تعمیرات آیفون XS اپل در موبایل کمک

درخواست تعمیرات آیفون (اپل)

سوالات متداول

آنچه که می‌خواهید درباره آموزش تعمیرات آیفون XS بدانید

آیفون ایکس اس (Apple iPhone XS) به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های شرکت اپل آمار فروش بسیار خوبی داشته و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. همین امر به طور طبیعی منجر به افزایش آمار درخواست تعمیرات این گجت هم می‌شود. با خدمات موبایل کمک و نمایندگی مجاز اپل می‌توانید تعمیرات آیفون XS (موبایل اپل ایکس اس) را با بهترین کیفیت انجام دهید. در ادامه بیشتر در رابطه با تعمیرات تخصصی iPhone XS و سرویسی که موبایل کمک در این راستا ارائه کرده صحبت می‌کنیم.

معرفی آیفون ایکس اس اپل | Apple iPhone XS

قبل از اینکه در رابطه با تعمیرات آیفون ایکس اس صحبت کنیم بهتر است شما را کمی بیشتر با این گوشی آشنا سازیم. آیفون XS در واقع نسخه جایگزین آیفون 8 بود که در سال 2018 میلادی و ماه سپتامبر شاهد رونمایی از آن بودیم. این آیفون بعد از چندین سال پیاپی تغییراتی اساسی را در طراحی سری موبایل های اپل به وجود آورد و به نوعی با پیروی از سبک طراحی آیفون X که در دهمین سالگرد رونمایی اپل از آیفون هایش یعنی سپتامبر 2017 معرفی شد بود، پیروز می‌کرد. کیفیت ساخت iPhone XS بالاست و این موضوع یکی از اصلی ترین نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود.

اما با این حال بهره‌مندی از کیفیت ساخت بالا بدان معنا نیست که کاربران این گوشی هیچوقت به تعمیرات آیفون XS نیاز پیدا نمی‌کنند و به نوعی در عملکرد موبایل آن ها مشکلی به وجود نمی‌آید. بلکه برخلاف تصور خیلی از افراد به دلیل حساسیت بسیار بالایی که در سبک طراحی iPhone XS بکار رفته، خرابی هایی مثل شکستن ال سی دی در اثر افتادن گوشی از دست کاربر یا شکستن قاب پشت گوشی در آن بسیار شایع هستند. برای آشنایی بیشتر با تعمیرات iPhone XS اپل می‌توانید بر روی لینک ضمیمه شده کلیک نمایید. در بخش بعد بیشتر در رابطه با اهمیت تعمیر این گوشی و نکات مهمی که باید برای انجام این کار به آن ها توجه شود صحبت می‌کنیم.

