بررسی و دانلود برنامه نقشه و مسیریاب نشان ؛ مسیریاب فارسی

مسیریاب نشان

اگر به دنبال یک مسیریاب کاربردی و جامع برای یافتن بهترین و سریع‌ترین مسیر به مقصد مورد نظر خود هستید، برنامه نقشه و مسیریاب نشان یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی برنامه نقشه و مسیریاب نشان پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان

ممکن است برای شما هم پیش بیاید که به دلایل مختلف از جمله مسافرت و عدم آشنایی با شهر قادر به یافتن مقصد مورد نظر خود نباشید. در چنین شرایطی اپلیکیشن های مسیریابی می‌توانند شما را در رسیدن به مقصد راهنمایی کنند. از بهترین برنامه هایی که در این راستا ارائه شده است، می‌توان به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان اشاره کرد.

اپلیکیشن مذکور از یک راهنمای صوتی فارسی بهره می‌برد و با بررسی وضعیت ترافیک و مسافت بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان را به شما نشان خواهد داد. در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق مسیریاب نشان بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

هزینه و سازگاری برنامه نقشه و مسیریاب نشان

برنامه نقشه و مسیریاب نشان به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است و به منظور استفاده از قابلیت های این برنامه نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. این برنامه تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و شامل نسخه آی او اسی نمی‌شود. بنابراین تنها کاربران دستگاه های اندرویدی قادر به استفاده از قابلیت های برنامه مذکور بر روی دستگاه خود خواهند بود.

تجربه و رابط کاربری برنامه نقشه و مسیریاب نشان

برنامه نقشه و مسیریاب نشان توسط توسعه دهندگان ایرانی ساخته شده و از محیط و راهنمای صوتی فارسی بهره می‌برد. بنابراین کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از این برنامه استفاده کرده و با آن ارتباط برقرار کنند. پس از اجرای برنامه مذکور برای نخستین بار، از شما خواسته می‌شود تا موقعیت یاب دستگاه خود را روشن کنید.

به منظور مسیریابی در برنامه نقشه و مسیریاب نشان می‌توانید گزینه “کجا می‌خوای بری؟” موجود در قسمت انتهایی صفحه را لمس کنید. برنامه مذکور شامل دسته بندی های مختلفی جهت نمایش مکان های عمومی پر کاربرد از جمله جایگاه سوخت، هتل، رستوران و غیره می‌شود. به عنوان مثال اگر به دنبال رستورانی در اطراف خود هستید، تنها کافیست تا گزینه رستوران را انتخاب کنید. بدین ترتیب لیستی از رستوران های شهر مورد نظر به همراه فاصله آن‌ها تا موقعیت مکانی فعلی شما نمایش داده می‌شود.

برنامه نقشه و مسیریاب نشان

اگر به دنبال مقصد خاصی هستید، می‌توانید در کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه نام آن را وارد کنید و یا با لمس آیکون به شکل میکروفن به صورت صوتی به جستجوی مکان مورد نظر خود بپردازید. همچنین می‌توانید انگشت خود را بر روی مقصد مورد نظر در نقشه نگه داشته سپس در کادر نمایان شده گزینه مسیریابی را لمس نمایید. بدین ترتیب برنامه مسیریاب نشان با در نظر گرفتن ترافیک و مسافت بهترین مسیر را به شما پیشنهاد می‌کند. در صورت طولانی بودن مسیر، برنامه نقشه و مسیریاب نشان ممکن است چندین مسیر را به شما پیشنهاد دهد که با لمس گزینه سایر مسیرها قادر به مشاهده آن‌ها خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

برنامه نقشه و مسیریاب نشان

با لمس گزینه مسیریابی فاصله و مدت زمان تقریبی رسیدن به مقصد برای شما نمایان خواهد شد. یکی از قابلیت های کاربردی برنامه نقشه و مسیریاب نشان مربوط به امکان مسیریابی خارج از طرح های زوج و فرد و یا ترافیک می‌شود. در صورتی که تمایل دارید تا مسیریابی از درون طرح ها انجام نشود، تنها کافیست تا تیک گزینه های “نرو تو زوج و فرد” و یا “نرو تو ترافیک” را بزنید.

برنامه نقشه و مسیریاب نشان

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم برنامه نقشه و مسیریاب نشان شامل راهنمای صوتی فارسی می‌شود. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که در حین رانندگی از مسیریاب استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود. چرا که با استفاده از این قابلیت نیازی به نگاه کردن به صفحه گوشی در طول مسیر نخواهید داشت. با لمس آیکون به شکل بلندگو در گوشه بالا  سمت چپ کادر می‌توانید صدای راهنمای صوتی را به مرد و یا زن تغییر داده و یا به صورت کلی راهنمای صوتی را غیر فعال کنید.

در طول مسیریابی در گوشه پایین و سمت چپ صفحه، سرعت مجاز برای شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که سرعت شما از سرعت مجاز بیشتر باشد، هشدار دریافت خواهید کرد. همچنین برنامه نقشه و مسیریاب نشان با نزدیک شدن به دوربین های کنترل سرعت به شما هشدار خواهد داد.

برنامه نقشه و مسیریاب نشان

از دیگر قابلیت های برنامه نقشه و مسیریاب نشان می‌توان به امکان ثبت گزارش اشاره کرد. این موضع بدین معناست که در صورتی که در طول مسیر با تصادف، دوربین، ترافیک و یا اشکال در نقشه مواجه شدید می‌توانید با ثبت آن سایر کاربران را هم مطلع سازید. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون مثلث در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کنید.

