دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی یکی از چالش‌های کاربران اینستاگرام است. بسیاری از کاربران اینستاگرام بعد از دیدن عکس پروفایل اینستا فردی مایل به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آن شخص هستند؛ اما چگونه؟ انجام این کار از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام امکانپذیر نیست، اما روش‌های ساده‌ای برای انجام آن وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به آموزش تصویری دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به ساده‌ترین روش ممکن بپردازیم!

روش‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

برخلاف تلگرام و دیگر اپلیکیشن‌های مشابه، اینستاگرام امکان مشاهده عکس پروفایل کاربردان دیگر در ابعاد بزرگ و با کیفیت اصلی را به ما نمی‌دهد؛ چه برسد به ذخیره آن روی گوشی! اما روش‌های ساده‌ای برای انجام این کار وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید عکس پروفایل اینستاگرام هر کاربر را در ابعاد اصلی ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه کلاب هاوس چیست؟ همه چیز درباره کلاب هاوس!

در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش 4 نمونه از بهترین روش‌های ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی بپردازیم. اولین روش با کمک ربات‌های هوشمند تلگرام است! دومین روش استفاده از ربات تخصصی دانلود از اینستاگرام است؛ سومین روش استفاده از سایت مخصوص این کار و آخرین روش معرفی اپلیکیشن ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام است.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام؛ روش اول

اولین روشی که برای ذخیره عکس پروفایل اینستا در اندازه و کیفیت به شما آموزش می‌دهیم، استفاده از ربات‌های تلگرام است. این راه یک میانبر حرفه‌ای برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بدون محدودیت دانلود است! ما 2 ربات خوشنام و حرفه‌ای در این زمینه برای شما سراغ داریم؛ اولی ربات تلگرام Regram و دومی ربات تلگرام InstaSave. هر دوی این ربات‌ها متخصص عکس پروفایل اینستا هستند.

روش کار با آنها هم ساده است؛ به صفحه ربات در تلگرام بروید و آن را فعال کنید. حالا نام کاربری پیجی که می‌خواهید عکس پروفایل آن را دانلود کنید را وارد کنید تا ربات عکس پروفایل کاربر مورد نظر با اندازه و کیفیت اصلی را برای شما آماده کند.

ربات دانلود ریگرام

توصیه می‌کنیم آموزش کامل کار با ربات‌های دانلود از اینستاگرام را بخوانید تا بتوانید از تمام ویژگی‌های این ربات‌ها آگاه شوید و به راحتی بتوانید به خواسته خودتان یعنی ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام کاربران در ابعاد و کیفیت اصلی، برسید.

دانلود از اینستاگرام با ربات تخصصی؛ روش دوم

روش بعدی لیست ما استفاده از ربات تخصصی دانلود از اینستاگرام است. البته منظورمان ربات‌های تلگرامی نیست! بلکه رباتی که برای استفاده از آن نیاز به تلگرام ندارید. این ربات به صورت مستقل می‌تواند تمام اطلاعات مورد نیاز شما از اینستاگرام را در سریع‌ترین زمان برای شما دانلود کند. این ربات دردسترهای مدل‌های مشابه تلگرامی را ندارد؛ یعنی برای استفاده از آن نیازی به ابزار تغییر IP ندارید و در آن خبری از تبلیغات گسترده نیست. تنها کافیست آن را روی رایانه‌شخصی خودتان دانلود کنید و به‌راحتی از امکانات آن استفاده کنید؛ امکاناتی مانند:

  • دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
  • دانلود استوری اینستاگرام
  • دانلود IGTV
  • دانلود پست‌های اینستاگرام (عکس و فیلم)

ربات دانلود از اینستاگرام ایرانی

روش کار با این ربات ساده است؛ تنها کافیست به سایت رسمی ربات دانلود از اینستاگرام بروید و ربات را دانلود کنید. حالا با توجه به راهنمای کامل و دقیق سایت می‌توانید هرچیزی که دوست دارید را از اینستاگرام دانلود کنید. فقط ربات را باز کنید و لینک پست یا پیج دلخواهتان را به آن بدهید تا نتیجه را با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید! نکته جالب و مهم درباره این ربات، ایرانی بودن آن است. درنتیجه هرجا که به مشکل برخوردید می‌توانید با تماس با کارشناسان این ربات، مشکلتان را حل کنید.

