معرفی و دانلود بازی زولا(Zula)؛بازی آنلاین رایگان شوتر برایPC

معرفی بازی زولا (Zula)

اگر از علاقمندان به بازی هایی مثل کانتر استریک (Counter Strike) هستید، نباید این مقاله اختصاصی را از دست بدهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی زولا (Zula) بپردازیم که یک بازی ایرانی و آنلاین به سبک شوتر است. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی زولا (Zula)

بازی های آنلاین طی چند سال اخیر توانستند به شدت در بین کاربران محبوب شوند. بازی هایی مثل وارکرافت (Warcraft) و کانتر استریک (Counter Strike) از جمله محبوب‌ترین بازی های آنلاینی هستند که کاربران زیادی در سراسر دنیا به انجام آن ها می‌پردازند. بازی های آنلاین طی چند وقت اخیر در بین کاربران ایرانی هم به شدت محبوب شده‌اند. اگر شما هم از علاقمندان به بازی های آنلاین و با سبک تیر اندازی هستید، مطمئنا از این مقاله لذت خواهید برد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

تقریبا در اواخر اسفند ماه سال 1395 بود که بازی زولا (Zula) با همکاری دو استودیوی بازی‌سازی سورنا‌ گیمز، مد‌ بایت گیمر و مجموعه شاتل‌لند معرفی شد. این بازی که بسیار شبیه به بازی کانتر استریک است، به شکل ویژه ای هیجان را برای علاقمندان به بازی های سبک تیر اندازی به ارمغان می‌آورد! در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر بازی زولا (Zula) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی بازی زولا (Zula)

معرفی بازی آنلاین زولا (Zula)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، بازی زولا (Zula) یک بازی آنلاین و رایگان (Free to Play) با سبک تیر اندازی یا اصطلاحا شوتر است که البته خریدهای درون برنامه ای را ارائه می‌کند. خوشبختانه برخلاف بازی های آنلاین دیگر که ما ایرانی ها برای خرید آیتم های مختلف آن ها با محدودیت مواجه هستیم، تمام آیتم ها و خریدهای درون برنامه بازی زولا (Zula) از طریق کارت های عضو شبکه شتاب قابل تکمیل شدن هستند.

معرفی بازی زولا (Zula)

در این بازی آنلاین دو تیم مختلف وجود دارند که روندی کاملا مشابه با بازی کانتر استریک را ارائه می‌کنند. گروه اول تبهکاران هستند و گروه دوم هم مامورین ویژه ضربت را شامل می‌شوند. این دو تیم در یک رقابت آنلاین و جذاب باید به شکل های مختلفی با یکدیگر بجنگند و سعی در نابودی یکدیگر داشته باشند. بازی آنلاین زولا (Zula) شامل مودهای مختلفی می‌شود که برخی از آن ها مود شات گان، مود بازی با تفنگ دوربین دار یا اسنایپ (Snipe)، بازی با چاقو (Knife)، مود کشت و کشتار، مود تصاحب پرچم، مود فعال کردن بمب و غیره نام دارند.

معرفی بازی زولا (Zula)

بنابراین اهداف دو تیمی که در بازی زولا (Zula) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، با توجه به مورد بازی کمی متغیر خواهد بود، اما در هر حال هدف اصلی گیمرها باید نابودی پلیرهای تیم مقابل باشد. برای نابود کردن گیمرهای تیم مقابل شما می‌توانید از سلاح‌ های بسیار متنوعی استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی کاملی را ارائه می‌کنند. شما حتی می‌توانید رنگ سلاح خود را هم در بازی آنلاین زولا (Zula) تغییر دهید یا قابلیت های آن را ارتقاء دهید. دقت کنید که برای ارتقاء سلاح خود نیاز به صرف طلا دارید و این طلا می‌تواند با خرید های درون برنامه و برخی روش های دیگر کسب شود.

معرفی بازی زولا (Zula)

ارتقاء سلاح در بازی زولا (Zula) از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که شما با ارتقاء سلاح خود قدرت و کیفیت آن را افزایش می‌دهید. پس هرچه سلاح شما ارتقاء یافته تر باشد، شانس کسب موفقیت شما هم بیشتر می‌شود. از آنجایی که بازی آنلاین زولا (Zula) یک بازی گروهی است، شما به مرور می‌توانید وارد تیم ها یا گروه های خاصی شوید و برای خود جایگاه ویژه‌ای را ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل آیفون

معرفی بازی زولا (Zula)

اما گرافیک بازی زولا (Zula) چگونه است؟ از نظر گرافیکی باید بگوییم که تیم سازنده بازی بسیار خوب عمل کرده است. گرافیک بازی شاید در حد بازی های برتری مثل Call of Duty یا Battlefield نباشد، اما به قدری مطلوب است که مطمئنا شما را راضی نگه می‌دارد. طراحان بازی آنلاین زولا (Zula) سعی کرده‌اند که حجم آن را تا حد ممکن کاهش دهند تا بازی به راحتی بر روی سیستم های عادی و فعلی موجود اجرا شود.

