آموزش برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

آموزش برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

اگر فرد سودجویی اکانت اینستاگرام شما را هک کرده و از آن استفاده می‌کند، نگران نباشید. تیم موبایل کمک به راحتی می‌توانند بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام شما را بازیابی کرده یا اصطلاحا برگردانند. در این مقاله قصد داریم در مورد برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

اگر بنا به هر دلیل اکانت اینستاگرام شما هک شد، نگران نباشید چرا که کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک با استفاده از ترفندهای خاص و حتی مکاتبه با پشتیبانی اینستاگرام می‌توانند اکانت هک شده شما را بازیابی کرده یا اصطلاحا پس بگیرند. پس با آگاهی از این مسئله جایی برای نگرانی وجود ندارد.

در ادامه این مقاله توضیحات جامعی در رابطه با این مسئله و برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام خدمتتان ارائه می‌کنیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌هایی که به آن‌ها اشاره می‌شود نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

آموزش برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

اکانت اینستاگرام چگونه هک می‌شود؟

شاید تصور کنید که پشت مسئله هک شدن اکانت اینستاگرام شما یک هکر سایبری قرار دارد! اما حقیقت این است که در اغلب موارد مسئله به این پیچیدگی‌هایی که تصور می‌کنید نیست و یک سهل انگاری کوچک از جانب شما منجر به هک شدن اکانت اینستاگرام‌تان شده است. افراد سودجویی که حتی نمی‌توان نام آن‌ها را هکر قرار داد هم گاها می‌توانند با ترفندهای خاصی به رمز عبور اکانت های خاصی در اینستاگرام دست پیدا کنند.

یکی از اصلی ترین مسائلی که شانس هک شدن اکانت های کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش می‌دهد، انتخاب رمز عبور یا پسورد ضعیف است. بسیاری از افراد پسورد اکانت اینستاگرام خود را همان شماره موبایل‌شان در نظر می‌گیرند! یا دو بار تکرار پشت سر هم یوزرنیم خود را به عنوان پسورد اکانت در نظر خواهند گرفت! مطمئنا استفاده از این رویکردها می‌تواند شانس هک شدن اکانت شما را افزایش دهد. هکرها و افراد سودجو حتی در برخی شرایط سعی می‌کنند تا به طور غیر مستقیم از زبان شما حرف بکشند و مسیر خود برای حدس زدن و هک کردن پسورد اکانت های مختلف شما را هموارتر کنند.

آموزش برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

در یک کیس یا نمونه بسیار جالب دیده شده بود که کاربری سیم کارت خود را به دوستش داده بود تا موقتا از آن استفاده کند. شماره این سیم کارت هم همان شماره تماسی بود که برای اکانت اینستاگرام خود ثبت کرده بود. دوست او هم با دانستن این مسئله، به راحتی و از طریق همان شماره تلفن رمز عبور اکانت اینستاگرام وی را تغییر داد. اگر با روش های بازیابی رمز عبور اینستاگرام آشنا باشید، می‌دانید که انجام این کار چقدر آسان خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار از مقاله “آموزش تصویری بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده” استفاده کنید.

بنابراین از آنجایی که هک شدن اکانت اینستاگرام بسیار شایع شده است، نیاز به برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام هم در کنار آن پر اهمیت‌تر از گذشته می‌شود. اما چگونه می‌توانید اکانت هک شده اینستاگرام خود را بازیابی کنیم؟ در ادامه به بهترین روش های یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام اشاره می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

روش های بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام یا بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام

به منظور بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام می‌توانید از روش های خاصی استفاده کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

روش اول: بازیابی اکانت اینستاگرام را به کارشناسان موبایل کمک بسپارید

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت هک شده اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان موبایل کمک می‌شود.

آموزش برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

روش دوم: بازیابی اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

در روش دوم شما شخصا از طریق اپلیکیشن اینستاگرام باید نسبت به شرح مشکل خود و اقدام برای بازیابی آن وارد عمل شوید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام - موبایل کمک  برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام - موبایل کمک

  • برنامه اینستاگرام را در گوشی خود اجرا و در صفحه ورود به اکانت یا لاگین (Login) گزینه Get help signing in را لمس کنید.
  • سپس گزینه Use Username or Email را انتخاب کنید.

 

برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

  • آدرس ایمیل یا یوزرنیم اینستاگرام خود را در این بخش وارد نمایید. اگر یوزرنیم خود را به خاطر نمی‌آورید، می‌توانید از مقاله “آموزش بازیابی یوزرنیم و پسورد فراموش شده اینستاگرام” راهنمایی بگیرید.
  • در مرحله بعد باید مثل عکس بالا گزینه Need more help? را انتخاب کنید.
  • در این شرایط صفحه‌ای مثل عکس فوق پیش رویتان ظاهر می‌شود. باید گزینه‌های این بخش را به گونه‌ای انتخاب کنید که اطلاعات درستی در مورد اکانت اینستاگرام‌تان به پشتیبانی ارائه کند. برای مثال اگر اکانت شما یک اکانت هک شده شخصی بود باید گزینه Personal account with photos of me را انتخاب کنید. در فیلد آخری هم که در این صفحه ضمیمه شده است باید مشکل خود را به طور دقیق برای اینستاگرام شرح دهید. پس از پر کردن این فیلد و انتخاب گزینه‌های مناسب باید گزینه Submit Request را لمس کنید.

