تعمیرات آیفون XR اپل در موبایل کمک

درخواست تعمیرات آیفون (اپل)

سوالات متداول

آنچه که می‌خواهید درباره آموزش تعمیرات آیفون XR بدانید

آیفون ایکس آر (Apple iPhone XR) به عنوان نسخه ارزان قیمت تر سری آیفون های اپل در سال 2018 در کنار دو آیفون XS و XS Max معرفی شد. این گوشی از ظرافت ساخت بالایی برخوردار است و به همین جهت باید در تعمیرات آن نهایت دقت به عمل آید. با خدمات مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل می‌توانید تعمیر آیفون XR (تعمیرات گوشی آیفون ایکس آر) را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید. در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با جزئیات این موضوع صحبت خواهیم کرد.

رایج ترین تعمیرات گوشی آیفون ایکس آر اپل | تعمیر آیفون XR

عموما برخی از تعمیرات در مدل های مختلف گوشی ها نسبت به تعمیرات دیگر رایج تر هستند و آیفون ایکس آر اپل هم از این قاعده مستثنا نیست. در این بخش می‌خواهیم مروری بر چند مورد از رایج ترین تعمیر آیفون XR اپل داشته باشیم و نکاتی که باید در انجام هر یک از این تعمیرات به آن ها دقت شود را برایتان بیان کنیم.

تعویض ال سی دی iPhone XR: تعویض ال سی دی تقریبا مهم ترین و رایج ترین تعمیری است که در آیفون ایکس آر اپل شاهد بکارگیری آن هستیم. این تعمیر را می‌توان پرهزینه‌ترین تعمیر این اسمارتفون هم محسوب کرد. در تعویض ال سی دی iPhone XR، همانطور که از نامش مشخص است، تاچ و LCD دستگاه به طور کامل تعویض می‌شوند. مهم ترین نکته‌ای که در انجام این تعمیر باید به آن دقت کرد مربوط به اورجینال بودن ال سی دی جدیدی می‌شود که در گوشی نصب خواهد شد.

متاسفانه در بازار آزاد خیلی از تعمیرکاران از ال سی دی های بی‌کیفیت و غیر اورجینال در گوشی متقاضیان استفاده می‌کنند و حتی دیده شده برخی تعمیرکاران سودجو این قطعات موبایل را به جای LCD اورجینال در گوشی متقاضی نصب کرده‌اند. بنابراین اگر به هر دلیل ال سی دی آیفون شما دچار مشکل شده و نیاز به تعویض دارد، به هیچ وجه نباید به سرویس هر تعمیرکاری اعتماد کنید و فقط از خدمات مراکزی استفاده به عمل آورید که در ازای تعویض LCD ضمانت ارائه می‌کنند. در مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل تعویض ال سی دی آیفون ایکس آر با تضمین اورجینال بودن این قطعه انجام می‌گیرد تا خیال متقاضی از این بابت راحت باشد.

تعویض باتری آیفون ایکس آر: تعویض باتری از آن دسته تعمیراتی است که انجام آن اجتناب ناپذیر خواهد بود. متاسفانه ماهیت باتری های لیتیوم یونی و پلیمری به گونه‌ایست که با گذشت زمان و قرارگیری در سیکل های شارژ، بخشی اصلی خود را از دست می‌دهند و با کاهش قدرت شارژدهی مواجه خواهند شد. آیفون ایکس آر هم با توجه به اینکه از یک باتری لیتیوم یونی بهره می‌برد همین شرایط را دارد و عموما بهتر است بعد از 1 الی 2 سال تعویض باتری آیفون ایکس آر اپل انجام گیرد. نکته مهم در انجام این تعمیر مربوط به اورجینال و با کیفیت بودن باتری می‌شود که به عنوان باتری جدید در گوشی نصب خواهد شد.

متاسفانه باتری قطعه‌ای است که کاربر به راحتی نمی‌تواند از اورجینال یا غیر اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کند و به همین سبب به گزینه خوبی برای سوء استفاده برخی از تعمیرکاران تبدیل شده و دیده می‌شود که تعمیرکاران سودجو در برخی مواقع با دریافت هزینه نصب باتری اورجینال و اصل از مشتری، یک باتری تقلبی و ارزان قیمت را در گوشی وی نصب می‌کنند و بدین ترتیب سود بیشتری را کسب خواهند کرد. به همین جهت سعی کنید برای تعمیر آیفون XR و تعویض باتری آن حتما از سویس مراکزی مطمئنی مثل موبایل کمک و نمایندگی اپل استفاده کنید که اورجینال بودن باتری تعویض شده را رسما ضمانت می‌کنند.

