آموزش داشتن چند اکانت کلش رویال روی یک گوشی (اندروید و iOS)

چند اکانت کلش رویال

شما می‌توانید در یک گوشی به طور همزمان از چند اکانت کلش رویال (Clash Royale) استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه استفاده و داشتن چند اکانت کلش رویال روی یک گوشی (اندروید و iOS) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با داشتن چند اکانت کلش رویال روی یک گوشی (اندروید و iOS)

شما می‌توانید هر تعداد اکانت ملش رویال (Clash Royale) که تمایل دارید را در گوشی یا تبلت خود نصب و از آن‌ها استفاده کنید. انجام این کار هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل iOS امکانپذیر است. بدین منظور در iOS شما باید به تعداد اکانت های کلش رویال خود اپل آیدی (Apple ID) داشته باشید و در اندروید هم باید به تعداد اکانت های کلش رویال، گوگل آیدی (Google ID) بسازید.

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل

در اندروید هر اکانت گوگل می‌تواند یک گوگل آیدی داشته و به طبع یک اکانت اختصاصی در بازی کلش رویال (Clash Royale) هم خواهد داشت. پس شما در اندروید می‌توانید با ساخت چند اکانت گوگل، چند اکانت کلش رویال هم داشته باشید. در سیستم عامل iOS برای انجام این کار نیاز به اکانت های مختلف گیم سنتر (Game Center) دارید که با اپل آیدی شما در ارتباط است. به بیان دیگر در iOS هر اپل آیدی می‌تواند یک اکانت کلش رویال اختصاصی داشته باشید. پس با داشتن چند اپل ایدی در آیفون یا آیپدتان می‌توانید به طور همزمان از چند اکانت کلش رویال (Clash Royale) هم در یک دستگاه استفاده کنید.

آموزش داشتن چند اکانت کلش رویال روی یک گوشی (اندروید و iOS)

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه استفاده و داشتن چند اکانت کلش رویال روی یک گوشی (اندروید و iOS) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گارانتی گوشی موبایل

آموزش داشتن چند اکانت کلش رویال در یک آیفون یا آیپد

همانطور که پیش از این اشاره شد، برای اینکه بتوانید در سیستم عامل iOS از چند اکانت کلش رویال به طور همزمان استفاده کنید، نیازمند داشتن چند اپل آیدی هستید. فرض کنید ما دو اپل آیدی داریم و می‌خواهیم دو اکانت کلش رویال را هم در دستگاه استفاده کنیم. برای انجام این کار ابتدا اولین اپل آیدی را در دستگاه فعال کنید (احتمالا هم اکنون هم در دستگاهتان فعال است). اگر با این اپل آیدی وارد بازی کلش رویال شوید، اکانت اختصاصی آن ساخته می‌شود. پس برنامه Game Center آیفونتان را مانند عکس زیر اجرا کنید. در بخش My iOS Games لیستی از بازی هایی در ارتباط با اپل آیدی شما نمایش داده می‌شود. بازی Clash Royale هم باید در این لیست قرار داشته باشد.

آموزش داشتن چند اکانت کلش رویال روی یک گوشی (اندروید و iOS)

بنابراین اولین اکانت کلش رویال شما با اپل آیدی فعلی آیفونتان فعال است. حال می‌خواهیم اکانت دوم را اجرا کنیم. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش Settings آیفون یا آیپدتان شوید.
  • گزینه Game Center را انتخاب کنید.
  • گیم سنتر آیدی (Game Center ID) خود را لمس کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Sign Out را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

چند اکانت کلش رویال

حال در همین بخش باید مشخصات اپل آیدی جدید خود را وارد و ساین این (Sign In) کنید. بدین ترتیب گیم سنتر آیدی شما به اکانت جدیدتان تغییر پیدا می‌کند. حال بازی کلش رویال را اجرا کنید. احتمالا سوالی مبنی بر اجرای اکانت دوم از شما پرسیده می‌شود. اگر این سوال پرسیده نشد و اکانت جدید یا دومتان در کلش رویال اجرا نگردید، به شرح زیر عمل کنید:

  • آیفون یا آیپدتان را ریستارت کنید.
  • به بخش Settings دستگاه مراجعه کنید.
  • گزینه Game Center را انتخاب کنید.
  • دقت کنید که اپل آیدی دوم شما باید در این بخش فعال باشد. اگر این چنین نبود آن را فعال کنید.
  • حال از بخش Settings خارج شوید و به برنامه Game Center بروید.
  • بازی Clash Royale را از لیست انتخاب کنید.
  • آیکون سه نقطه‌ای موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Play را انتخاب نمایید.