حساسیت تعمیرات آیفون XS و نکات مهم آن

همیشه به خاطر داشته باشید که هر چقدر ظرافت و دقت طراحی یک گوشی بیشتر باشد، تعمیرات آن هم سخت تر، حساس تر و پیچیده تر خواهد شد. آیفون ایکس اس اپل دقیقا همین شرایط را دارد و چون در طراحی آن دقت و ظرافت بسیار بالایی بکار رفته، بنابراین باید در انجام تعمیرات آن هم دقت بسیار زیادی صرف شود. مهم ترین نکاتی که باید در تعمیرات اپل XS به آن ها توجه ویژه‌ای به عمل آید و مستقیما بر روی کیفیت تعمیرات تاثیرگذار هستند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تجهیزات و لوازم تعمیر: برای تعمیر کردن گوشی های مدرنی مثل iPhone XS نباید از تجهیزات و لوازم قدیمی استفاده کرد و باید از تجهیزاتی بهره گرفت که مورد تایید اپل هستند و آن ها را به طور اختصاصی برای تعمیر آیفون ها عرضه می‌کند. به هیچ عنوان تعمیرات آیفون XS خود را به تعمیرکارانی نسپارید که امکانات و تجهیزات کافی و مدرن برای انجام این کار را در اختیار ندارند.
  • قطعات اورجینال: متاسفانه این روزها آمار بکارگیری قطعات غیر اورجینال و تقلبی در گوشی های موبایل به طرز چشمگیری افزایش یافته و این امر برای خیلی از تعمیرکاران به ترفندی برای کسب درآمد بیشتر تبدیل شده است. اگر قرار است قطعه خاصی در آیفون XS شما تعویض شود، مطمئن شود که قطعه جدید نصب شده اورجینال خواهد بود. بدین منظور می‌توانید از خدمات مراکزی مثل موبایل کمک استفاده کنید که به عنوان نمایندگی مجاز اپل در ایران فعالیت دارد و قطعات مورد نیاز آیفون ها را با ضمانت اورجینال بودن در گوشی متقاضیان نصب می‌کند.
  • تجربه و تسلط تعمیرکار: متاسفانه وضعیت بازار آزاد تعمیرات به گونه‌ای شده که هر فردی می‌تواند با شرکت در دوره های خاص و ابتدایی جواز کسب و کار و فعالیت به عنوان یک تعمیرکار را دریافت کند. این مسئله سبب شده که تعداد تعمیرکاران کم تجربه و کم مهارت در بازار آزاد زیاد شود. به هیچ عنوان نباید تعمیرات آیفون و به ویژه موبایل اپل XS را به این دسته از تعمیرکاران واگذار کنید چون مطمئن باشید که نتیجه تعمیر رضایت بخش از نخواهد شد.
  • هزینه و قیمت: آخرین موضوع مهمی که توصیه داریم در تعمیرات موبایل آیفون XS به آن توجه نمایید مربوط به هزینه و قیمت می‌شود. فراموش نکنید همیشه قیمت بالاتر تضمینی مبنی بر کیفیت بیشتر نخواهد بود و از سمت دیگر قیمت های خیلی پایین می‌توانند مشکوک باشند. برای انجام تعمیرات آیفون ایکس اس با مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن هم می‌توانید از خدمات شرکت موبایل کمک  استفاده نمایید.

موارد فوق مهم ترین نکاتی هستند که باید در تعمیر موبایل اپل XS به آن ها توجه شود، در غیر این صورت نتیجه تعمیر می‌تواند رضایت بخش نباشد و کیفیت لازم را ارائه نکند که این امر سبب می‌شود خیلی زود از تعمیر گوشی به دست تعمیرکار قبلی پشیمان شوید. بنابراین در انتخاب مرکز تعمیرات و تعمیرکار دقت کنید.

رایج ترین تعمیرات موبایل اپل XS | آیفون ایکس اس

طبیعتا مثل هر گوشی دیگری برخی از تعمیرات موبایل اپل XS هم نسبت به دیگر تعمیرات این گوشی رایج تر هستند. برخی از تعمیرات رایج این اسمارتفون را در این بخش خدمتتان معرفی خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که به مهمترین نکاتی که باید برای انجام هر یک از تعمیرات نام برده شده به آن ها توجه داشت هم اشاره مستقیمی نماییم. این تعمیرات به شرح زیر هستند:

تعویض ال سی دی آیفون ایکس اس: مثل همه موبایل های دیگر تعویض ال سی دی تقریبا رایج ترین تعمیرات آیفون XS است. این تعمیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در انجام آن نهایت دقت صرف شود. زمانی که قرار است ال سی دی گوشی تعویض گردد باید حتما مطمئن شوید که یک تاچ و LCD اورجینال و جدید در آیفون نصب خواهد شد، در غیر این صورت نتیجه تعمیر رضایت شما را در پی نخواهد داشت و کیفیت تعمیرات مطلب نخواهد بود. بنابراین حتما تعویض ال سی دی آیفون ایکس اس را به مرجعی واگذار کنید که از کیفیت سرویس دهی آن و همچنین اورجینال بودن قطعاتی که در موبایل نصب می‌کند مطمئن باشید.

