ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام با ربات لایک LikeBot

ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

بخشی از این قابلیت‌های جالب تلگرام مربوط به ربات‌هایی می‌شود که برای آن توسعه داده شده‌اند. در بین این ربات‌ها، ربات لایک (LikeBot) می‌تواند در گروه، کانال و گفتگوهای شما پست‌های با قابلیت لایک کردن ارسال کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه استفاده از ربات لایک (LikeBot) و ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با استفاده از ربات لایک (LikeBot) و ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

تلگرام روز به روز در حال پیشرفت است و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. ربات‌های متعددی برای تلگرام توسعه داده شده‌اند که با استفاده از آن‌ها کاربر می‌تواند به قابلیت‌های جالب و متفاوتی دست پیدا کند. یکی از ربات‌هایی که به تازگی میزان استفاده از آن در بین کاربران افزایش یافته، ربات لایک (LikeBot) است. با استفاده از این ربات می‌توان نسبت به ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام اقدام کرد، اما منظورمان از ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام چیست؟

تصور کنید که در گروه یا کانالی را در تلگرام مدیریت می‌کنید. حال قصد دارید که یک عکس یا متن را در آن ارسال کنید و با ارائه دو آیکون لایک یا دیس‌لایک نظر کاربران و مخاطبین خود را در رابطه با پست ارسال بدانید. در این شرایط می‌توانید از ربات لایک یا همان LikeBot استفاده کنید. این ربات این قابلیت‌ را در اختیارتان قرار می‌دهد تا برای هر پست، حداکثر 6 اموجی را در نظر بگیرید که کاربران بتوانند این اموجی‌ها را به عنوان بازخورد پست ارسالی شما انتخاب کنند. بنابراین در حین استفاده از ربات لایک (LikeBot) تلگرام محدود به استفاده از اموجی‌های خاصی نخواهید بود. اما چگونه ربات لایک را در تلگرام فعال و از آن استفاده کنیم؟

در این مقاله قصد داریم که به آموزش استفاده از ربات لایک (LikeBot) و ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام بپردازیم. بدین منظور آموزش تصویری و مرحله به مرحله‌ای خدمتتان ارائه می‌شود. انجام این عمل بسیار ساده است، با این حال چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش استفاده از ربات لایک (LikeBot) و ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، استفاده از ربات لایک (LikeBot) در تلگرام به هیچ عنوان فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد. بسترهای مورد نیاز به منظور ارسال پست با قابلیت لایک کردن توسط این ربات فراهم شده و شما تنها باید پست و آیکون‌هایی که قصد دارید به عنوان بازخورد کاربران از آن‌ها استفاده کنید را مشخص نمایید. به منظور راه‌اندازی ربات لایک در تلگرام و استفاده از آن کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت دستور اجرای ربات لایک (LikeBot) را در تلگرام صادر کنید. بدین صورت ربات لایک در اکانت شما فعال می‌شود. به محض اجرا شدن تلگرام به صفحه مربوط به ربات لایک (LikeBot) منتقل خواهید شد. برای شروع کار باید گزینه Start را لمس کنید.

ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

با لمس گزینه Start پیغامی در صفحه ربات نمایان می‌شود و از شما درخواست می‌کند که پست مد نظرتان را به منظور ارسال مشخص کنید. در این مرحله باید پستی که می‌خواهید ارسال نمایید را مشخص کنید. این پست می‌تواند به صورت متن، نوشته، ویدیو یا حتی یک استیکر باشد. بنابراین پست مورد نظرتان را مشخص کنید.

ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

در مرحله دوم از شما درخواست می‌شود تا اموجی‌های مورد نظرتان را وارد کنید. اموجی‌هایی که در این مرحله انتخاب می‌کنید، در زیر پست ارسالی شما قرار می‌گیرند و سایر کاربران با لمس آن‌ها قادر به ابراز نظر خود در مورد پست ارسالی شما می‌شوند. می‌توانید اموجی لایک، دیس‌لایک و سایر اموجی‌هایی که تصور می‌کنید با پست ارسالی مرتبط هستند را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که حداکثر اموجی‌های قابل انتخاب 6 عدد هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

پس از انتخاب اموجی‌‌های مورد نظرتان، یک پیش نمایش از پست در صفحه مکالمه ربات لایک (LikeBot) نمایان می‌شود. با لمس گزینه Publish می‌توانید دستور انتشار پست ساخته شده را صادر کنید. در نظر داشته باشید که با تایپ عبارت /cancel می‌توانید این پست را کنسل یا لغو نمایید.

ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

پس از لمس گزینه Publish باید مکالمه، گروه یا کانال مورد نظرتان را انتخاب کنید تا پست با قابلیت لایک کردن مورد نظر در آن منتشر شود. سپس سایر کاربران می‌توانند نسبت به لمس اموجی‌های موجود در زیر آن اقدام کنند و به نوعی نظر خود را در مورد پست مد نظر بیان نمایند. بدین صورت پروسه استفاده از ربات لایک (LikeBot) و ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه استفاده از ربات لایک (LikeBot) و ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت باتری آیفون 6s Plus

ال سی دی Samsung A10

قطعات ام 31

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: ربات‌ تلگرام

نظرات کاربران (12)

guest
12 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Z.z
Z.z
1 سال گذشته

چطور میشه فهمید کدوم ممبرا لایک کردن؟

Capitan Eagle
Capitan Eagle
2 سال گذشته

ایدی رباتم میذاشتی بد نبود الان من چطور برم توش 😑

سامان
سامان
3 سال گذشته

مرسی از این مطلب مفید

علی
علی
5 سال گذشته

چطور میشه اون بخشش که کلمه ربات رو اضافه میکنه حذف کرد
نمیخا کاربرها بدونن از ربات استفاده شده

ن م
ن م
3 سال گذشته
پاسخ به  علی

جالبه به این سوال هم نمیتونن جواب بدن!
مشکل اصلی دقیقا همینه. کسی که یه کانال بزرگ داره خب نمیخواد این آیدی ربات کنار پست هاش بمونه.
عملا این توضیحات داده شده هیچ ارزشی نداره وقتی شیوه حل این مشکل رو نمیگن

ف م
ف م
2 سال گذشته
پاسخ به  علی

نمیشود

ریحانه
ریحانه
5 سال گذشته

خیلی مفید بود. ممنون