معرفی و دانلود برنامه آیگرام (iGram): تلگرام پیشرفته!

برنامه آیگرام (iGram)

برنامه آیگرام (iGram) نسخه غیر رسمی تلگرام با قابلیت های پیشرفته محسوب می‌شود و برای دو سیستم عامل اندروید و ویندوز عرضه شده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه آیگرام (iGram) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن آیگرام یا iGram

در حال حاضر برنامه تلگرام از محبوبیت بسیاری در میان کاربران ایرانی برخوردار است. از این رو نسخه های غیر رسمی متعددی از اپلیکیشن تلگرام ارائه شده‌اند که قابلیت های پیشرفته‌تری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. از جمله این برنامه ها می‌توان به اپلیکیشن آیگرام (iGram) اشاره کرد.

علاوه بر امکان نصب و استفاده از اپلیکیشن iGram (آیگرام) بر روی گوشی های اندرویدی، کاربران می‌توانند نسخه سازگار با ویندوز آیگرام را بر روی کامپیوتر نصب کنند و به قابلیت های پیشرفته اپلیکیشن آی گرام (iGram) بر روی کامپیوتر خود نیز دسترسی داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن آیگرام (iGram) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه آیگرام (iGram)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه آیگرام (iGram) برای دو سیستم عامل اندروید و ویندوز عرضه شده است. پس از نصب برنامه مذکور بر روی گوشی اندرویدی از شما خواسته می‌شود تا زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس نیاز است تا شماره تلفن خود را وارد نمایید.

برنامه آیگرام (iGram)

برنامه آی گرام (iGram) قابلیت های پیشرفته بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از این قابلیت ها مربوط به دسته‌بندی گفتگوها می‌شود. بدین معنی که پیام های مخاطبین، کانا‌ل ها و گروه ها در دسته‌بندی جداگانه قابل دسترسی هستند.

برنامه آیگرام (iGram)

از اصلی‌ترین قابلیت های برنامه iGram (آیگرام) می‌توان به حالت روح اشاره کرد. حالت روح این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند بدون آنکه شخصی از آنلاین شدن آن‌ها با خبر شود، در تلگرام فعالیت داشته باشند. به منظور فعال سازی این حالت تنها کافیست تا آیکون روح موجود در قسمت فوقانی صفحه را لمس نمایید.

برنامه آیگرام (iGram)

با لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست صفحه به برخی از قابلیت های کاربردی برنامه آیگرام (iGram) دسترسی خواهید داشت. برنامه مذکور از قابلیتی تحت عنوان رادار بهره می‌برد که به موجب آن کاربران می‌توانند با افراد جدید در اطراف خود ارتباط برقرار کنند.

برنامه آیگرام (iGram)

از دیگر قابلیت های برنامه آی گرام (iGram) می‌توان به قابلیت جستجو کانال ها، رفع ریپورتی و جارو برقی اشاره کرد. قابلیت جاروبرقی این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند با حذف فایل های صوتی و تصویری حافظه گوشی خود را آزاد کنند.

برنامه آیگرام (iGram)

یکی از اصلی‌ترین قابلیت های برنامه آی گرام (iGram) مربوط به مخفی سازی گفتگوها می‌شود. بدین منظور تنها کافیست تا انگشت خود را بر روی گفتگو مورد نظر قرار داده سپس از منوی نمایان شده گزینه مخفی کردن چت را انتخاب کنید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا کدی را به منظور مخفی سازی گفتگو در نظر بگیرید و وارد کنید. پس از وارد کردن کد، گفتگو مورد نظر مخفی خواهد شد.

برنامه آیگرام (iGram)

به منظور نمایش مجدد گفتگو تنها کافیست تا به بخش گفتگوهای مخفی مراجعه نموده و کد را وارد کنید.

برنامه آیگرام (iGram)

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی کشویی برنامه آیگرام (iGram) نمایان خواهد شد که از طریق این منو به سایر امکانات برنامه مذکور نظیر ایجاد گروه و کانال، نمایش کاربران آنلاین، تغییرات مخاطبین، تغییر قالب و فونت دسترسی خواهید داشت.

برنامه آیگرام (iGram)

ارائه نسخه سازگار با ویندوز از قابلیت هایی است که برنامه آیگرام (iGram) را نسبت به سایر تلگرام‌های غیر رسمی متمایز می‌کند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با نصب نسخه ویندوزی آیگرام (iGram) به قابلیت های پیشرفته‌ای نظیر حالت روح، فوروارد پیشرفته، امکان انتخاب قالب و غیره بر روی کامپیوتر خود دسترسی داشته باشند.

برای دانلود و نصب نسخه ویندوز برنامه آیگرام می‌توانید از لینک زیر اقدام نمایید.

برنامه آیگرام (iGram)

بیشتر بخوانید:  تعویض lcd موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه آیگرام (iGram) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه نسخه سازگار با ویندوز
  • حالت روح
  • دسته‌بندی گفتگوها
  • امکان مخفی سازی گفتگوها
  • نمایش مخاطبین آنلاین
  • نمایش تغییرات مخاطبین
  • آیدی یاب
  • امکان انتخاب تم و فونت

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 11

تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو

قطعات آیفون 8

تعمیرات موبایل

آیگرام (تلگرام با رادار پیشرفته)
نام آیگرام (تلگرام با رادار پیشرفته)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده آی گرام

نظرات کاربران (15)

guest
15 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
......
......
3 سال گذشته

واقعا درکش نمیکنم فاز این. نرم افزار و من فقط توی. پنج یا شیش تا کانال عضوم ولی وقتی میخام عضو بشم اصلا نمیاره کسی میدونه چشه این ؟!!؟

امیر
امیر
4 سال گذشته

با سلام
من مدتی بود که با ایگرام کار میکردم تلگرامم خوبخود قطع شد و دوباره اسم نویسی کردم پیام دادا این شماره ممنوع است چرا؟ شماره اولی ۰۹۰۱۱۷۵۵۷۱۰ وبعد با خط دیگری باز کردم که امشب این خطم هم ممنوع شد به چه علت؟
۲ —

کاظم
کاظم
3 سال گذشته
پاسخ به  امیر

چون کد رجستر گوشی ومدل گوشی شماشناسایی شده شما هر سیمی روی گوشیت بزاری به صورت پیش فرض شناسایی ومسدود میشی

hamid
hamid
4 سال گذشته

این یک نرم افزر جاسوسی است اگر یک ورژن تلگرام پایین تر از این در سیستم شما باشد می توانند داده های ان را نیز جاسوسی کند هرگز این نرم افزار را استفاده نکید
یک کپی از خود تلگرام نصبی کپی و در پوشه دیگر پست کنید و از ان استفاده کنید
این را به کلی از تمام پوشه ها و قسمت مدیریت فایلهای نصبی سیستم خود پاک کنید

Marjan
Marjan
4 سال گذشته

چه فایده برای آی او اس نیست که! این نقطه ضعفشه😉

نفس
نفس
4 سال گذشته

من چت مو مخفی کردم ولی الان نمیدونم از کجا باید به چت مخفی شده دسترسی پیدا کنم