بررسی و دانلود آخرین نسخه برنامه روبیکا (Rubika)

برنامه روبیکا (Rubika)

برنامه روبیکا (Rubika) یک اپلیکیشن کاربردی و همه کاره است که با استفاده از آن به امکانات متعددی بر روی گوشی همراه خود از جمله تماشای فیلم و سریال، خدمات پرداخت، مشاهده برنامه های تلویزیونی و بسیاری دیگر دسترسی خواهید داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه روبیکا (Rubika) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن روبیکا یا Rubika

امروزه اپلیکیشن های متعددی عرضه شده‌اند که هر کدام نیازهای مختلف کاربران گوشی های هوشمند را برآورده می‌‌کنند. بنابراین کاربر باید برای هر کدام از نیازهای خود اپلیکیشن جداگانه‌‌ای نصب کند. در حالی که اپلیکیشن روییکا (Rubika) برخی از پرکاربردترین امکانات و سرویس ها را در قالب یک اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از قابلیت های ارائه شده توسط این اپلیکیشن می‌توان به امکان دسترسی به دنیایی از فیلم و سریال، برنامه های تلویزیونی، موسیقی و بهره‌مندی از خدمات پرداخت از جمله خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض و غیره اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق اپلیکیشن Rubika (روبیکا) بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن مذکور سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

هزینه و سازگاری برنامه روبیکا (Rubika)

تمامی خدمات و سرویس های ارائه شده توسط برنامه روبیکا (Rubika) به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار داده شده و این برنامه با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد. همچنین در صورتی که کاربر از اینترنت همراه اول و ایرانسل به منظور دسترسی به خدمات برنامه Rubika (روبیکا) استفاده کند، حجم اینترنت مصرفی رایگان خواهد بود.

رابط و تجربه کاربری برنامه روبیکا (Rubika)

برنامه روبیکا (Rubika) سرویس های متعددی را ارائه می‌کند و برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند به برخی از پرکاربردترین خدمات و سرویس ها به صورت یکجا دسترسی داشته باشند، یک اپلیکیشن کاربردی محسوب می‌شود. برنامه Rubika (روبیکا) از رابط کاربری مطلوبی بهره می‌برد و کاربر می‌تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

در ابتدا جهت استفاده از خدمات ارائه شده توسط این اپلیکیشن و ورود به محیط اصلی آن نیاز است تا شماره تلفن خود را وارد کنید. محیط اصلی برنامه روبیکا (Rubika) از 4 بخش مختلف تشکیل شده که از طریق آیکون های موجود در منوی زیرین برنامه می‌تواند به هر یک از بخش ها دسترسی داشته باشید.

برنامه روبیکا (Rubika)

همانطور که در فوق نیز به آن اشاره شد، برنامه روبیکا (Rubika) خدمات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. خدمات ارائه شده توسط این برنامه در بخش سرویس ها قابل دسترسی هستند. یکی از اصلی ترین سرویس های این برنامه مربوط به امکان تماشای فیلم و سریال می‌شود. با مراجعه به بخش دنیای رسانه ها به لیستی از فیلم و سریال های مختلف دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید با لمس آیکون ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ قادر به جستجو فیلم و سریال مورد نظر خود خواهید بود. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از اینترنت همراه اول و یا ایرانسل می‌توانید با حجم مصرفی رایگان به تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه خود بپردازید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

برنامه روبیکا (Rubika)

یکی از کاربردی ترین قابلیت های برنامه روبیکا (Rubika) مربوط به ارائه خدمات پرداخت می‌شود. بنابراین شما می‌توانید از طریق این برنامه نسبت به پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته های اینترنتی اقدام نمایید. همچنین استفاده از قابلیت کارت به کارت نیز توسط این اپلیکیشن امکان پذیر است.

برنامه روبیکا (Rubika)

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه روبیکا (Rubika) می‌توان به امکان تعامل با برنامه ها و شخصیت های تلویزیونی اشاره کرد. این موضوع بدان معناست که شما می‌توانید صفحات برنامه ها و یا شخصیت های محبوب خود را دنبال کرده و نسبت به لایک کردن و یا ارسال نظر اقدام کنید.

برنامه روبیکا (Rubika)

برنامه روبیکا (Rubika) برای آن دسته از افراد علاقه‌مند به موسیقی هم یک اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آید. چرا که این اپلیکیشن شامل موسیقی های متنوع در سبک های مختلف از جمله پاپ، راک، کلاسیک و غیره می‌شود و کاربر می‌تواند از طریق این برنامه به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهد. برنامه مذکور شامل بخشی تحت عنوان دنیای آموزش هم می‌شود که از طریق آن می‌توانید به آموزش های مختلف دسترسی داشته باشید و در کلاس های درس برخط و دوره های آزاد انبوه برخط شرکت کنید.

برنامه روبیکا (Rubika)

برنامه روبیکا (Rubika) امکان تماشای کارتون های مختلف را هم برای کاربران خود به ارمغان آورده که در بخش دنیای کودکان قابل دسترسی هستند. این برنامه شامل مطالب سلامتی در دسته بندی های مختلف هم می‌شود. به منظور دسترسی به این مطالب تنها کافیست به بخش دنیای سلامت مراجعه کنید.

