بهترین ترفند تلگرام: تبدیل ویدئو به ویدئو مسیج یا ویدئو نت

ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی

این روزها ارسال ویدیو مسیج در تلگرام کامل رواج یافته و بسیاری از افراد فیلم های گالری گوشی خود را در قالب ویدیو مسیج برای یکدیگر ارسال می‌کنند. اما چگونه می‌توان فیلم های گالری گوشی را به صورت ویدیو مسیج در تلگرام ارسال کرد؟ در این مقاله قصد داریم به آموزش ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی

تلگرام با انتشار آپدیت نسخه 4.0 اپلیکیشن پیام رسان خود از قابلیت جالبی به نام ویدیو مسیج (Video Message) رونمایی کرد که به موجب آن کاربران پیام رسان تلگرام می‌توانند پیام های ویدیویی کوتاه، کم حجم و سریع را برای دوستانشان ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت و نحوه استفاده از آن به مطالعه مقاله آموزش ارسال ویدیو مسیج یا پیام ویدیویی در تلگرام – Video Message بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اما این روزها دیده می‌شود که بسیاری از افراد ویدیو ها یا فیلم های گالری گوشی خود را در قابل ویدیو مسیج ارسال می‌کنند! با توجه به اینکه این امر به صورت عادی در تلگرام امکانپذیر نیست، نحوه انجام آن به رازی بزرگ برای بسیاری از کاربران تبدیل شده است. اما ما قصد داریم از این راز پرده‌برداری کنیم! بنابراین در ادامه مقاله به آموزش ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی می‌پردازیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش های مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

آموزش ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی

برای ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی باید ربات @EditFileBot را در تلگرامتان فعال کنید. بدین منظور بر روی نام ربات یاد شده کلیک نمایید.

ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی

گزینه Start را انتخاب کنید تا ربات مذکور فعال شود.

ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

حالا گزینه “تبدیل به دیگر پسوند ها” را انتخاب کنید.

ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی

با انتخاب گزینه Send as File فیلم یا ویدیویی که تمایل دارید به صورت ویدیو مسیج ارسال شود را مشخص کنید. این ویدیو باید حتما کمتر از 1 دقیقه باشد و نسبت طول و عرض آن 1 به 1 باشد. یعنی کادر ویدیو باید کاملا مربعی شکل باشد.

ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی

در این مرحله از بین گزینه های قابل انتخاب، گزینه Note Vedio را انتخاب کنید. مشاهده خواهید کرد که از فیلم مورد نظرتان یک ویدیو مسیج ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش ارسال ویدیو مسیج تلگرام از فیلم های گالری گوشی بپرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش های مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

قطعات آیفون 11 پرو

گلس iPhone 6

گلس iPhone 6s 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (17)

guest
17 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
الی
الی
3 سال گذشته

خیلی خب حالا ک ویدیو مسیج شد
چطوری بزاریمش چنل و یا یکی دیگ
خب اگر فورواردش کنیم که فایده نداره=/

Ava girl
Ava girl
5 سال گذشته

برای من فقط بعضی هاش دایره میشن تا الان فقط یدونه شانسی شده دیگ نشد

ریژوان
ریژوان
6 سال گذشته

ویدیو رو فرستادم واسه ربات اما اصلا ویدیو دایره ای درست نشد
یک مگابایتم بود اما درست نشد

غریبه
غریبه
6 سال گذشته

سلام
چطور باید ویدیو هامون رو مربعی شکل کنیم؟با کدوم برنامه

S
S
6 سال گذشته

سلام خسته نباشین میشه بپرسم چرا ۲ روزه ربات ویدیو مسیج کار نمیکنخ