آموزش اضافه کردن حساب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

همانطور که می‌دانید تلگرام در آپدیت جدیدش (تلگرام 4.7) قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت را ارائه کرد. یعنی کاربران تلگرام می‌توانند به صورت همزمان در تلگرام خود چند اکانت فعال داشته و از آن ها استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه اضافه کردن حساب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

آپدیت جدید تلگرام 4.7 به تازگی منتشر شد و قابلیت های جدیدی را برای کاربران این اپلیکیشن پیام رسان محبوب به ارمغان آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت های جدید تلگرام 4.7 به مطالعه مقاله “آپدیت تلگرام 4.7 منتشر شد: استفاده از چند اکانت و ریپلای سریع” بپردازید.  در بین ویژگی های جدیدی که با آپدیت تلگرام 4.7 ارائه شدند، قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت به مراتب جالب تر از سایر ویژگی ها بود!

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

تا پیش از این کاربران به منظور استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام از روش های مختلفی استفاده می‌کردند. برای مثال برخی افراد از برنامه های جایگزین مثل موبوگرام و غیره استفاده می‌کردند و برخی دیگر با اپلیکیشن هایی مثل App Cloner و استفاده به عمل می‌آورند، اما خوشبختانه دیگر معضل اضافه کردن چند اکانت به تلگرام و مدیریت همزمان آن ها برطرف شده است! چرا که این قابلیت به آپدیت تلگرام 4.7 اضافه شد!

اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که دقیقا چطور باید به اضافه کردن اکانت جدید و مدیریت همزمان آن ها در تلگرام بپردازیم. این مسئله دقیقا موضوعی است که در ادامه این مطلب قصد داریم برایتان شرح دهید. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

آموزش اضافه کردن حساب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

فرض کنید مثل قبل یک اکانت فعال در تلگرام ما وجود دارد. در این حالت به منظور اضافه کردن اکانت جدید به تلگرام خود و مدیریت همزمان چند اکانت کافیست مراحل زیر را طی کنیم:

استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

  • وارد منوی تلگرام می‌شویم و شماره خود یا فلش کوچکی که در سمت راست آن قرار دارد را لمس می‌کنیم.

استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

  • گزینه Add Account را انتخاب می‌کنیم. شماره اکانت دوم مورد نظرمان را وارد کرده و تیک گوشه سمت راست و بالای صفحه را انتخاب می‌کنیم.

نکته: با برداشتن تیک گزینه Sync Contacts می‌توانید از همگام سازی خودکاری مخاطبین گوشی با مخاطبین اکانت تلگرام خود جلوگیری به عمل آورید.

استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

  • کد تایید پیامک شده به خط مورد نظرمان را در تلگرام وارد می‌کنیم. مشخصات نام و نام خانوادگی را وارد می‌کنیم و آیکون تیک گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس می‌نماییم.

استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

به همین سادگی اکانت جدید شما در تلگرام فعال شده و قابل استفاده است. برای مراجعه به هر یک از اکانت های مورد نظرتان کافیست که از منوی اصلی تلگرام آن را انتخاب کنید. دقت کنید که در حال حاضر فقط امکان استفاده همزمان از 3 اکانت تلگرام وجود دارد.

آموزش ویدئویی اضافه کردن حساب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه اضافه کردن حساب و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس آر

قیمت تاچ ال سی دی آیفون SE

قیمت ال سی دی آیفون 6

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (27)

guest
27 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Seti
Seti
1 سال گذشته

سلام من می‌خوام یه اکانت دیگه اضافه کنم ولی هر چقدر شمارمو میزنم رمز واسم ارسال نمیشه میشه بگین مشکل از کجاست؟؟

B.m
B.m
1 سال گذشته

تا چند نفر با گوشی های مختلف میتونن به ی اکانت تلگرام دسترسی داشته باشن همزمان؟؟؟

علی
علی
2 سال گذشته

من دو مسینجر تلگرام دارم و در قسمت باز کردن لینک همیشه به مسینجر اولم باز میشه رهنمایی کنید تا بتوانم انتخاب کنم که لینک ها با کدام مسینجر تلگرام من باز شود

Zohal
Zohal
2 سال گذشته

من تلگرامم رو دارم ولی خطشو گم کردم و ب اسمم نیس الان تلگرام باید ابدیت کنم چجوری تو ابدیت جدید استفاده کنم تلگرامم رو وقتی نصب کردم فقط زد میامک ب شماره ولی قبلا اول میامک ب اکانت فعال میرفت الان زده شماره من سیم کارت ندارم چیکار کنم

♀️♒👠😈👿❤️💜💋Helena♀️♒👠👿😈💋❤️💜
♀️♒👠😈👿❤️💜💋Helena♀️♒👠👿😈💋❤️💜
2 سال گذشته

من تو تلگرام میخام اکانت دوم بسازم کد ایران رو میزنم بعد شمارمو میزنم بعد تاییدو میزنم میگه این اکانت وارد شده خب من چیکار کنم؟

نمد
نمد
2 سال گذشته

ازش استفاده کن