آموزش ساخت شماره مجازی رایگان + ساخت اکانت مجازی تلگرام

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که یک شماره مجازی رایگان بسازید با استفاده از آن به رد و بدل پیام و تماس‌های تلفنی با دوستان خود بپردازید، این مقاله راهنمای جامع و کاربر را خدمتتان ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ساخت شماره مجازی رایگان و سپس ساخت اکانت مجازی تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

روش اول ساخت شماره مجازی : خرید شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها

بی‌دردسرترین روشی که برای ساخت شماره مجازی تلگرام و سایر برنامه ها پیش رویتان قرار دارد، خرید شماره مجازی میباشد. در کوتاه‌ترین زمان ممکن و فقط چند دقیقه میتوانید شماره مجازی خود را خریداری نمایید. از این شماره مجازی برای فعال سازی حساب تلگرام، واتس اپ، وریفای کردن حساب های پی پل، بایننس و … میتوانید استفاده کنید.

شما میتوانید با خرید این شماره ها از قابلیت دریافت/ارسال پیامک در محیط کاربری وب سایت و در صورت فعال کردن دریافت تماس، تماس های دریافتی خود را بر روی خط موبایل همراه ایران خود داشته باشید.
حتی میتوانید سیمکارت استونی را نیز تهییه نمایید و سیم کارت به صورت فیزیکی برای شما ارسال میشود.
از طریق لینک زیر می توانید در پنل آن ثبت نام کرده و از 27 کشور 27 شماره مختلف به صورت نامحدود تهیه کنید

برای خرید شماره مجازی اینجا کلیک کنید

مقدمه‌ای در رابطه با ساخت شماره مجازی رایگان تلفن

ساخت رایگان شماره مجازی تلفن شاید کمی دشوار باشد اما غیر ممکن نیست! این احتمال وجود دارد که برخی افراد بنا به دلایل خاصی تمایل داشته باشند که یک شماره تلفن مجازی ساخته و با استفاده از آن دست به اقدامات خاصی بزنند. به عنوان مثال تصور کنید که بتوانید یک شماره مجازی آمریکایی برای خود بسازید که در فضای مجازی کاملا معتبر است و به این صورت دوستان و اقوام شما در ایالات متحده با این شماره تلفن تماس بگیرند و ضمن صحبت کردن با شما نیازمند پرداخت هزینه‌های گزاف مربوط به مکالمات بین‌المللی نباشند. همچنین با ساخت شماره مجازی می‌توانید در اپلیکیشن‌هایی پیام رسان مختلف نظیر تلگرام و غیره ثبت نام کنید و به این صورت از شماره مجازی و خارجی خود استفاده نمایید. اما این امر چگونه امکانپذیر می‌شود؟ به بیان دیگر شما چگونه می‌توانیم نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی اقدام کنید؟

بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس؛ باشگاه شگفت‌انگیز صداها!

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، انجام این عمل و ساخت شماره مجازی رایگان غیر ممکن نیست اما احتمال دارد که دردسرها و محدودیت‌هایی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال برخی از سرویس‌های VoIP ارائه دهنده این نوع خدمات به منظور انجام این عمل کاربر را ملزم می‌کنند تا نسبت به خرید اشتراک‌های آن‌ها وارد عمل شود. برخی از روش‌های رایگانی که به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی ارائه شده‌اند هم گاها با مشکلاتی نظیر عدم ثبات مواجه می‌شوند. به عنوان مثال گزارش‌های زیادی مبنی بر عدم دریافت کد از سوی برخی کاربران به دست آمده، این موضوع در حالی است که برخی افراد دیگر به سادگی از روش مشابه به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی استفاده کرده‌اند! بنابراین می‌توان به برخی از روش های ساخت رایگان شماره تلفن مجازی صفت بی‌ثبات بودن را نسبت داد.

اما چه روش های وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شماره مجازی و رایگان بسازید و از آن استفاده کنید؟ به منظور انجام این عمل شما باید از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های منحصر به فردی استفاده نمایید. هم اکنون برنامه ها و سرویس‌های متعدد و متنوعی در این راستا ارائه شده‌اند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش انواع روش های ساخت رایگان شماره تلفن مجازی و همچنین ساخت اکانت مجازی تلگرام با استفاده از آن‌ها بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

برنامه Talk2 (ساخت شماره مجازی رایگان فیلیپین)

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

برنامه یا اپلیکیشن Talk2 یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی است که به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی از آن استفاده می‌شود. دقت داشته باشید که این برنامه شماره مجازی را می‌سازد که مربوط به کشور فیلیپین است. این برنامه با شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های بسیار متنوعی سازگاری و تعامل مناسب دارد و یک اپلیکیشن VoIP است. به منظور ثبت نام در این برنامه باید شماره تلفن اصلی خود را وارد کنید تا یک کد فعال سازی برای آن ارسال شود. بعد از تایید این کد، اکانت شما در برنامه Talk2 ساخته می‌شود و شماره مجاز فیلیپینی برایتان فعال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 5G بازار 2021

برنامه TextNow (ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا)

برنامه TextNow هم از دیگر اپلیکیشن‌هایی است که امکان ساخت رایگان شماره تلفن مجازی را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن که یک برنامه VoIP است، پس از ثبت نام امکان ارسال و دریافت پیامک و تماس تلفنی با شماره مجازی را فراهم می‌آورد. بنابراین جای تعجبی ندارد که با استفاده از شماره تلفن مجازی ارائه شده توسط برنامه TextNow بتوانید در سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان دیگر نظیر تلگرام و غیره ثبت نام به عمل آورید و به این صورت یک اکانت مجازی بسازید. شماره‌های مجازی که توسط برنامه TextNow ارائه می‌شوند شماره‌های آمریکایی و کانادایی هستند. با ساخت رایگان شماره تلفن مجازی از طریق برنامه TextNow قادر به برقرار تماس و ارسال پیامک رایگان با ساکنین کانادا و آمریکا هم خواهید بود. همچنین تماس‌های دریافتی شماره مجازی شما هم هزینه‌ای را برایتان به همراه نخواهند داشت.

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

اما اگر تمایل داشته باشید که با استفاده از شماره مجازی خود با کشورهایی دیگری (غیر کانادا و آمریکا) تماس حاصل کنید مجبور به پرداخت هزینه خواهید بود. اشتراک‌های خاصی در برنامه TextNow ارائه شده‌اند که کاربر در صورت تمایل می‌تواند نسبت به خرید آن‌ها اقدام کند. بنابراین در یک جمع‌بندی کلی باید بگوییم که اگر به دنبال یک برنامه مناسب به منظور ساخت شماره مجازی رایگان و برقراری تماس و ارسال پیامک با ساکنین ایالات متحده یا کانادا هستید، برنامه TextNow یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود. در نظر داشته باشید که نسخه اصلی و رسمی برنامه TextNow تنها در ایالات متحده عرضه شده است، بنابراین اگر قصد دارید که این برنامه را در دستگاهتان نصب کنید باید آن را از منبع غیر رسمی دانلود نمایید.

سایت Stickynumber (ساخت شماره مجازی رایگان انگلستان)

یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به ساخت شماره مجازی رایگان اقدام کنید مربوط به سایت Stickynumber می‌شود. این سایت شما را قادر می‌سازد تا یک شماره مجازی رایگان کشور انگلستان را برای خود بسازید و از آن استفاده کنید. امکان دایورت کردن شماره تماس مجازی بر روی هر شماره دیگری وجود دارد و شما می‌توانید از شماره مجازی خود استفاده کرده و به ساخت اکانت‌های جعلی در برنامه های پیام رسانی همچون تلگرام و غیره بپردازید.

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

نحوه ثبت نام و دریافت شماره مجازی در سایت Stickynumber چندان پروسه طولانی را به همراه ندارد. در طول مراحل ثبت نام شما باید نام ایمیل و شماره تماس اصلی خود را مشخص کنید و سپس شماره مجازی شما ساخته می‌شود. چنانچه در رابطه با نحوه ثبت نام و دریافت رایگان شماره تلفن مجازی از طریق سایت Stickynumber سوالی داشتید یا با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: ساخت اپل آیدی رایگان با ۱+۳ روش عملی!