سیستم و شرایط مورد نیاز برای اجرای بازی زولا (Zula)

برای اجرای بازی زولا (Zula) شما نیاز به یک سیستم بسیار قدرتمند ندارید و این مسئله از اصلی ترین مزیت های بازی مذکور به شمار می‌رود. بازی با سیستم عامل ویندوز 7 و نسخه های بالاتر آن سازگار است و به راحتی با کارت گرافیک های سری ۷۰۰۰ و پردازنده های دو هسته ای بسیار معمولی اجرا می شود. پس دغدغه این را نداشته باشید که بازی آنلاین زولا (Zula) بر روی کامپیوترتان اجرا نشود.

معرفی بازی زولا (Zula)

برای اینکه بازی زولا (Zula) را انجام دهید، لازم است که ابتدا این بازی را دانلود بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. بدین منظور می‌توانید از سایت رسمی خود این بازی استفاده کنید که با کلیک بر روی بخش زیر قادر به دانلود این بازی از سرورهای رسمی شرکت سازنده آن خواهید بود. این بازی حجمی در حدود 1.7 گیگابایت دارد. نکته جالب در این است که دارندگان سرویس شرکت های شاتل و مخابرات می‌توانند به صورت رایگان بازی زولا (Zula) را دانلود کنند. این موضوع به آن معناست که با دانلود بازی مذکور هیچ حجمی از ترافیک خریداری شده آن ها کم نخواهد شد. اگر از کاربران اینترنت شاتل یا مخابرات هستید، با لینک های دوم و سوم بازی آنلاین زولا (Zula) را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی آنلاین زولا (Zula)

دانلود رایگان بازی آنلاین زولا (Zula) برای کاربران اینترنت مخابرات

دانلود رایگان بازی آنلاین زولا (Zula) برای کاربران اینترنت شاتل:

پارت اول

پارت دوم

سرعت اینترنت لازم برای اجرای بازی آنلاین زولا (Zula)

معرفی بازی زولا (Zula)

اما حتما این سوال در ذهنتان ایجاد شده که برای اجرای بی‌دردسر و با کیفیت بازی زولا (Zula) به صورت آنلاین نیاز به وجود چه اینترنتی داریم؟ در مورد این مسئله هم باید خبر خوشی را به شما بدهیم. بازی آنلاین زولا (Zula) به گونه‌ای طراحی شده که برای اجرا و انجام آن نیاز حتمی به وجود یک اینترنت بسیار قدرتمند ندارید و با اینترنت های ADSL معمولی و با سرعت هایی مثل 128 هم می‌توانید بازی زیبای زولا (Zula) را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. پس نگران سرعت اینترنت خود برای اجرای بازی آنلاین زولا (Zula) نباشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی A70s سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی زولا (Zula) پرداختیم. این بازی زیبا و هیجان انگیز بدون تردید می‌تواند تجربه ای دلنشین را برای علاقمندان به بازی های تیراندازی و آنلاین به ارمغان آورد. چنانچه در رابطه با این بازی و اجرای آن نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون XR

دوربین پشت آیفون X

قطعات آیفون 7

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (111)

guest
111 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Nii
Nii
3 سال گذشته

قبلش باید هزینه ای بدیم

ماهان
ماهان
3 سال گذشته

بازیه خوبیه

اگه میخواهید دانلود کنید برید سایت خود زولا من هم اونجا دانلود کردم

amir
amir
3 سال گذشته
پاسخ به  ماهان

من زدم دانلود شع اما اینطور ک تو این سایت گفته ۱.۷ گیگه بازی اشتباه تا اینجای دانلود ۲.۳ گیگ دانلود شده اما همچنان دانلود تموم نشده

سلام
سلام
3 سال گذشته
پاسخ به  ماهان

چند گیگ است ؟

امین
امین
3 سال گذشته
پاسخ به  سلام

۴ گیگه

ارشیا
ارشیا
2 سال گذشته
پاسخ به  سلام

۴ گیگ و ۹۱ مگابایت من الان دارم دانلود می کنم و ۱ و ۷ گیگ کاملا اشتباه است

دانیال
دانیال
2 سال گذشته
پاسخ به  ارشیا

سلام
دوست عزیز این سایت برای چند سال پیش هست و به مرور زمان بازی بعد از هر آپدیت بیشتر میشه و زمانی که این مقاله نوشته شده ۱.۷ گیگ حجمش بود و الان خب بخاطر آپدیت های جدید حجمش بالاتر رفته

حسین
حسین
3 سال گذشته

بد نیست یه چنتا مپ خودتون درست کنید اینا همش تو کانترم هست لطفا مپ جدید بزارید

rezaCGM
rezaCGM
3 سال گذشته

بد بد بده اگه بخواین اکانتتونو بفروشین به احتماله ۹۹ درصد گول میخورین

Amirreza
Amirreza
3 سال گذشته

ببخشید میشه سریع بگین چند گیگه حجمش

رضا
رضا
2 سال گذشته
پاسخ به  Amirreza

۴ گیگ و ۹۰ مگ