با طی کردن مراحل فوق، بازی کلش رویال به طور مستقیم از طریق گیم سنتر اجرا می‌شود و اپل آیدی شما شناسایی خواهد شد. به همین ترتیب می‌توانید هر بار هر یک از اکانت های کلش رویال مورد نظرتان را فعال نمایید. پس فراموش نکنید که برای هر اکانت کلش رویال در آیفون یا آیپد نیاز به یک اپل آیدی اختصاصی دارید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS

آموزش داشتن چند اکانت کلش رویال در یک دستگاه اندرویدی

اما چگونه در یک گوشی یا تبلت اندرویدی از چند اکانت کلش رویال (Clash Royale) استفاده کنیم؟ همانگونه که پیش از این اشاره داشتیم، برای انجام این کار در اندروید نیاز به داشتن چند اکانت گوگل دارید. فرض کنید ما قصد داریم دو اکانت کلش رویال را د گوشی اندرویدی خود مورد استفاده قرار دهیم. در این شرایط ابتدا با مراجعه به مسیر زیر، اکانت های گوگل خود را در دستگاه وارد کنید:

چند اکانت کلش رویال

  • به بخش Settings بروید.
  • گزینه Accounts را انتخاب کنید.
  • گزینه Add account را انتخاب کنید.
  • گزینه Google را انتخاب کرده و اکانت گوگل جدید یا دومتان را وارد کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ

نکته: اگر اصلا هیچ اکانت گوگلی در دستگاهتان فعال نیست، باید اکانت اول مد نظرتان را هم وارد کنید. هر تعداد اکانت گوگلی که در این قسمت وارد شوند، قابلیت ساخت گوگل آیدی اختصاصی و در نتیجه اکانت اختصاصی کلش رویال (Clash Royale) را خواهند داشت. پس از وارد کردن اکانت دوم خود، مراحل زیر را طی کنید:

  • بازی کلش رویال (Clash Royale) را اجرا کنید.
  • آیکون چرخ دنده را لمس کنید تا منوی تنظیمات بازی نمایان شود.
  • گزینه سبز رنگ Connected موجود در زیر عبارت Google Play Sign-in را لمس کنید تا قرمز شده و عبارت Disconnected را نشان دهد. در این شرایط ارتباط اکانت فعلی شما با کلش رویال قطع شده است.

نکته: اگر گزینه مذکور سبز مذکور با عنوان Connected در این بخش وجود نداشت و از همان ابتدا گزینه قرمز رنگ Disconnected را مشاهده کردید، حتما اول با لمس این گزینه و انتخاب اکانت اول خود ساین این را انجام دهید تا دستاوردهای فعلی شما در اکانت گوگل اولتان ذخیره شود. در غیر این صورت ممکن است آن‌ها را از دست بدهید.

  • بار دیگر همین گزینه (Disconnected) را لمس کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که لیست اکانت های قابل انتخاب نمایان می‌شوند. اکانت گوگل مد نظر یا همان دوم خود را انتخاب و برای آن یک ناک کاربری مشخص کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S10 پلاس

به همین سادگی می‌توانید به طور همزمان نسبت به استفاده از داشتن چند اکانت کلش رویال روی یک گوشی اندرویدی اقدام کنید. اگر بعد از انجام مراحل فوق، تغییر اکانت در بازی لش رویال انجام نشد، باید Google Play Services خود را آپدیت کنید. بعد از آپدیت آن، بار دیگر به منوی Settings و Accounts مراجعه و تمام اکانت های گوگل خود را حذف کنید. سپس بار دیگر این اکانت ها را در این بخش وارد نمایید و بازی کلش رویال را طبق آموزش داده شده اجرا کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه استفاده و داشتن چند اکانت کلش رویال روی یک گوشی (اندروید و iOS) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات گوشی iPhone XS

قطعات ام 31

 

تعمیرات موبایل

منبع clashroyalearena

نظرات کاربران (14)

guest
14 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
نادر
نادر
1 سال گذشته

سلام وقتی وارد رویال میشم میگه میخوای با اون اکانت ادامه بدی و هشدار :پیشرفت بازی فعلی از دست میره.
میخواستم بدوننم ایا اکانت اولم حذف میشه؟
(گوشیم ایفون هست)

ناشناس
ناشناس
2 سال گذشته

چرا کد که تو چنتا شمارا داره برام ارسالنشد؟!

saleh
saleh
4 سال گذشته

من دو جیمیل ساختم یکی سیوه هستش و روی اون یکی میزنم همون اکانت میاد ولی بالا نوشته خوش اومدی…لطفا رسیدگی کنین هرچه زود تو اصن شما نظرات مارو میخونین

Ali
Ali
5 سال گذشته

سلام من دقیق مشکل سینارودارم جیمیل دارم اما بازی واکانت جدید نمیره توش فقط شنلسه میادنمیره اکانت جدید ووثل شه کسی میدونه راه حل

علی جلیلی
علی جلیلی
5 سال گذشته

سلام من یک اکانت رویال لول نه داشتم که روی جیمیلم سیو گوشیمو فرمت کردم بعد دوبازه کلشو نصب کردم و روی گوگل پلی سینگ این کلیلک کردم و ایمیلمو انتخاب کردم بعد که کلش دوباره اومد همون کلش لول یک بود لطفا میشه راهنمایی کنید اون اکانتو برگردونم مرسی از لطفتون