تعویض باتری iPhone XS: تعمیر رایج بعدی موبایل اپل XS مربوط به تعویض باتری می‌شود. عموما این تعمیر در شرایطی انجام می‌گیرد که گوشی از نظر قدرت شارژدهی دچار مشکل و اختلال شده باشد و باتری آن به خوبی انرژی مورد نیازش را تامین نکند. در انجام این تعمیر هم مهم ترین نکته‌ای که باید به آن توجه گردد مربوط به اورجینال بودن باتری می‌شود که به عنوان باتری جایگزین و جدید در گوشی نصب خواهد شد. سعی کنید حتما از سرویس مراکزی استفاده نمایید که تعویض باتری iPhone XS را با تضمین اورجینال بودن باتری جدیدی ارائه کنند که در گوشی نصب می‌شود. در مرکز موبایل کمک این ضمانت برای متقاضیان تعمیرات تلفن همراه ارائه خواهد شد و شما می‌توانید یک تعمیر کاملا مطمئن را تجربه کنید.

تعمیرات دوربین آیفون XS: تعمیرات مربوط به دوربین iPhone XS می‌تواند بنا به دلایل مختلفی انجام گیرد. به عنوان مثال شکستن شیشه روی لنز دوربین آیفون و نیاز به تعویض آن از زیرمجموعه های تعمیر دوربین آیفون XS است و از سمت دیگر کار نکردن دوربین گوشی و از کار افتادن ماژول آن که به تعویض این قطعه می‌انجامد هم از تعمیرات دوربین آیفون محسوب می‌شود. این تعمیر عموما در مقایسه با تعمیراتی مثل تعویض باتری و LCD گوشی به مراتب آمار کمتری دارد و تقریبا در 80 درصد مواقع انجام آن به دلیل وارد شدن ضربه به دستگاه و شکستن لنز ال سی دی الزامی می‌شود. پس یکی دیگر از تعمیرات رایج موبایل اپل XS مربوط به تعویض و تعمیرات دوربین آن می‌شود.

تعویض قاب شکسته آیفون ایکس اس: قاب پشت آیفون ایکس اس اپل از شیشه تشکیل شده و به همین دلیل بسیار براق و زیباست. بکارگیری این سبک طراحی علاوه بر افزایش زیبایی دستگاه منجر می‌شود که مقاومت آن در برابر خراشیده شدن و تماس با اشیای نوک تیز هم بیشتر شود. اما متاسفانه قاب شیشه‌ای گوشی ها در برابر ضربه حساس است و iPhone XS هم از این قاعده مستثنا نیست. متاسفانه تعویض قاب شکسته یکی از رایج ترین تعمیرات آیفون XS است. در خیلی از مواقع دیده شده که افتادن گوشی از دست کاربر یا وارد شدن فشار به بدنه آن منجر به شکستن قاب پشت گوشی شده‌اند و بدین ترتیب تعویض قاب پشت iPhone XS در دستور کار قرار می‌گیرد. در انجام این تعمیر تجربه تعمیرکار و همچنین لوازم و تجهیزاتی که وی از آن ها استفاده می‌کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و می‌تواند مستقیما بر روی نتیجه تعمیر تاثیرگذار باشد.

سایر تعمیرات موبایل اپل ایکس اس | Apple iPhone XS: علاوه بر موارد و تعمیراتی که اشاره کردیم، تعمیرات دیگری مثل تعویض اسپیکر آیفون XS، تعویض سوکت شارژ و غیره هم در این گوشی زیاد انجام می‌شوند. پس کاملا مشخص است که کیفیت بالای تولید یک اسمارتفون به آن معنا نیست که هیچ وقت دستگاه نیازمند تعمیر نمی‌شود. البته منکر این مسئله نمی‌شویم که هر چقدر یک گوشی با کیفیت بالاتری تولید شود، ریسک بروز مشکلات و خطاهای داخلی آن که کاربر نقشی در به وجود آمدنشان ندارد هم کمتر خواهد شد.

به عنوان مثال شاید خراب شدن خود به خود ال سی دی iPhone XS به دلیل کیفیت ساخت بالا خیلی کم و در موارد نادر رخ دهد اما افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن ال سی دی، دوربین یا قاب گوشی هیچ ارتباطی به کیفیت دستگاه ندارد و در اثر سهل انگاری کاربر به وجود آمده و نباید انتظار داشت که گوشی در قابل این حوادث از خود مقاومت نشان دهد. در ادامه می‌خواهیم در رابطه با هزینه تعمیرات تخصصی اپل آیفون XS و همچنین سرویس موبایل کمک صحبت داشته باشیم.

