکی از روش های کسب درآمد تعمیرکاران سودجو تبدیل شده است! به همین جهت است که تاکید داریم حتما از سرویس مرکزی استفاده کنید که تعمیرات آیفون را با ضمانت اورجینال بودن قطعات ارائه دهد. در موبایل کمک تمام قطعات تعویضی گوشی متقاضی از این نظر ضمانت می‌شوند تا خیال او از بابت کیفیت قطعات تعویض شده راحت باشد.
  • تجربه و مهارت تعمیرکار: تعمیرکاری که قرار است تعمیر آیفون ایکس اس مکس را انجام دهد باید در زمینه تعمیرات گوشی تجربه و مهارت داشته باشد و صرفا دارا بودن یک مجوز کار به معنای مهارت تعمیرکار در انجام تعمیرات تخصصی آیفون و به ویژه تعمیر iPhone XS Max نیست. کارشناسان و تعمیرکارانی که در مرکز موبایل کمک فعالیت می‌کنند از با تجربه ترین تعمیرکاران هستند که هر ماه در دوره های عملی پیشرفته‌ای شکرت داده می‌شوند تا به بهترین شکل ممکن بتوانند از پس تعمیرات تخصصی اپل بر آیند.
  • سرعت عمل: هیچ کس دوست ندارد که گوشی وی برای مدت زمان طولانی برای تعمیر نزد تعمیرکار باقی بماند و همه می‌خواهند که هر چه سریع تر تعمیر موبایلشان انجام گیرد. بنابراین سرعت عمل تعمیرکار هم می‌تواند موضوع مهمی در انتخاب باشد. در مرکز موبایل کمک عموما تعمیرات تخصصی آیفون XS Max ظرف 3 الی 4 ساعت تکمیل می‌شوند و گوشی در کمتر از 5 ساعت درب منزل به متقاضی تحویل داده خواهد شد.
  • قیمت و هزینه: آخرین مسئله‌ مهمی که باید به آن توجه داشته باشید مربوط به هزینه و قیمت تعمیر می‌شود. متاسفانه در بازار آزاد هزینه و قیمت مشخصی برای انجام تعمیرات بر روی آیفون ها وجود ندارد و هر تعمیرکار هزینه و قیمت متفاوتی را به کاربر پیشنهاد می‌دهد. اگر می‌خواهید هم از کیفیت تعمیر موبایل خود اطمینان داشته باشید و هم کمترین هزینه را در قبال انجام این کار پرداخت کنید، موبایل کمک بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. 

با توجه کردن به موارد فوق می‌توانید تعمیر آیفون ایکس اس مکس را با خیال راحت انجام دهید. موبایل کمک و نمایندگی تعمیرات گوشی اپل ایران می‌تواند با تحت پوشش قرار دادن تمام نکات فوق بهترین گزینه پیش رویتان باشد. بنابراین اگر می‌خواهید یک تعمیر مطمئن، سریع و با کیفیت و کم هزینه روی گوشی شما انجام شود، شرکت موبایل کمک بهترین سرویس را ارائه کرده است.

هزینه تعمیرات iPhone XS Max اپل

به دلیل اینکه قطعات بکار رفته در آیفون XS Max بسیار با کیفیت هستند و در تولید آن ها دقت زیادی صرف شده، بنابراین قیمت این قطعات هم اغلب بالاست. البته قیمت یک قطعه تا قطعه دیگر متفاوت خواهد بود و نوع قطعه تاثیر مستقیمی بر روی میزان قیمت آن دارد. به عنوان مثال تاچ و ال سی دی این آیفون یا مادربرد آن تقریبا گران قیمت ترین قطعاتش هستند. دکمه های فیزیکی پاور، ولوم یا قطعاتی مثل فلت آنتن و کپسول اسپیکر هم می‌توانند جز قطعات نسبتا ارزان آیفون XS Max به شمار آیند. بنابراین نوع تعمیری که شما به آن نیاز دارید و قطعاتی که باید در این راستا در گوشی تعویض شوند مستقیما بر روی هزینه تعمیرات iPhone XS Max تاثیر می‌گذارند.

با وجود تمام این تفاسیر می‌توانید روی خدمات شرکت موبایل کمک به عنوان شرکتی که تعمیر آیفون ایکس اس مکس را با کمترین قیمت و هزینه ممکن می‌سازد حساب ویژه‌ای باز کنید. در موبایل کمک قطعات مورد نیاز گوشی متقاضیان مستقیما از فروشگاه این شرکت تامین می‌شود که سال هاست با عنوان فروشگاه قطعات موبایل کمک فعالیت دارد و یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان قطعات موبایل کشور محسوب می‌شود. نکته جالب اینجاست که وقتی از سرویس این شرکت استفاده کنید، قیمت قطعات تعویضی گوشی شما با همان قیمت خرید محاسبه می‌شود و این موضوع به شدت روی کاهش هزینه تعمیرات تاثیرگذار خواهد بود.

از سمت دیگر سرویس موبایل کمک و نمایندگی اپل به گونه‌ای تدوین شده که برای استفاده از آن هیچ نیازی به مراجعه حضوری کاربر وجود ندارد. ثبت سفارش به صورت آنلاین یا تلفنی انجام می‌شود و گوشی توسط پ=یک رایگان شرکت از متقاضی دریافت خواهد شد. بعد از انجام تعمیرات هم گوشی با پیک رایگان شرکت به آدرس متقاضی ارسال شده و درب منزل به وی تحویل داده می‌شود. این پروسه علاوه بر کاهش هزینه تعمیرات منجر به کاهش دردسرهای انجام این پروسه و صرفه جویی در زمان هم خواهد شد. پس اگر به دنبال یک تعمیر مطمئن، بدون دردسر و کم هزینه هستید، موبایل کمک می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

ثبت سفارش تعمیرات آیفون XS Max

با خدماتی که موبایل کمک ارائه کرده می‌توانید بدون ایجاد وقفه در کارها روزمره خود شاهد تعمیر شدن گوشی در کمترین زمان ممکن باشید و آن را ظرف چند ساعت در هر کجا که هستید از پیک رایگان شرکت تحویل بگیرید. بدین منظور می‌بایست مراحل زیر طی شوند:

  • ثبت درخواست تعمیر: در قدم اول متقاضی تعمیرات ضمن تماس با شماره 02175147 یا با پر کردن فرم درخواست آنلاین تعمیرات اپل در سایت شرکت درخواست تعمیر مورد نظرش را به ثبت می‌رساند.
  • اعزام پیک رایگان به آدرس متقاضی: پیک رایگان موبایل کمک در این مرحله به آدرس متقاضی اعزام شده و گوشی معیوب را هر کجا که باشد از وی تحویل می‌گیرد. گوشی توسط پیک به شرکت ارجاع داده خواهد شد.
  • انجام تعمیرات: کارشناسان موبایل کمک در این مرحله با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و ابزارها تعمیرات لازم را روی گوشی شما انجام خواهند داد.
  • تحویل گوشی با پیک رایگان به متقاضی: بعد از تکمیل تعمیرات هم گوشی با پیک رایگان موبایل کمک به آدرس متقاضی اعزام و درب منزل یا هر کجا که باشد به وی تحویل داده می‌شود.

بنابراین با سرویس و خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیر آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) را بدون دردسر و طی کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. فراموش نکنید تمام تعمیراتی که در موبایل کمک انجام می‌شوند مشمول گارانتی کیفیت و اورجینال بودن قطعات خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس این مرکز و مشاوره رایگان با شماره 02175147 تماس حاصل کنید.