بلاک تبلیغات برنامه های اندروید بدون نیاز به روت با DNS66

بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی

اپلیکیشن DNS66 یکی از برنامه های بسیار کاربردی محسوب می‌شود که بدون نیاز به روت بودن دستگاه و تاثیر زیاد بر روی مصرف شارژ باتری امکان بلاک کردن تبلیغات برنامه های اندرویدی را فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی با استفاده از اپلیکیشن DNS66 بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی بدون نیاز به روت

تبلیغاتی که در برنامه ها، بازی ها یا حتی مرورگر دستگاه اندرویدی ارائه می‌شوند بسیار آزاردهنده هستند. اما خوشبختانه اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که از طریق اعمال فیلترهای خاصی می‌توانند این تبلیغات آزاردهنده را بلاک کنند. متاسفانه اغلب این نوع اپلیکیشن‌ ها به آنالیز تمام جزئیات و داده‌هایی که توسط دستگاهتان رد و بدل می‌شوند پرداخته و به این صورت از ارائه تبلیغات جلوگیری می‌کنند. متاسفانه استفاده از این نوع برنامه ها دو نقطه ضعف اساسی دارد که یکی مربوط به مشخص نبودن سرنوشت آنالیز داده‌های دستگاه بوده و مسئله دیگر مربوط به افزایش چشمگیر میزان مصرف شارژ باتری دستگاه می‌شود.

اما برنامه خاصی تحت عنوان DNS66 وجود دارد که می‌تواند بدون نیاز به روت بودن دستگاه، بدون افزایش چشمگیر میزان مصرف شارژ باتری و تنها با محدود کردن سطوح ارتباطی با توجه به DNS (سامانه نام دامنه) نسبت به بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی وارد عمل شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه استفاده از برنامه DNS66 به منظور بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی و تبلیغات مرورگر دستگاه بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل

نحوه بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی با استفاده از برنامه DNS66

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، به منظور نصب و استفاده از اپلیکیشن DNS66 نیازی به روت بودن دستگاه وجود ندارد. تنها اقدامی که باید پیش از نصب این برنامه انجام دهید مربوط به فعال سازی قابلیت “Unknown Sources” دستگاه اندرویدی می‌شود، چرا که باید برنامه DNS66 را از منبعی خارج از گوگل پلی استور (Google Play Store) دانلود کنیم. برای فعال سازی قابلیت “Unknown Sources” دستگاه اندرویدی خود مراحل زیر را طی نمایید:

  • وارد منوی تنظیمات یا همان Settings گوشی اندرویدی شوید.
  • گزینه Security را انتخاب کنید.
  • گزینه Unknown Sources را فعال کنید.

بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی

پس از فعال سازی قابلیت Unknown Sources در تبلت یا گوشی اندرویدی خود باید برنامه DNS66 را دانلود کنید. برای انجام این عمل کافیست که بر روی این قسمت کلیک کنید. با کلیک بر روی گزینه Download apk موجود در اواسط صفحه قادر به دانلود برنامه DNS66 می‌شوید. سپس این اپلیکیشن را در دستگاه اندرویدتان نصب کنید.

بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی

پس از نصب برنامه DNS66 آن را اجرا کنید. ابتدا از منوی پایین صفحه گزینه Domain Filters را انتخاب کنید. سپس لیستی شبیه به عکس فوق و سمت راست نمایان می‌شوید. دایره قرمز رنگ موجود در کنار گزینه Adaway hosts files را لمس کنید تا به حالت سبز رنگ در آید.

بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی

حال از منوی زیرین برنامه، گزینه Start / Stop را انتخاب کنید. آیکون رفرش (فلش دایره‌ای) موجود در نوار فوقانی صفحه را لمس کنید. در این شرایط در نوار نوتیفیکیشن‌های دستگاه علامت دانلودی نمایان می‌شود. منتظر بمانید تا این علامت از بین برود و برنامه DNS66 مراحل مورد نیاز را طی کند. این عمل ممکن است چند ثانیه طول بکشد. پس از از بین رفتن علامت دانلود از نوار اعلان دستگاه، انگشت خود را بر روی وسط صفحه و جایی که علامت پاور (Power) در برنامه DSN66 ارائه شده است، قرار دهید و کمی نگه دارید. در این شرایط پنجره پاپ آپی شبیه به عکس بالا و سمت راست نمایان می‌شود. گزینه OK را انتخاب کنید و از بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی لذت ببرید!

بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی

بنابراین با استفاده از برنامه DNS66 می‌توانید بدون نیاز به روت کردن دستگاه و بدون تاثیر زیاد بر روی مصرف شارژ باتری دستگاه از نمایش تبلیغات در برنامه های مختلف و همچنین در حین وبگردی از طریق مرورگر جلوگیری کنید. اپلیکیشن DNS66 هم اکنون یکی از بهترین روش های موجود به منظور بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی محسوب می‌شود که توصیه می‌کنیم حتما از آن استفاده نمایید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه بلاک تبلیغات برنامه های اندرویدی بدون نیاز به روت دستگاه و از طریق برنامه DNS66 پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعات موبایل

قیمت باتری iPhone XR

قیمت تاچ ال سی دی Samsung J7 Max

 

تعمیرات موبایل

منبع updato

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments