معرفی و دانلود برنامه دهکده زبان : آموزش زبان

برنامه دهکده زبان

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن مهارت خواندن و شنیداری خود را در زبان انگلیسی تقویت کنید، برنامه دهکده زبان یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه آموزش زبان دهکده زبان بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن دهکده زبان

اپلیکیشن دهکده زبان این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به لیستی از بهترین کتاب‌های داستان انگلیسی به همراه فایل صوتی آن‌ها دسترسی داشته باشند و مهارت‌های خواندن و شنیداری خود را با استفاده از اپلیکیشن مذکور تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن دهکده زبان می‌توان به نمایش معنی لغات، امکان افزودن لغات به جعبه لایتنر و برگزاری آزمون اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن دهکده زبان بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه دهکده زبان

برنامه دهکده زبان از سه بخش مختلف تشکیل شده است. پس از اجرای برنامه مذکور به صورت پیش فرض به بخش کتابخانه من منتقل می‌شوید. در صورت تمایل به دسترسی به لیست کتاب‌‌های این برنامه نیاز است تا به بخش کتابخانه آنلاین مراجعه کنید. کتاب‌های موجود در اپلیکیشن دهکده زبان در سطح‌های مختلفی از جمله ساده، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی شده‌اند. اگر به دنبال کتاب خاصی هستید، می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره ‌بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجوی کتاب مورد نظرتان بپردازید. برنامه دهکده زبان شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود. بنابراین به منظور دسترسی کامل به تمام کتاب‌های این برنامه نیاز است تا نسخه کامل آن را خریداری کنید. با این وجود امکان دسترسی به برخی از کتاب‌ها به صورت رایگان نیز فراهم آمده است.

در صورت تمایل به دسترسی به متن کتاب تنها کافیست تا گزینه افزودن به کتابخانه را لمس نمایید. با لمس آیکون به شکل سه نقطه نیز امکان افزودن کتاب به لیست نشان شده‌ها جهت دسترسی سریع و آسان فراهم آمده است.

برنامه دهکده زبان

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

با انتخاب هر یک از کتاب‌ها در بخش کتابخانه من به متن کتاب و ترجمه خط به خط متون دسترسی خواهید داشت. اپلیکیشن دهکده زبان شامل فایل‌های صوتی هر کتاب نیز می‌شود. به منظور دانلود فایل صوتی کتاب مورد نظر تنها کافیست تا آیکون به شکل هدفون در قسمت فوقانی صفحه را لمس نمایید. با لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نیز امکان دسترسی به برخی از قابلیت‌های برنامه نظیر حذف کتاب و تنظیمات آن فراهم می‌آید.

برنامه دهکده زبان

برنامه دهکده زبان این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با لمس هر یک از لغات، به معانی آن‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین امکان افزودن لغت مورد نظر به جعبه لایتنر با لمس آیکون به شکل L فراهم آمده است.

برنامه دهکده زبان

برنامه دهکده زبان شامل بخشی تحت عنوان استریم می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به این بخش با متون خبری آشنا شوند. به منظور دسترسی به بخش استریم نیاز است تا آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی را لمس کنید.

برنامه دهکده زبان

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ  

در نهایت با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی منوی برنامه دهکده زبان نمایان می‌شود که امکان دسترسی به آرشیو، لیست نشان شده‌ها، جعبه لایتنر و تنظیمات برنامه از طریق این منو فراهم آمده است.

برنامه دهکده زبان

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه دهکده زبان پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • سطح‌بندی کتاب‌ها
  • ارائه فایل صوتی برای هر کتاب
  • برگزاری آزمون
  • نمایش آمار و گزارش‌ها
  • امکان دسترسی به معنی لغات
  • امکان اضافه کردن لغت به جعبه لایتنر

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون XS Max

قیمت دوربین جلو آیفون 6s

قاب و شاسی iPhone SE 2020

تعمیرات موبایل

دهکده زبان
نام دهکده زبان
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده احسان س

نظرات کاربران (13)

guest
13 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
اسلامی
اسلامی
2 سال گذشته

واقعا برنامش عالیه
نقطه ضعفش نداشتن نسخه iOS هست بنظر من

Amirhossein Saberi
Amirhossein Saberi
2 سال گذشته
پاسخ به  اسلامی

اره واقعا

سمیه فتا خی
سمیه فتا خی
2 سال گذشته

سلام میشه لطفا لینک نصب دهکده زبان رو برام بفرستید از گوگل همش اخطار میده برام که ب دستگاه آسیب می‌زند

محسن یاراحمدی
محسن یاراحمدی
2 سال گذشته

آیا اپلیکیشنی هم برای کودکان ونوجوانان دارید که معرفی کنید

محسن یاراحمدی
محسن یاراحمدی
2 سال گذشته

برنامه تون فوق العاده است بسیار عالی است
کاش یه راه ارتباطی هم بین خودتون وکاربران درون برنامه طراحی کنید

نادیا
نادیا
3 سال گذشته

این برنامه واقعا عالیه و نیاز زبان آموزان لطفا نسخه ی ios رو ارائه بدین
ممنون