برنامه نقشه و مسیریاب نشان

 بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ  

ویژگی های جانبی برنامه نقشه و مسیریاب نشان

برنامه نقشه و مسیریاب نشان از قابلیت افزودن مکان هایی نظیر منزل و محل کار به لیست مکان های شخصی جهت دسترسی سریع و آسان بهره می‌برد. به منظور دسترسی به این قابلیت نیازمند عضویت در برنامه خواهید بود. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. برنامه مذکور امکان عضویت با استفاده از شماره تلفن و یا حساب گوگل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

برنامه نقشه و مسیریاب نشان

پس از ورود به حساب کاربری تنها کافیست تا مکان مورد نظر خود را بر روی نقشه انتخاب کرده و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید. سپس در کادر نمایان شده آیکون به شکل سه نقطه را لمس کرده و گزینه افزودن به مکان های شخصی را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق این کادر موقعیت مکانی مورد نظر خود را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارید.

برنامه نقشه و مسیریاب نشان

برنامه نقشه و مسیریاب نشان شامل قابلیتی تحت عنوان صفحه نمایش همیشه روشن هم می‌شود که با فعال سازی این قابلیت صفحه نمایش در طول مسیریابی خاموش نخواهد شد.

برنامه نقشه و مسیریاب نشان

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل ایران

ایده و وجه تمایز برنامه نقشه و مسیریاب نشان نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

مسیریاب نشان یک ایده نو محسوب نمی‌شود چرا که اپلیکیشن های متعددی در زمینه مسیریابی ارائه شده‌اند. با این وجود قابلیت هایی نظیر راهنمای صوتی فارسی، ارائه رایگان، امکان مسیریابی خارج از طرح های ترافیک و زوج و فرد، هشدار سرعت غیر مجاز و نزدیک شدن به دوربین از وجه تمایز این برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه به شمار می‌رود.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه نقشه و مسیریاب نشان پرداختیم. با استفاده از برنامه مذکور قادر به یافتن بهترین مسیر جهت رسیدن به مقصد خود خواهید بود. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر شده و تنها با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه نقشه و مسیریاب نشان از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • قابلیت مسیریابی در سراسر ایران
  • یافتن سریع‌ترین مسیر با توجه به وضعیت ترافیک
  • محاسبه فاصله و زمان رسیدن به مقصد
  • امکان مسیریابی خارج از طرح های ترافیک و زوج و فرد
  • هشدار سرعت غیر مجاز و نزدیک شدن به دوربین
  • دارای راهنمای صوتی فارسی
  • نمایش مکان های عمومی نظیر پمپ بنزین، هتل، رستوران و غیره در اطراف کاربر
  • امکان ذخیره مکان های شخصی و اشتراک گذاری موقعیت مکانی
  • قابلیت ثبت گزارش ترافیک، تصادف و دوربین

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:  

قطعات آیفون 6 اس

قیمت باتری آیفون اس ای

قیمت دوربین پشت آیفون 6

تعمیرات موبایل

نقشه و مسیریاب نشان
نام نقشه و مسیریاب نشان
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده سازه‌های اطلاعاتی راژمان

نظرات کاربران (15)

guest
15 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهدی ر
مهدی ر
1 سال گذشته

سلام،برای من وقتی رو کنکاش کلیک می کنم از برنامه خارج میشه

احمدزمانی
احمدزمانی
2 سال گذشته

سلام دیر عمل میکنه قبلا اینجوری نبوده ادم..و..میپیچونه بدجور چرا لطفا خواهشن التماسآ جواب بدی چکار کنم

جهانبخش تنهایی
جهانبخش تنهایی
2 سال گذشته

باسلام.شما از کاربران بهتر میدونی برنامه نشان چه مشکلات مهمی داره.بارفع کردن ایراداش هم به کارتون وهم کاربرها ارزش بدی.باتشکر به امید ایرانی ذلال

کاربر دلسوز
کاربر دلسوز
2 سال گذشته

با سلام؛
بنده بعنوان یکی از قدیمی ترین کاربران اپلیکیشن نشان میخواستم عرض بکنم که چندین ماه میباشد که این برنامه قبل از شروع مسیریابی پیغام ” ضعیف بودن سیگنال ” یا بعضا “قطع سیگنال” در مسیرهای مختلف شهری که با استفاده از گوشی های مختلف نیز این مشکل مرتفع نشده ،مضافا” طی ارتباط با کارشناس پشتیبانی نشان ،این اختلال را مربوط به اپلیکیشن ندانسته و رفع این ضعف را خارج از حیطه پشتیبانی نشان مطرح نمود،علی الظاهر به نحوی مربوط به تصمیمات “شورایعالی امنیت ملی” میباشد که هم اکنون روزانه به افزایش تعداد کاربران ناراضی این اپلیکیشن منجر شده و به زودی به مشکل جدی تبدیل میگردد ،لذا تقاضا دارم مدیران محترم نشان در این خصوص چاره اندیشی جدی نمایند. با سپاس

مهدی فتاحی سعید
مهدی فتاحی سعید
3 سال گذشته

با سلام و خسته نباشید من از برنامه مسیریاب در دو خودرو استفاده میکنم یکی سواری که تو اون عالیه و دومی وانت بار که مسیرهایی که نشون میده همون طور که میدونید بعضی مسیرها ورود وانت ممنوع است مثل آزادراه کرج تهران یا جاهای دیگه اگه خواهشاً امکانی داره که این مشکل مرتفع بشه خیلی ها رو کمک کردین ممنون