هزینه تعمیرات آیفون XS اپل  

یکی از مهم ترین سوالاتی که احتمالا در ذهن شما هم به وجود آمده مربوط به هزینه تعمیر iPhone XS می‌شود. از آنجایی که در این گوشی از قطعات درجه یک و با کیفیت استفاده شده، بنابراین جای تعجبی ندارد که هزینه تعویض این قطعات با قطعات مشابه چندان پایین نباشد! اما از سمت دیگر نمی‌توان مدعی شد که همیشه هزینه تعمیرات آیفون XS زیاد است! چون در برخی مواقع ممکن است یک تعمیر به ساده ترین شکل ممکن و انجام کاری مثل محکم کردن کانکتور روی سوکتش یا باز و بسته کردن آن تکمیل شود. همچنین قیمت و هزینه تعمیرات آیفون با توجه به قطعه‌ای که باید در آن تعویض شود تعیین خواهد شد. به عنوان مثال ال سی دی اورجینال این گوشی گران قیمت است، بنابراین هزینه تعویض آن بالا خواهد بود اما از سمت دیگر باتری این گوشی خیلی قیمت بالایی ندارد و در نتیجه هزینه تعویض آن هم چندان گزاف نیست.

برای کاهش هزینه های تعمیر می‌توانید شخصا هم نسبت به انجام آن ها اقدام کنید اما بدین منظور توصیه داریم حتما ابزارهای مناسب و قطعات مورد نیاز و اورجینال برای انجم این کار را در دسترس داشته باشید. برای آشنایی با نحوه انجام تعمیرات روی iPhone XS اپل می‌توانید از مقالات راهنما و آموزش تعمیرات آیفون ایکس اس اپل که توسط تیم تحریریه موبایل کمک ارائه شده استفاده کنید. با طی کردن مراحلی که در هر یک از این مقاله ها عنوان شده‌اند می‌توانید تعمیرات گوشی خود را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. در نظر داشته باشید که دقت و حوصله دو عامل اصلی در انجام تعمیرات موبایل اپل XS هستند و برای دستیابی به بهترین نتیجه باید به این دو موضوع دقت شود.

اما اگر شخصا تجربه، زمان یا اصلا حوصله لازم برای انجام تعمیرات بر روی iPhone XS را ندارید و در عین حال می‌خواهید که تعمیرات این گوشی با کمترین قیمت انجام گیرد، موبایل کمک این امکان را برایتان فراهم می‌کند. با استفاده از سرویس مرکز موبایل کمک و نمایندگی مجاز اپل می‌توانید تعمیرات تخصصی آیفون خود را با کمترین قیمت و هزینه انجام دهید. عدم نیاز به مراجعه حضوری برای ثبت سفارش، واگذاری گوشی به تعمیر و دریافت آن بعد از تعمیر و همچنین تامین مستقیم قطعات اورجینال اپل از فروشگاه قطعات موبایل کمک از جمله مسائلی هستند که امکان انجام تعمیرات آیفون XS با کمترین هزینه و قیمت را در مرکز موبایل کمک فراهم می‌سازند.

تعمیر مطمئن، سریع و کم هزینه اپل در موبایل کمک

اما چرا موبایل کمک بهترین گزینه برای انجام تعمیرات تخصصی آیفون است و چطور باید تعمیرات موبایل اپل ایکس اس خود را به کارشناسان این مرکز واگذار کنیم؟ مهم ترین دلایلی که سبب می‌شوند موبایل کمک بهترین مرکز برای انجام تعمیرات تخصصی تلفن همراه و آیفون باشد به شرح زیر هستند:

