قرار دادن متن دلخواه (کپشن)بر روی عکس ، فیلم و صدا در تلگرام

قرار دادن متن دلخواه (کپشن)بر روی عکس

اخیراً امکان ارسال متن (کپشن) به همراه محتوای چندرسانه‌ای از قبیل تصاویر، فیلم و صدا در تلگرام بدون استفاده از ربات‌ها و یا برنامه‌های غیر رسمی برای کاربران تلگرام فراهم شده است. اما با استفاده از یک ترفند ساده! در این مقاله قصد داریم به آموزش قرار دادن متن دلخواه (کپشن) بر روی عکس، فیلم و صدا در تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

درج متن در زیر عکس فیلم و صدا در تلگرام

یکی از مواردی که کاربران در تلگرام (به خصوص مدیران کانال‌ها) احساس نیاز به آن دارند، درج و افزودن متن (کپشن) یا لینک دلخواه خود در پایین عکس، فیلم و یا صدا است. به همین دلیل بازار تلگرام‌های غیر رسمی و یا ربات‌هایی که این کار را انجام می‌دادند به شدت داغ شد. اما خبر خوش این که در آخرین آپدیت برنامه پیام رسان Telegram قابلیت ویرایش پیام‌های ارسالی به کاربران داده شده است که با استفاده از همین قابلیت توانایی درج متن دلخواه (کپشن) در زیر محتواهای چندرسانه‌ای تلگرام را خواهیم داشت.

در ابتدا محتوایی که قصد ارسال آن را دارید به صفحه چت و مکالمه دلخواهی ارسال کنید. شما می‌توانید به آیدی خود یا حتی اکانت رسمی تلگرام نیز ارسال کنید تا مزاحمتی برای کسی ایجاد نشود.

قرار دادن متن دلخواه (کپشن)بر روی عکس

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

بعد از ارسال کامل گزینه سه نقطه (گوشه بالای سمت راست) را انتخاب نمایید تا منوی زیر باز شود.

قرار دادن متن دلخواه (کپشن)بر روی عکس

در منوی باز شده گزینه Edit را انتخاب نمایید. این گزینه در نسخه‌های 3.9.0 به بعد تلگرام در گوشی‌های اپل و اندروید در دسترس است.

قرار دادن متن دلخواه (کپشن)بر روی عکس

اکنون وارد محیط ویرایش پیام شدید و باید متن دلخواه را وارد کنید. این متن به فیلم یا محتوای چندرسانه‌ای ارسال شده در تلگرام شما اضافه می‌شود.

قرار دادن متن دلخواه (کپشن)بر روی عکس

همانطور که در تصویر فوق می‌بینید متن (کپشن) ورودی ما بدون استفاده از ربات و یا برنامه خاصی به فیلم اضافه شد. همین شرایط برای دیگر محتوای چندرسانه‌ای نیز صدق می‌کند.

همچنین اگر شما مدیر کانال هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “روش ارسال متن های طولانی به همراه عکس در تلگرام” را نیز مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

توجه: در صورتی که از روش‌های دیگر برای ورود به تلگرام استفاده می‌کنید و یا دارای نسخه قدیمی تلگرام هستید علاوه بر این روش می‌توانید از ربات TkanalSubTitleBot نیز استفاده کنید. این ربات ساده، فارسی و دارای قابلیت‌های بیشتری برای ارسال انواع محتوا است. اما در نظر داشته باشید محتوای ارسالی دارای اسم روبات نیز هست.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس

قیمت ال سی دی Samsung S20

قطعات گوشی S20

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: تلگرام

نظرات کاربران (13)

guest
13 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
F
F
3 سال گذشته

واقعا ممنون از این ترفند در روبیکا هم استفاده کردم و واقعا به کارم اومد.🙏

.
.
3 سال گذشته
پاسخ به  F

میشه بگید چطوری اینکار کردین، خواهش میکنم لطفا بگید

.
.
3 سال گذشته
پاسخ به  F

میشه بگید چطوری اینکار کردین، خواهش میکنم لطفا

.
.
3 سال گذشته
پاسخ به  F

میشه بگید چطوری، خواهش میکنم

محمدحسن
محمدحسن
4 سال گذشته

واقعا عالی و اموزنده ممنون

محبوب
محبوب
5 سال گذشته

عالی بود. ممنونم

اسماعیل ابراهیم زاده
اسماعیل ابراهیم زاده
5 سال گذشته

سلام خسته نباشید،
برای ارسال عکس به صورت آلبومی، وقتی رو هر کدوم از عکسها، متن میزارم، بعد از ارسال دیگه تو پست، متن نمایش داده نمیشه؛ میخواستم بدونم راه دیگه وجود نداره که متن نمایش داده بشه؟

sama
sama
6 سال گذشته

سلام.میخوام تبلیغات بذارم تو کانال.ولی نمیدونم چجوری با فوروارد کردن متن تبلیغ و اضافه کنم.من تلگرامم اپدیته ولی بازم گزینه هایی که گفتین رو نمیاره