برنامه SmartCall (ساخت شماره مجازی رایگان اندونزی)

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

اپلیکیشن بعدی که امکان ساخت رایگان شماره تلفن مجازی را محقق می‌کند، SmartCall نام دارد. با استفاده از این برنامه شماره تماس مجازی را دریافت کنید که مربوط به کشور اندونزی می‌شود. برای ثبت نام در این برنامه نیازمند وارد کردن شماره اصلی خود و ارائه کد فعال سازی خواهید بود. بسیاری از کاربران گزارش‌هایی مبنی بر عدم دریافت موفقیت آمیز کد فعال سازی از طریق این برنامه ارائه کرده‌اند، اما در سمت مقابل عده بسیار زیادی از کاربران هم در این پروسه موفق بوده‌اند! امیدوار هستیم که اگر از این برنامه استفاده می‌کنید در مراحل دریافت کد فعال سازی و ساخت رایگان شماره تلفن مجازی موفق باشید. ضمنا توصیه می‌کنیم که اگر کد فعال سازی برای شماره خاصی دریافت نشد، سعی کنید که با شماره‌های دیگری نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی تلاش نمایید.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ برنامه قیمت طلا، نرخ ارز و سکه

برنامه TextPlus (ساخت شماره مجازی امریکا)

یکی دیگر از برنامه‌های بسیار عالی و محبوبی که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی آمریکا وارد عمل شوید، برنامه TextPlus است. از آنجایی که به منظور ثبت نام در این برنامه نیازی به دریافت کد فعال سازی وجود ندارد، این اپلیکیشن به شدت محبوبیت یافته و کاربران زیادی هم اکنون از آن استفاده می‌کنند. هنگامی که برای اولین بار اپلیکیشن TextPlus را اجرا می‌کنید باید ایمیل و شماره تلفن اصلی خود را وارد نمایید، اما خوشبختانه نیازی به منتظر ماندن برای دریافت کد فعال سازی و تایید آن وجود ندارد. حال شما می‌توانید از برنامه TextPlus به عنوان یک برنامه پیام رسان استفاده کنید، بنابراین برخلاف دو برنامه قبل ضمن ثبت نام در این اپلیکیشن، شماره مجازی شما ساخته نمی‌شود!

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی از طریق برنامه TextPlus باید وارد منوی تنظیمات یا همان Settings برنامه شوید. گزینه Contact Info را انتخاب کنید و سپس گزینه Get a Free TextPlus Number را لمس نمایید. در این شرایط لیستی از ایالات مختلف موجود در آمریکا نمایان می‌شود. شما می‌توانید ایالت مد نظرتان را انتخاب کنید و شماره مجازی خود را به این صورت بسازید. حال می‌توانید با استفاده از آن شماره مجازی در برنامه های پایم رسان دیگری نظیر تلگرام، وایبر و غیره ثبت نام به عمل آورید و اکانت مجازی خود را بسازید. در حال حاضر برنامه TextPlus یکی از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که کاربران زیادی از آن به منظور ساخت رایگان شماره تلفن مجازی استفاده می‌کنند.

سایت و برنامه Textfree (ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا)

ساخت رایگان شماره تلفن مجازیسایت Textfree هم عملکرد مشابه با برنامه TextNow دارد و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی آمریکا وارد عمل شوند. سرویس این سایت هم مبتنی بر روش VoIP است. شما پس از ساخت رایگان شماره تلفن مجازی خود از طریق سایت Textfree می‌توانید از آن به منظور برقراری تماس تلفنی، ارسال و دریافت پیامک و همچنین ثبت نام و ساخت اکانت در برنامه های پیام رسانی همچون تلگرام و غیره استفاده کنید.  لازم به اشاره است که استفاده از Textfree تنها از طریق وبسایت امکانپذیر نبوده و این سرویس در قبال دو اپلیکیشن اندرویدی و آی او اسی هم عرضه شده و قابل استفاده است. در نظر داشته باشید که نسخه اصلی و رسمی این برنامه تنها در ایالات متحده قابل دانلود خواهد بود، بنابراین اگر تمایل به استفاده از برنامه TexFree را دارید، باید آن را از منابع غیر رسمی دانلود کنید.

برنامه ESIAtalk (ساخت شماره مجازی رایگان اندونزی)

ساخت رایگان شماره تلفن مجازی

با استفاده از برنامه ESIAtalk هم می‌توانید نسبت به ساخت رایگان شماره تلفن مجازی وارد عمل شوید. این برنامه شماره تلفن های مجازی کشور اندونزی را در اختیارتان قرار می‌دهد. به منظور ثبت نام در برنامه ESIAtalk و استفاده از خدمات آن شما باید شماره اصلی خود را در آن وارد کنید و سپس کد فعال سازی که برایتان ارسال می‌شود را ارائه کنید. بدین صورت اکانت شما ساخته می‌شود و قادر به استفاده از شماره تلفن مجازی جدیدتان خواهید بود. با استفاده از این شماره می‌توانید در برنامه‌های پیام رسانی همچون تلگرام، وایبر و غیره اکانت جعلی بسازید. در برخی از شرایط دیده شده که ارسال کد فعال سازی از طریق برنامه ESIAtalk کمی به طول می‌انجامد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این برنامه در اغلب موارد عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و به خوبی می‌تواند پروسه ساخت شماره مجازی رایگان را برایتان تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: 7 جایگزین SHAREit