تعویض گلس شکسته iPhone XR: شاید برایتان این سوال به وجود آید که منظور از تعویض گلس شکسته ال سی دی آیفون چیست و این تعمیر چه تفاوتی در مقایسه با تعویض LCD دارد؟ تعویض گلس شکسته iPhone XR زمانی انجام می‌شود که در اثر ضربه یا فشاری که به صفحه نمایش گوشی وارد شده شکستگی و ترک هایی بر روی آن نمایان گردد اما با این حال ال سی دی و تاچ گوشی بدون مشکل کار کنند! در اینگونه مواقع شیشه‌ محافظی که روی صفحه نمایش یا همان LCD گوشی پرس شده شکسته است و با تعویض این شیشه مشکل برطرف می‌شود. بنابراین نیازی به تعویض کامل تاچ ال سی دی وجود ندارد.

نکته بسیار مهمی که باید در انجام این تعمیر به آن دقت کرد مربوط به تجهیزاتی می‌شود که توسط تعمیرکار مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به اینکه تعویض گلس از تعمیرات تخصصی آیفون های اپل است باید در انجام آن از لوازم و تجهیزات خاصی استفاده شود تا نتیجه تعمیر رضایت بخش باشد. عموما تجهیزاتی که مورد تایید شرکت اپل باشند فقط در نمایندگی های رسمی این شرکت موجود هستند. موبایل کمک به عنوان نمایندگی اپل تهران این تجهیزات را به طور کامل در اختیار دارد و به همین سبب متقاضیان تعویض گلس شکسته LCD آیفون ایکس آر می‌توانند با اطمینان کامل از سویس این مرکز برای تعویض کردن گلس آیفون خود استفاده کنند.

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون ایکس آر: اسپیکر مکالمه آیفون ایکس آر ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار مشکل شود اما در اغلب مواقع بروز اختلال در عملکرد این قطعه ناشی از ضربه، فشار یا آب خوردگی خواهد بود. نکته مهمی که در تعویض اسپیکر مکالمه آیفون XR باید به آن توجه شود مربوط به مهارت و تجربه تعمیرکار خواهد بود. از آنجایی که در این تعمیر باید مراحل پیچیده، دقیق و حساسی طی شوند، بنابراین تعمیرکار باید در این زمینه تجربه و تخصص کافی داشته باشد.

بهتر است انجام این تعمیر و دیگر تعمیراتی که برای تکمیل آن ها باید خیلی از قطعات سخت افزاری دستگاه جدا و دوباره نصب شوند از سرویس مراکزی استفاده گردد که تعمیرکاران آن ها تجربه کافی در حوزه تعمیرات آیفون داشته باشند. کارشناسان مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل از آن دسته افرادی هستند که در این زمینه از تجربه کافی و تخصص کامل بهره می‌برند و در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات iPhone XR شرکت به عمل آورده‌اند. بنابراین با واگذاری تعمیرات گوشی آیفون ایکس آر خود به این کارشناسان می‌توانید از بابت کیفیت تعمیرات کاملا مطمئن باشید.

هزینه تعمیر آیفون XR اپل

اما فر کنید که گوشی از بیمه یا گارانتی بهره‌مند نباشد و هزینه تعمیرات باید به صورت دستی و توسط متقاضی پرداخت شود. در اینگونه مواقع تکلیف چیست و هزینه تعمیر چطور محاسبه می‌شود؟ تعرفه های خاصی برای انجام تعمیرات بر روی آیفون اکس آر در نظر گرفته شده‌اند اما متاسفانه این تعرفه در بازار آزاد رعایت نمی‌شوند. هزینه تعمیر آیفون XR با توجه به نوع خرابی که در آن رخ داده محاسبه می‌شود و اینطور نیست که بتوان به راحتی در رابطه با این موضوع نظر داد و یک قیمت کلی ارائه کرد. اما به هر صورت مطمئن باشید هزینه تعمیر این آیفون در مقایسه با هزینه تعمیر آیفون های XS، XS Max، آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس به مراتب کمتر است.