دانلود ربات اینستاگرام

ذخیره پروفایل اینستاگرام؛ روش سوم

روش کارآمد دیگری هم برای دانلود عکس پروفایل اینستا در اندازه و کیفیت اصلی وجود دارد؛ استفاده از سایت اینستادی‌پی (InstaDP). این روش ساده و سریع است و برای انجام آن نیاز به هیچ برنامه یا رباتی ندارید! تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید. مرورگر دلخواهتان را باز کنید و وارد سایت Instadp شوید.

حالا نام کاربری پروفایل اینستاگرام مورد نظرتان را در کادر وارد کنید و دکمه Search را بزنید.

سایت ذخیره عکس اینستا

به همین سادگی عکس پروفایل کاربر مورد نظر در اندازه و کیفیت اصلی نمایش داده می‌شود. برای دانلود عکس پروفایل هم دکمه Download Full Size Profile Picture را بزنید تا عکس را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

عکس پروفایل اینستاگرام

این سایت امکان دانلود عکس و ویدئو اینستاگرام را نیز برای شما فراهم کرده است. قبل از همه‌چیز آدرس عکس یا ویدئو را از بخش copy url اینستاگراکپی کنید. برای دانلود پست‌ها به صفحه دانلود عکس اینستاگرام و برای دانلود ویدئو، به صفحه دانلود ویدئوی اینستاگرام بروید و به راحتی هرچه دوست دارید را دانلود کنید!

بیشتر بخوانید: آموزش حذف اکانت اینستاگرام

ذخیره پروفایل اینستاگرام؛ روش چهارم

و اما آخرین روش، استفاده از اپلیکیشن ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی است. برنامه‌های زیادی در این زمینه وجود دارد و ما یکی از بهترین آنها را برای شما انتخاب کردیم. برنامه Profile download for Instagram یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای دانلود عکس پروفایل اینستا است. برای شروع برنامه را دانلود و نصب کنید:

دانلود برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای اندروید

برنامه را اجرا کنید و به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید:

  • نام پروفایل را جستجو کنید.
  • پیج موردنظرتان را انتخاب کنید
  • حالا دکمه DOWNLOAD IMAGE IN HD را بزنید.

برنامه ذخیره پروفایل اینستاگرام

کار تمام است. عکس پروفایل دلخواهتان با بالاترین کیفیت در اختیار شماست!

بیشتر بخوانید: آیا تبدیل گوشی 4G به 5G امکان‌پذیر است؟

ذخیره پروفایل اینستا با 4 روش

در این مقاله به آموزش 4 روش کارآمد برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی پرداختیم. برای ذخیره عکس پروفایل می‌توانید از ربات‌های تلگرام کمک بگیرید، به سایت تخصصی دانلود اینستاگرام بروید یا از اپلیکیشن مخصوص ذخیره پروفایل اینستا استفاده کنید. اگر شما راه بهتری برای این کار سراغ دارید آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعمیرات موبایل

منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (42)

guest
42 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
زهرا
زهرا
2 سال گذشته

خیلی ممنون خیلی کاربردی بود

Nafas
Nafas
2 سال گذشته

کاربرا با توجه به اینکه عکسشون کوچیکه و همچنین ذخیره نمیشه عکس مورد نظرشونو قرار میدند و بنظرم اینکه بخوایم بدون اجازشون عکسشونو دانلود کنیم خلاف فرهنگ فضای مجازیه 🙃
اگه تلگرام یا واتساپ بود میدونستیم که خود کاربر از این موضوع اطلاع داره ولی اینستاگرام نه🙂

نرگس اخلاقی
نرگس اخلاقی
2 سال گذشته

سلام اگر نخواهیم کسی دانلود کنه چجوری مخفی کنیم عکس خودمون رو؟ممنون میشم جواب بدین

فرشته
فرشته
2 سال گذشته

وقتی هکس پرو رو سیو کردیم خودش میفهمه یا نه

میثم
میثم
2 سال گذشته
پاسخ به  فرشته

سلام نه کسی نمیفهمه ربات زیر راحت پروفایل طرف رو برات ذخیره میکنه
https://t.me/irinsbot

محمود
محمود
2 سال گذشته
پاسخ به  میثم

دمت گرم

فرشته
فرشته
2 سال گذشته

وقتی عکس پروفایل طرف رو سیو کردیم خودش میفهمه یا نه