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش انواع روش های ساخت شماره مجازی رایگان و سپس ساخت اکانت مجازی تلگرام با استفاده از آن پرداختیم. در نظر داشته باشید که روش های نامبرده شده ثبات بسیار بالایی ندارند و گاها ممکن است در حین استفاده از آن‌ها با مشکلاتی مواجه شوید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های مختلف ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر بخش می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

در نهایت پیشنهاد ما به شما خرید شماره مجازی میباشد. با خرید شماره های مجازی دریافت پیامک و ارسال پیامک از طریق پنل کاربری شما در وب سایت و دریافت تماس شما روی شماره همراه ایران شما می باشد. و به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

برای خرید شماره مجازی به پنل فروش شماره مجازی موبایل کمک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

معرفی و دانلود برنامه SHAREit برای موبایل و کامپیوتر

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (118)

guest
118 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
میلاد
میلاد
2 سال گذشته

دوستان میخام یه راهنمایی کنم ازتون که بسته داده تون الکی هدر ندید!!۱
این برنامه ها شاید قبلا رایگان بوده ولی الان تمامشون امتحان کردم و پولی هستن

کلی هم هزینه اینترنت دادم که با اون همه هزینه حجم میتونستم از همین سایتای داخلی شماره مجازی بگیرم

اما در مجموع به همین سایتای فروش شماره مجازی داخلی نتونستم اعتماد کنم و آخر سر یه سیم کارت جدید گرفتم و هیچکس این شماره رو نخواهد داشت

و اینکه مثل من فک نکنید تو بحث اینرتنت دستی بر اتش دارید, هیچ فرقی نمی کنه
امیدوارم کمکی کرده باشم که وقتتون تلف نکنید و هزینه ندید

اصن ب ت چه=|
اصن ب ت چه=|
1 سال گذشته
پاسخ به  میلاد

خب برادرم یه سایت داخلی به من معرفی کن ک رایگان بتونم شماره فیک بگیرم من اگ میخواستم بخرم یا سیمکارت بخرم ک دنبال شماره فیک نمیگشتم=|

Amir
Amir
1 سال گذشته
پاسخ به  میلاد

من یک شماره مجازی خریدم و وارد تلگرام شدم و دیدم که این شماره به یکی دیگه تعلق داره و در تلگرام هم آنلاین بود حالا مشکلی برای من پیش میاد یا نه

Nazi
Nazi
2 سال گذشته

واسم عجیبه چرا به هیچ طریقی نمیشه شماره مجازی رایگان ساخت!!! چند سال پیش خیلی راحت بود!

پریسا
پریسا
2 سال گذشته
پاسخ به  Nazi

تونستی بگیری الان؟

یاسین عباسی
یاسین عباسی
2 سال گذشته

آقا الکی نگین کار نکرد من حتا باهاش حساب پیپالم ساختم

اصن ب ت چه=|
اصن ب ت چه=|
1 سال گذشته
پاسخ به  یاسین عباسی

اون وقت با کدوم سایت کار کردی؟:|

sina
sina
2 سال گذشته

ممنون از مطلب خوب شما

یادگیری های زیاد
یادگیری های زیاد
2 سال گذشته
پاسخ به  sina

خواهش

Smael Jadidi
Smael Jadidi
2 سال گذشته

سلام،وقت بخیر
مگه شمانفرمودین ساخت شماره مجازی Stickynumberرایگان هستش؟الان دارم ازاونجا میام،ارزونترین گزینه‌اش۶دلاروخرده‌ای نزدیک به ۷دلارهستش بگیر برو بالا، لااقل قبل از دادن اطلاعات به خلق خدا، لطفاً خودتون یه سر تشریف ببرید از کم وکیف واز نحوه ومحاسباتش واقف بشید،بعد مردم و روانه انگلستان و دیگر کشورها کنید😁
بهر حال از اطلاعاتی که دراختیارمون قرار دادین کمال تشکر و قدردانی را دارم 🙏