نکته: شرح مشکل و درخواست شما در فیلد آخر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین حتما باید برای نوشتن متن این بخش دقت کافی را به خرج دهید تا شانس برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود را از بین نبرید. به دلیل حساسیت بالایی که این بخش دارد، توصیه می‌کنیم حتما انجام آن را به کارشناسان موبایل کمک واگذار کنید و اجازه دهید که آن‌ها این پروسه را برای شما تکمیل کنند و با موفقیت اکانت اینستاگرام‌تان بازیابی شود.

  • بعد از انجام مراحل فوق و ارسال درخواست باید منتظر ایمیلی از سوی اینستاگرام باشید که برای اکانت ایمیل در تعامل با اینستاگرام‌تان ارسال می‌شود.
  • وارد ایمیل دریافتی از سوی اینستاگرام شوید و بر روی لینکی که برای افزایش امنیت اکانت ارائه شده است کلیک کنید.
  • سپس قادر خواهید بود تا رمز عبور جدیدی را برای اکانت خود وارد کنید و به این ترتیب پروسه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام‌تان به پایان می‌رسد.

مجددا تاکید می‌کنیم که بهتر است انجام پروسه برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود را فقط با یک تماس ساده به کارشناسان موبایل کمک واگذاری کنید. دو روش نام برده شده از بهترین روش های بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

اگر هکر بعد از دسترسی به اکانت اینستاگرام شما آن را حذف کند چه می‌شود؟

اگر به قدری بدشانس باشید که هکر یا فرد سودجو بعد از دستیابی به اکانت اینستاگرام‌تان آن را حذف یا غیرفعال کند، متاسفانه راه حل قطعی و تضمینی برای بازیابی آن اکانت وجود نخواهد داشت. اینستاگرام به محض اینکه اکانتی از سوی صاحب آن حذف شود، تمام پست‌های آن را از بین خواهد برد و راه ساده‌ای هم برای بازیابی آن اکانت ارائه نمی‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله از مقاله “چگونه حساب اینستاگرام غیرفعال یا حذف شده خود را دوباره فعال کنیم؟” استفاده کنید. اما از کجا بفهمیم که هکر بعد از ورود به اکانت شما آن را غیر فعال یا حذف کرده است؟

اگر در زمان اقدام به منظور بازیابی اکانت خود و وارد کردن یوزرنیم و ایمیل خود پیامی از سوی اینستاگرام دریافت کردید که حاکی از رجیستر نبودن آن ایمیل یا یوزرنیم در اینستاگرام است، احتمالا فرد سودجو یا هکر بعد از دسترسی به اکانتتان آن را غیر فعال کرده است. اگر با شرایط این چنینی هم مواجه شدید، نگران نباشید و عجله نکنید. تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار سازید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. شاید هنوز شانسی برای برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام وجود داشته باشد.

آموزش برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

چگونه از هک شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم؟

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! پس با رعایت کردن نکات امنیتی سعی کنید که از هک شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنید. در قدم اول هیچوقت یک رمز عبور ساده را برای اکانت های خود در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام انتخاب نکنید. در قدم دوم سعی کنید که اطلاعات اکانت خود را به طور کامل وارد کنید. برای مثال اکانت اینستاگرام خود را حتما به فیسبوک وصل کنید یا شماره تلفن در دسترسی را برای آن ثبت نماید.

از دیگر مسائلی که می‌تواند به شدت در افزایش امنیت اکانت اینستاگرام شما موثر شود و از هک شدن آن جلوگیری کند، فعال سازی قابلیت تایید هویت دو مرحله ای است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد این موضوع و نحوه فعال سازی آن از مقاله “آموزش تصویری فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام” استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در مورد برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام صحبت کردیم. اگر این مشکل برای شما پیش آمده و تصور می‌کنید که اکانت اینستاگرام‌تان هک شده است، تماس کوتاهی با کارشناسان موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید تا ضمن تماس با پشتیبانی اینستاگرام، اکانت هک شده شما را بازیابی کنند.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو

تاچ ال سی دی نوت 20

قطعات نوت 20

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (325)

guest
325 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
1 سال گذشته

سلام
نمیتونم وارد یکی از اکانتام بشم از صبه
جیمیل دارم
نام کاربریمو هم درست میزنم
جیمیل لینک میده ک مستقیم وارد شه یا پسورد رو عوض میکنم بازم وارد اکانت نمیشه
ولی همسایمون با پسوردی ک عوض کردیم تونست وارد اکانتم بشه خودم میزنم با گوشیم نمیشه لطفا کمک کنین

مریم
مریم
1 سال گذشته

سلام من خیلی وقت پیش یه اکانتی داشتم الان رمزشو هرچی میزنم میگه اشتباهه هک شده
کلی هم عکس دارم
چیکار کنم؟
هیچ ایمیل و شماره ایمم تو اکانتم نیست

رها
رها
1 سال گذشته

سلام ببخشید من اینستاگرامم زده به طور موقت قفل شده و من حالا به ایمیل دسترسی ندارم ک کد دریافت کنم.
میخاستم بدونم ممکنه هک شده باشم؟و اگر هک شده به اطلاعات موبایل هم اون فرد دسترسی پیدا میکنه ؟ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی نگرانم

محمدرضاشعبانی
محمدرضاشعبانی
1 سال گذشته

سلام وقت بخیر پیج ۱۴کایی اینستای من هک شده وحتی ایدی زوهم میزنم بالانمیاره میخاستم بپرسم چطوری میتونم برش گردونم ممنون میشم راهنماییم کنید

میلاد
میلاد
1 سال گذشته

سلام پیج اینستاگرامو نمیتونم وارد ش بشم کسی هست که کمکم کنه ممنون میشم