استفاده از کد برگرداندن اکانت کلش اف کلنز – Clash of Clans

استفاده از کد برگرداندن اکانت کلش

اگر از پشتیبانی بازی کلش اف کلنز کد برگرداندن دهکده خود را دریافت کرده‌اید و حال نمی‌دانید که چطور باید از این کد استفاده شود، این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه استفاده از کد برگرداندن اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برگرداندن اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans)

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله آموزش بازیابی اکانت حذف شده کلش اف کلنز – Clash of Clans به آموزش نحوه ارسال درخواست بازیابی اکانت کلش اف کلنز پرداخته بودیم. در مرحله نهایی این مکاتبات، سوپرسل یا همان پشتیبانی بازی کلش آف کلنز یک کد را برایتان ارسال می‌کند که در واقع کلید برگرداندن اکانت شماست! اما بسیاری از کاربران نمی‌دانند که چگونه باید با این کد اکانت خود را بازیابی کنند!

بیشتر بخوانید: تعمیرات نرم افزاری موبایل

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه استفاده از کد برگرداندن اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه استفاده از کد برگرداندن اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans)

اگر توانستید از سوپرسل کد برگرداندن اکانت کلش اف کلنز خود را دریافت کنید، برای استفاده از این کد کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

  • بازی کلش اف کلنز را بر روی دستگاهتان نصب و آن را اجرا کنید.
  • آیکون چرخ دنده را از گوشه سمت راست و پایین صفحه انتخاب کنید. برای انجام این کار باید بازی را جیمیل یا اپل آیدی خودتان متصل کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون تهران

  • گزینه Link a Device را انتخاب کنید.
  • گزینه This is the NEW DEVICE را انتخاب نمایید.
  • کدی که از سوپرسل دریافت کرده بودید را در فیلد ارائه شده وارد کنید.
  • آیکون تیک را لمس کنید.

با طی کردن مراحل فوق، محیط بازی ریستارت می‌شود و دهکده از دست رفته شما بار دیگر پیش رویتان قرار خواهد گرفت. دقت داشته باشید که با انجام این کار، دهکده پیشینی که بر روی دستگاه فعال بود از بین می‌رود. پس حتما این کار را در شرایطی انجام دهید که در گوشی شما اکانت کلش اف کلنز حائز اهمیتی فعال نباشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی محصولات سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه استفاده از کد برگرداندن اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت ال سی دی آیفون XS

تاچ ال سی دی جی 7

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (360)

guest
360 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
یوسف
یوسف
1 سال گذشته

باسلام چجوری اکانت ازدست رفته روبرگردونم کد هم برایم نمیاد .چی کارکنم کمکم کنین دوستان ممنون

علیرضا عباسی
علیرضا عباسی
1 سال گذشته

سلام مال من دو تاش قفل شده بود باز کردم

علی
علی
1 سال گذشته

من سپرسل ای دیم رو فراموش کردم ولی گیم سنتر ایفون اکانت من که تانهال ۱۴ هست رو میخواد بیاره بالا اوکی میزنم سوپرسل ایدی میاد بالا نمیدونم جیمیلش چیه

علی اصغر عزیزی
علی اصغر عزیزی
1 سال گذشته

سلام
اقا چطوری قفل رو باز کنیم اکانتم توسط سوپر سل قفل شد 😔😔

سیاوش
سیاوش
1 سال گذشته

سلام من کد شش رقمی رو دارم اما گزینه ی link a device یا this is the nedevice رو نداره تو بازی میداش نمیکنم