آموزش ارسال نظر سنجی در تلگرام با استفاده از ربات VoteBot

ارسال نظر سنجی در تلگرام

یکی از ربات‌های تلگرامی که این روزها به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته، ربات VoteBot است. این ربات به کاربران اجازه می‌دهد تا نسبت به ارسال نظر سنجی در تلگرام اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال نظر سنجی در تلگرام با استفاده از ربات VoteBot بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال نظر سنجی در تلگرام و استفاده از ربات VoteBot

ربات VoteBot یکی از ربات‌هایی است که این روزها به وفور از آن استفاده می‌شود. با استفاده از این ربات می‌توانید به ارسال نظر سنجی در تلگرام بپردازید. به عنوان مثال تصور کنید که یک گروه یا کانال اختصاصی دارید و حال تمایل دارید که نظر کاربران را در رابطه با موضوع خاصی بدانید. این موضوع می‌تواند هر چیزی باشد. مثلا می‌توانید برای میزان رضایت کاربران از گروه یا کانال تلگرام خود یک نظر سنجی بسازید یا نظر سنجی در رابطه با سبک پست‌های مختلف ارسالی تهیه و منتشر کنید. بنابراین دست شما به منظور ساخت نظر سنجی کاملا باز خواهد بود.

اما چطور می‌توان با استفاده از ربات VoteBot به ارسال نظر سنجی در تلگرام پرداخت؟ انجام این عمل بسیار ساده است. پیش از شروع بحث اصلی، توصیه می‌کنیم که نگاهی هم به مقاله “ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام با ربات لایک LikeBot” داشته باشید که در آن نحوه ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام آموزش داده شده بود. بنابراین در این مقاله قصد داریم که شما عزیزان را با نحوه استفاده از ربات VoteBot و ارسال نظر سنجی در تلگرام آشنا کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش ارسال نظر سنجی در تلگرام با استفاده از ربات VoteBot

استفاده از ربات VoteBot فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد. این ربات پروسه ارسال نظر سنجی در تلگرام را به ساده‌ترین شکل ممکن امکانپذیر می‌کند. به منظور استفاده از این ربات و ارسال نظر سنجی در تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

ارسال نظر سنجی در تلگرام

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت ربات VoteBot را در تلگرام خود فعال کنید. هنگامی که به صفحه این ربات در تلگرام هدایت شدید باید از بخش زیرین صفحه گزینه Start را لمس کنید تا ربات VoteBot رسما در اکانت شما فعال شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

ارسال نظر سنجی در تلگرام

به محض لمس یا کلیک بر روی گزینه Start، ربات VoteBot در اکانت شما فعال می‌شود و از شما درخواست می‌کند تا سوال نظر سنجی خود را مشخص کنید. بنابراین باید سوال مورد نظرتان را تایپ و ارسال کنید.

ارسال نظر سنجی در تلگرام

حال که سوال اصلی نظر سنجی مشخص شده نوبت به این می‌رسد که گزینه‌های مورد نظرتان را برای انتخاب مشخص نمایید. تعداد گزینه‌ها یا پاسخ‌هایی که شما برای هر سوال انتخاب می‌کنید می‌توانند بنا به سلیقه شخصی شما متعدد باشند. ابتدا پاسخ نخست مورد نظرتان را تایپ کنید. با ارسال پاسخ یا کلمه مد نظر، گزینه اول نظر سنجی به ثبت می‌رسد. سپس بار دیگر عبارت دوم مورد نظرتان را تایپ و ارسال کنید. بدین صورت گزینه دوم مشخص می‌شود. با طی کردن همین روند می‌توانید گزینه‌های زیادی را برای نظر سنجی مد نظرتان تعیین کنید.

ارسال نظر سنجی در تلگرام

هر زمان که تمام گزینه‌های مد نظرتان وارد شدند، کافیست که عبارت /done را تایپ و ارسال کنید. در این شرایط نظر سنجی مورد نظرتان با سوال و گزینه‌های تعیین شده مشخص می‌شود. در این شرایط یک پیش نمایش از نظر سنجی را مشاهده خواهید کرد. به منظور انتشار این نظر سنجی کافیست که گزینه Publish poll را لمس کنید و سپس مکالمه، گروه یا کانال مقصد را انتخاب نمایید. به این صورت نظر سنجی که ساخته‌ای در آن بخش ارسال خواهد شد و کاربران قادر به نظردهی در مورد آن خواهند بود. لازم به اشاره است که هر کاربر تنها می‌تواند یک نظر را برای نظر سنجی ایجاد شده ارسال کند. همچنین امکان تغییر نظر هم توسط کاربران وجود دارد. بنابراین با استفاده از ربات VoteBot می‌توانید به راحتی و به ساده‌ترین شکل ممکن در گروه‌ها و کانال‌های تلگرام نظرسنجی ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال نظر سنجی در تلگرام با استفاده از ربات VoteBot پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت قاب پشت آیفون 7

ال سی دی Samsung A20

قطعات A21

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (28)

guest
28 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
شهاب
شهاب
1 سال گذشته

این چ سبک یاد دادن اصلا بلد نیستید یاد بدید اشتباه بود همش

trackback
چگونه در تلگرام نظرسنجی بگذاریم | تاپ پرشین
2 سال گذشته

[…] موبایل کمک […]

سوره احمدی
سوره احمدی
2 سال گذشته

سلام میشه راهنمایی کنید با چه ربانی میشه نظرسنجی ایجاد کرد که بعدا افرادی که جواب درست دادن فقط برای ادمین نمایش داده بشه ؟

ایرما
ایرما
3 سال گذشته

بسیار عالی و ممنون از سازندش،چند وقت بود هیچی دانلود میکردم بالا نمیومد،تا اینکه ویگرام رو نصب کردم.فقط بعضی وقتا موقع میشه

MEXO
MEXO
4 سال گذشته

با سلام ببخشید آیا می شه لیست کسایی که نظر میدن رو نبینیم؟
ممکنه کسی از این که نظرشو بیان کنه خجالت بکشه مخصوصا اگر متوجه بشه که ما لیست رو میبینیم .
درنتیجه نظر نمی دهند و این خیلی برای هرکسی می تونه ناگوار باشه که برای نظر سنجیش بی هیچ نتیجه ای باشه