پر هزینه ترین تعمیرات گوشی آیفون ایکس آر مربوط به تعویض ال سی دی و همچنین تعمیرات تخصصی مادربرد آن می‌شود که عموما در اثر آب خوردگی باید انجام گیرد. تعویض باتری، سوکت شارژ و اینگونه موارد هم از تعمیرات نه چندان پرهزینه این محصول هستند. اگر می‌خواهید هزینه تعمیرات آیفون خود را به حداقل مقدار ممکن برسانید می‌توانید شخصا و با استفاده از مقاله های آموزش تعمیرات iPhone XR که توسط تیم تحریریه موبایل کمک ارائه شده هر یک از تعمیراتی که مورد نیازتان است را بر روی گوشی خود انجام دهید. برای تهیه تجهیزات، لوازم و قطعات مورد نیاز هم می‌توانید از سرویس خرید قطعات موبایل استفاده کنید.

راه حل بعدی که می‌توانید از آن به منظور کاهش هزینه تعمیرات گوشی آیفون ایکس آر استفاده کنید مربوط به بکارگیری سرویس و خدمات مرکز موبایل کمک می‌شود. با استفاده از خدمات این مرکز که به عنوان نمایندگی اپل تهران فعالیت دارد می‌توانید تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد های خود را با ضمانت کیفیت، اورجینال بودن قطعات و بدون نیاز به مراجعه حضوری و البته در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید و هزینه ناچیزی را هم در قبال انجام تعمیرات پرداخت کنید، چون قطعاتی که توسط کارشناسان موبایل کمک در گوشی متقاضیان نصب می‌شوند مستقیما از فروشگاه موبایل کمک تامین خواهند شد و با قیمت خرید برای مشتری محاسبه می‌گردند. پس برای به حداقل رساند هزینه تعمیر آیفون XR خود از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

مزیت های ثبت درخواست آنلاین تعمیرات آیفون XR

موبایل کمک بنا به چند دلیل می‌تواند بهترین مرکز و مرجع برای انجام تعمیرات تخصصی گوشی اپل باشد. گذشته از هزینه مناسب، عدم نیاز به مراجعه حضوری و همچنین سرعت عمل بالا از اصلی ترین مزیت های سرویس این مرکز هستند. به منظور ثبت سفارش تعمیرات در موبایل کمک کافیست با شماره 02175147 تماس بگیرید یا فرم درخواست آنلاین تعمیرات گوشی که در سایت این شرکت ارائه شده را پر کنید. بعد از ثبت درخواست پیک رایگان موبایل کمک به آدرس شما اعزام می‌شود و گوشی تعمیر شده را درب منزل از شما تحویل خواهد گرفت.

گوشی توسط پیک به شرکت ارجاع داده می‌شود و کارشناسان مجرب موبایل کمک بررسی های لازم را برای عیب یابی بر روی آن انجام می‌دهند. بعد از اینکه منشا مشکل مشخص شد، تعمیرات لازم با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و پیشرفته ترین ابزارها بر روی گوشی متقاضی انجام می‌شود. اگر قطعه‌ای در این مرحله نیازمند تعویض باشد، مستقیما از فروشگاه موبایل کمک تامین می‌شود و با ضمانت اورجینال بودن در گوشی متقاضی نصب خواهد شد تا خیال وی از بابت کیفیت قطعه نصب شده در دستگاه راحت باشد. پس از تکمیل تعمیرات که عموما با توجه به نوعی تعمیر آیفون XR مابین 2 الی 5 ساعت طول می‌کشد، گوشی تعمیر شده با پیک رایگان به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد.

در این مرحله تحویل گوشی تعمیر شده با ضمانت به متقاضی صورت می‌پذیرد و هزینه تعمیرات هم پرداخت می‌شود. موبایل کمک تمام تعمیراتی که روی گوشی متقاضیان انجام می‌گیرد را تا بازه زمانی مشخصی گارانتی می‌کند تا از نظر کیفیت تعمیر هم خیال مشتری جمع باشد. پس با خدمات مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل می‌توانید تعمیرات تخصصی آیفون های اپل را با کمترین هزینه، بهترین کیفیت و ضمانت انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02175147 تماس حاصل کنید. و از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.