برنامه روبیکا (Rubika)

بخش دنیای ورزش برای افراد علاقه‌مند به برنامه های ورزشی بسیار کاربری خواهد بود و کاربر می‌تواند از طریق این بخش به تماشای برنامه های ورزشی بپردازد. همچنین برای افراد علاقه‌مند به ورزش فوتبال بخش جداگانه‌ای در نظر گرفته شده که کاربر می‌تواند با مراجعه به آن به نتایج مسابقات فوتبال همراه با جزییات آن دسترسی داشته باشد.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ بازار موبایل ایران 

برنامه روبیکا (Rubika)

اگر از علاقه‌مندان برنامه های تلویزیونی هستید و تمایل دارید برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را به صورت زنده از طریق گوشی همراه تماشا کنید، برنامه روبیکا (Rubika) این امکان را برایتان فراهم می‌کند. همچنین شما می‌توانید توسط این اپلیکیشن به آرشیو برنامه های تلویزیونی دسترسی داشته باشید و به تماشای برنامه مورد نظر خود بپردازید.

ویژگی های جانبی برنامه روبیکا (Rubika)

برنامه روبیکا (Rubika) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند توسط این برنامه نسبت به ایجاد صفحه شخصی اقدام نموده و تصاویر مورد نظر خود را در آن با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش روبینو مراجعه کنید. همچنین این اپلیکیشن امکان ساخت کانال و گروه را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

برنامه روبیکا (Rubika)

با مراجعه به صفحه ویترین در برنامه روبیکا (Rubika)  قادر به دسترسی به محتواهای برتر هر بخش خواهید بود. در نهایت با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنید. برنامه روبیکا (Rubika) شامل بخشی تحت عنوان باشگاه روبیکا می‌شود. شما می‌توانید با انجام فعالیت در این برنامه از جمله دعوت دوستان، تماشای فیلم، استفاده از خدمات پرداخت و غیره امتیاز دریافت کنید و در قرعه کشی های این برنامه شرکت نمایید.

برنامه روبیکا (Rubika)

ایده و وجه تمایز برنامه Rubika (روبیکا) نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

برنامه روبیکا (Rubika) یک ایده نو محسوب می‌شود چرا که سرویس ها و خدمات پرکاربرد متنوعی را به صورت یکجا در قالب یک اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین در صورتی که کاربر از اینترنت همراه اول و ایرانسل استفاده کند، ترافیک مصرفی برای این اپلیکیشن رایگان خواهد بود. از قابلیت های ارائه شده توسط این اپلیکیشن جامع می‌توان به امکان تماشای فیلم، سریال، کارتون و برنامه تلویزیونی، دسترسی به خدمات پرداخت از جمله خرید شارژ و بسته های اینترنتی و پرداخت قبوض، تماشای برنامه های ورزشی و اطلاع از نتایج بازی های فوتبال، تعامل با برنامه و شخصیت های تلویزیونی و غیره اشاره کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه روبیکا (Rubika) پرداختیم. برنامه مذکور امکان دسترسی به برخی از خدمات و سرویس های پر کاربرد را به صورت یکجا برایتان فراهم می‌کند‌. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر شده و با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه روبیکا (Rubika) از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس شکسته

نقاط قوت:

  • امکان تماشای کارتون، فیلم و سریال های متنوع
  • امکان گوش دادن به موسیقی
  • پخش زنده برنامه های تلویزیونی
  • دسترسی به خدمات پرداخت نظیر خرید شارژ و پرداخت قبوض
  • امکان تعامل با برنامه ها و شخصیت های تلویزیون
  • امکان تماشای برنامه های ورزشی و اطلاع از نتایج مسابقات فوتبال
  • حجم اینترنت مصرفی رایگان در صورت استفاده از اینترنت ایرانسل و همراه اول

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 8 پلاس

درب پشت آیفون 7 Plus

iPhone XS Max قیمت دوربین

 

تعمیرات موبایل

روبیکا
نام روبیکا
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده RUBIKA GROUP

نظرات کاربران (38)

guest
38 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
رعنا حیدری
رعنا حیدری
3 سال گذشته

سلام، من روبیکا رو، رو گوشی جدبدم نصب کردم ولی تو پیامرسان برای هیچکس نمیتونم پیام بدم، نوشته امکان ارسال پیام وجود ندارد، بابد چیکار کنم

مریم
مریم
3 سال گذشته

چرا‌روبیکام‌با‌شمارهی‌قبلیم‌وصل‌نمیشه
الان‌پیچمم‌همین‌طوری‌مونده

فاطمه
فاطمه
3 سال گذشته

با سلام ، من دیروز هرچی داخل روبیکا رفتم دیدم پیاما ارسال نمیشن ، گفتم حتما باید روبیکامو اپدیت کنم ، و همینکارم کردم اما الان هرچی میرم داخل برنامه و شمارمو وارد میکنم و میزنم رو گذینه ورود ، نمیشه

پرستو
پرستو
3 سال گذشته

سلام لطفا مطلب رو بروز رسانی کنید روبیکا کاملا پولی شده

محمدصوفی
محمدصوفی
4 سال گذشته

کسی نیست الان جواب مارو بده خواهشان