  • ضمانت تعمیرات: برخلاف سرویس اغلب مراکز دیگر، تمام تعمیراتی که در مرکز موبایل کمک روی گوشی متقاضیان انجام شود از نظر کیفیت مشمول گارانتی یا ضمانت خواهند بود. بنابراین وقتی تعمیر این گوشی را به تیم موبایل کمک بسپارید از ضمانت کیفیت تعمیرات بهره‌مند خواهید شد و خیالتان از این بابت راحت می‌شود.
  • تضمین اورجینال بودن قطعات: با استفاده از سرویس موبایل کمک دیگر هیچ نگرانی از بابت کیفیت قطعات نصب شده در گوشی و اورجینال بودن آن ها نخواهید داشت، چون تمام قطعات تعویض شده گوشی متقاضیان در مرکز موبایل کمک با ضمانت اورجینال بودن در دستگاه نصب می‌گردد.
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری: در مرکز موبایل کمک برای ثبت سفارش تعمیر، واگذاری گوشی به تعمیرکار و حتی پس گرفتن موبایل بعد از انجام تعمیرات نیازی به مراجعه حضوری متقاضی وجود ندارد. ثبت سفارش به صورت تلفنی یا آنلاین انجام می‌شود و دریافت و تحویل گوشی هم توسط پیک رایگان موبایل کمک صورت می‌پذیرد.
  • تعمیر سریع: یکی دیگر از اصلی ترین ویژگی های مثبت سرویس موبایل کمک مربوط به سرعت عمل بالا در تعمیرات می‌شود. عموما رایج ترین تعمیرات آیفون XS در این مرکز ظرف مدت زمان 3 الی 4 ساعت تکمیل خواهد شد و متقاضی در کوتاه ترین مدت زمان ممکن گوشی تعمیر شده خود را درب منزل از پیک رایگان شرکت تحویل می‌گیرد و می‌تواند دوباره از آن استفاده کند.
  • هزینه مناسب: آخرین مسئله مربوط به قیمت و هزینه می‌شود. از آنجایی که قطعات تعویضی گوشی متقاضیان در مرکز تعمیرات موبایل کمک مستقیما از فروشگاه این شرکت تامین می‌شوند و با قیمت خرید برای متقاضیان محاسبه خواهند شد، هزینه تعمیرات به طرز قابل ملاحظه‌ای نسبت به هزینه تعمیرات مشابه در بازار آزاد کاهش پیدا می‌کند.

 موارد فوق از اصلی ترین مزیت هایی هستند که با بهره‌گیری از خدمات موبایل کمک و نمایندگی مجاز اپل ایران می‌توانید از آن ها استفاده کنید. اگر به تعمیرات موبایل اپل XS نیاز دارید مطمئن باشید که شرکت موبایل کمک با بهترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه انجام این کار را برایتان مقدور می‌سازد. مراحلی که باید به منظور ثبت سفارش یا درخواست تعمیرات در این مرکز طی شوند به شرح زیر هستند:

  • ثبت درخواست یا سفارش: ضمن تماس با شماره 02175147 یا با پر کردن فرم درخواست آنلاین تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک می‌توانید سفارش یا درخواست خود را به ثبت برسانید.
  • اعزام پیک رایگان: پیک رایگان موبایل کمک در این مرحله به آدرس متقاضی اعزام شده و گوشی وی را هر کجا که باشد از او تحویل می‌گیرد. گوشی توسط پیک به شرکت ارجاع داده خواهد شد.
  • انجام تعمیرات: کارشناسان موبایل کمک با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و ابزارها تعمیرات لازم را روی گوشی متقاضی انجام خواهند داد.
  • تحویل گوشی با پیک رایگان به متقاضی: پس از انجام موفقیت آمیز تعمیرات هم گوشی با پیک رایگان شرکت به آدرس متقاضی ارسال و در هر کجا که باشد به وی تحویل داده می‌شود.

بنابراین با سرویسی که شرکت موبایل کمک و نمایندگی اپل ایران ارائه کرده می‌توانید تعمیرات آیفون XS را با صرف کمترین هزینه، دردسر و زمان انجام دهید و یک تعمیر مطمئن را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس و خدمات این مرکز و دریافت مشاوره رایگان با شماره 02175147 تماس حاصل کنید.