بررسی و دانلود بازی ۸ Ball Pool : بیلیارد آنلاین ایت بال

بررسی و دانلود بازی 8 Ball Pool : بیلیارد آنلاین ایت بال

اگر علاقمند بازی بیلیارد هستید و دوست دارید که این بازی را در موبایل خود به صورت آنلاین با گیمرهای دیگری انجام دهید، بازی زیبای 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد. در ادامه این مقاله به معرفی بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین)

بازی یا بهتری بگوییم ورزش بیلیارد یکی از ورزش هایی است که علاقمندان دوآتیشه خود را دارد. حال تصور کنید که بتوانید این ورزش را در گوشی خود تجربه کنید و با گوشی به رقابت با سایر گیمرهای علاقمند به این ورزش بپردازید. انجام این کار با بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) امکانپذیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق تر بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) بپردازیم. به منظور دانلود این بازی جذاب می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

رابط کاربری بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین)

اگر علاقمند به ورزش بیلیارد باشید، شک نکنید که بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) برایتان اعتیادآور می‌شود! بازی به صورت آنلاین قابل انجام است و افراد زیادی در سراسر دنیا این بازی جذاب را انجام می‌دهند. سازندگان این بازی سعی کرده‌اند که محیط و رابط کاربری نسبتا ساده و در عین حال کاربرپسندی را ارائه کنند و به نظر ما در این راستا کاملا موفق بوده‌اند. ترکیب رنگ‌ها در بخش‌های مختلف بازی و حتی در حین رقابت روی میز بیلیارد بسیار خوب انجام شده و منوی بازی به هیچ عنوان سردرگم کننده نیست.

بررسی و دانلود بازی 8 Ball Pool : بیلیارد آنلاین ایت بال

برای شروع یک رقابت کافیست که از منوی بازی گزینه Play 1 on 1 را انتخاب کنید. همچنین برای تجربه یک رقابت دوستانه با دوستتان هم می‌توانید از گزینه Play With Friends استفاده نمایید. البته برای بکارگیری این ویژگی و ایجاد یک رقابت با دوست خود باید حتما وی را به لیست دوستانتان اضافه کرده باشید. بنابراین به صورت کلی سادگی رابط کاربری بازی و استفاده از رنگ های متنوع در آن منجر شده که گیمرها به شکل بهتری با بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) ارتباط برقرار سازند.

ایده بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) و مرور گیم پلی آن

در بازی زیبای 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) تمام قوانین فیزیک و بیلیارد واقعی اعمال شده‌اند و شما به هیچ وجه نمی‌توانید از ترفندهای عجیب و غیرواقعی برای پیشرفت در بازی استفاده کنید. پس گیم پلی بازی واقع‌گرایانه طراحی شده است. متاسفانه بازی فقط شامل ایت بال می‌شود و گیمرها را از انجام بازی های دیگری مثل پیرامید، اسنوکر و غیره محروم کرده است. مطمئنا اگر در بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) شامل میز اسنوکر و بازی های متنوع دیگری که می‌توان روی میز بیلیارد انجام داد می‌شد، تجربه دلنشین‌تر را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. بنابراین ایده بازی محدود به ایت بال بوده و شامل زیرشاخه‌های دیگر ورزش بیلیارد نمی‌شود.

بررسی و دانلود بازی 8 Ball Pool : بیلیارد آنلاین ایت بال

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

زمانی که برای اولین بار وارد محیط بازی می‌شوید یک دوره آموزشی بسیار کوتاه برایتان ارائه خواهد شد که خیلی سریع شما را با نحوه کنترل چوب بیلیارد (اودار) و ضربه زدن به توپ های دیگر در جریان بازی آشنا می‌کند. خوشبختانه برای انجام بازی لزومی مبنی بر ساخت اکانت ندارید، اما اگر تمایل دارید دستاوردهایتان در بازی ذخیره شود، بهتر است همان ابتدای کار برای خود یک اکانت اختصاص بسازید.

اگر از ساخت اکانت در بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین)  صرف نظر کنید، به عنوان “میهمان” در آن شرکت خواهید کرد و مثل حالت ثبت نام شده قادر به شرکت در رقابت های آنلاین خواهید بود.  فراموش نکنید که بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) یک بازی آنلاین است، بنابراین برای انجام آن به اتصال اینترنت نیاز دارید.

بررسی و دانلود بازی 8 Ball Pool : بیلیارد آنلاین ایت بال

بازی زیبای 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) را می‌توانید در قالب یک رقابت دو نفره یا تورنمنت انجام دهید. در هر دو حالت رقیب های شما به صورت آنی و تصادفی می‌شوند، مگر در شرایطی که با استفاده از گزینه Play With Friend یکی از دوستانتان را به عنوان رقیب انتخاب و به انجام بازی با او بپردازید. در بازی میز بیلیارد از بالا نمایش داده می‌شود و هر فرد برای هر یک از ضرباتش مدت زمان مشخصی فرصت دارد، بنابراین سرعت عمل هم در بازی مذکور نقش مهمی ایفاء می‌کند.

با شرکت کردن در هر مسابقه مقداری سکه از دو گیمر کسر می‌شود و برنده رقابت تمام سکه‌ها را جمع‌آوری خواهد کرد. زمانی که با همین شیوه در تورنمنت های بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) شرکت کنید و برنده شوید، سکه‌های بسیار زیادی به دست خواهید آورد چرا که شرکت کنندگان در تورنمنت افراد بیشتری هستند. البته فراموش نکنید که برنده شدن در تورنمنت های بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست! برخی از گیمرهای این بازی حتی اجازه یک بار ضربه زدن به توپ را هم به شما نخواهند داد و خیلی سریع توپ های روی میز را اصطلاحا با یک اودار جمع‌ می‌کنند.

بررسی و دانلود بازی 8 Ball Pool : بیلیارد آنلاین ایت بال

به تدریج و با پیشرفت در بازی لول آپ می‌شوید و می‌توانید در مکان های جدیدتری بازی کنید. همچنین قابلیت ارتقاء چوب یا اودار، میز بیلیارد و غیره هم از دیگر آپشن هایی است که به تدریج پیش رویتان قرار داده می‌شوند. در جریان بازی زیبای 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) یک بخش اختصاصی به عنوان گردونه شانس هم ارائه شده که با گذشت هر مدت زمان خاصی یک بار قابل استفاده خواهد بود و برایتان سکه یا جوایز دیگر را به ارمغان می‌آورد.

زمانی که شما قصد دارید با چوب بیلیارد به توپ ضربه بزنید راهنمایی برایتان نمایش داده می‌شود که مسیر حرکت توپ را تا حدی مشخص خواهد کرد. این راهنما بسیار کاربردی است و باید سعی کنید در جریان بازی کاملا به آن دقت کنید. همچنین قدرت ضربات هم توسط گیمر قابل کنترل هستند. یکی دیگر از نقاط قوت بازی مربوط به امکان تعیین محل ضربه زدن توپ سفید رنگ (کیو بال) با چوب (اودار) می‌شود که مستقیما بر روی نحوه حرکت توپ سفیده رنگ تاثیرگذار خواهد بود. این ویژگی در ورزش بیلیارد اصطلاحا “افه گرفتن” نامیده می‌شود که به طور دقیق در بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) شبیه سازی شده است.

بررسی و دانلود بازی 8 Ball Pool : بیلیارد آنلاین ایت بال

به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی بیلیارد باشید، شک نکنید که عاشق بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) خواهید شد. لازم به اشاره است که در بازی امکان ارسال پیام های متنی پیش فرض و مشخصی هم وجود دارد و دو گیمر بدین صورت در جریان بازی قادر به چت کردن با یکدیگر خواهند بود. بنابراین در مجموع بازی زیبای 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) ایده نسبتا ساده و گیم پلی جذابی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های گوشی سامسونگ در تهران

گرافیک، صداگذاری و سازگاری بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین)

همانطور که پیش از این اشاره شد و در عکس های ضمیمه شده هم می‌بینید، بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) یک گرافیک نسبتا ساده را ارائه می‌کند، اما نحوه حرکت توپ ها روی میز بیلیارد در بازی بسیار دقیق و خوب طراحی شده‌اند. طی تمام مسابقات،  گیمر میز بیلیارد و توپ های موجود روی آن را از نمای بالا مشاهده می‌کند و تقریبا با یک محیط دو بعدی پیشرفته رو به رو است.

صداگذاری مطلوب هم از دیگر ویژگی‌های بازی زیبای 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین)  محسوب می‌شود. صدای برخورد توپ ها و ضربه زدن با اودار به کیو بال در جریان بازی به خوبی طراحی شده و بسیار لذت بخش خواهد بود. از نظر سازگاری هم بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین)  با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و به صورت رایگان از اپ استور و گوگل پلی استور قابل دانلود خواهد بود.

بررسی و دانلود بازی 8 Ball Pool : بیلیارد آنلاین ایت بال

خریدهای درون برنامه‌ای بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین)

بازی بیلیارد آنلاین 8 Ball Pool شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود که البته برای پیشروی در بازی ملزم به استفاده از این خریدها نخواهید بود. انجام این خریدها با کارت های شبکه شتاب امکانپذیر نیست، بنابراین عملا شما در شرایط عادی قادر به استفاده از خریدهای درون برنامه‌ای این بازی نخواهید بود.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی 8 Ball Pool (بیلیارد آنلاین) پرداختیم. این بازی ورزش بیلیارد را در میز ایت بال شبیه سازی می‌کند و آنلاین بودن آن یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت بازی به شمار می‌رود که بر جذابیت‌هایش افزوده است. به منظور دانلود این بازی جذاب می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض دوربین آیفون XS Max

نقاط قوت

  • شبیه سازی عالی بازی ایت بال
  • امکان انجام بازی به صورت آنلاین
  • امکان شرکت در تورنمنت های مختلف
  • امکان از دست دادن یا به دست آوردن سکه با برنده شدن یا باختن در مسابقات
  • امکان ارتقاء میز و اودار
  • صداگذاری خوب

نقاط ضعف

  • بازی فقط شامل ایت بال می‌شود و از اسنوکر، پیرامید و غیره پشتیبانی نمی‌کند

بیشتر بخوانید:

iPhone 11 Pro Max قطعات

دوربین اصلی آیفون ایکس اس

ال سی دی آیفون 6 پلاس

تعمیرات موبایل

دریافت بازی 8 Ball Pool از بازار
نام دریافت بازی 8 Ball Pool از بازار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Miniclip.com

نظرات کاربران (35)

guest
35 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ghazal
ghazal
1 سال گذشته

سلام چیکار کنیم وقتی بازی میکنیم لیست دوستان انلاین بودن ما رو نبینن؟؟

محمد علیجانی
محمد علیجانی
2 سال گذشته

سلام در آپشن های چوب (cue) چهار تا آپشن داره که یکی از اونها time هست لطفا توضیح بدین این آیتم رو؟

فاطی
فاطی
2 سال گذشته

سلام چرا چت نداره؟

محرم ملک زاده
محرم ملک زاده
2 سال گذشته

سلام من تو بازی یک پیام میاد و۳۶۰۰ سکه از من کم میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

حفیظی
حفیظی
3 سال گذشته

سلام
بورد من در ۸ بال هفته یه بار دو بار برای ۲۴ ساعت بند میشود چکار کنم